Nederlands MediaNetwerk

David Ram
  • 53, Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van David Ram

  • Alexandra Smith
  • Jörgen van Dongen
  • Bart ter Hart
  • Marjolijn Prins
  • Geert van der Heijden
  • Theo van de Kamp
  • Sevil Gukcek
  • Arie van Dam
  • Gilbert Coers
  • Maartje Dekens
  • Sebastièn de Grand
  • Erica Trotman
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van David Ram

 

De pagina van David Ram

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Filmforbusiness
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Producent/regisseur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Wil je jezelf of je bedrijf via internet promoten? Denk je daarbij aan een korte video-presentatie, bedrijfs-of promotiefilm? Ik kan en wil je daar graag mee helpen. Mijn naam is David Ram en ik ben een ervaren producent/regisseur van deze promotiefilms. Op deze site kan je hiervan diverse voorbeelden zien, maar ook op mijn persoonlijke website. Als je contact met me opneemt of je gegevens achterlaat op de informatiepagina, kan ik je een gerichte en scherpe offerte sturen.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.filmforbusiness.nl
Twitter
http://twitter.com/davidmatteusram
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/ramdavid/

Video's van David Ram

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (9 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 22 Augustus 2009 om 19.13 zei Sevil Gukcek...
Hoi David,

excuses voor mijn late reactie. Ik zou je nog mijn CV mailen, maar heb je e-mail adres niet. Kun je mij deze toezenden?
Op 19 April 2009 om 21.42 zei August de Vocht...
Hoi David, lijkt me goed om eens te kijken wat we voor elkaar kunnen doen. Op welke doelgroep richt jij je vooral en maak je ook reclamefilmpjes??

Groeten,

August.
Op 27 Maart 2009 om 9.01 zei Ronald Sutmuller...
Dag David,

Ik zal eens navraag den. Kom er bij je op terug.

Ronald
Op 26 Maart 2009 om 21.45 zei August de Vocht...
Hoi David, bedankt voor je mail.
We kunnen zeker filmpjes versturen, dit gaat heel erg goed met bluetooth. We hebben dit al eens een paar keer gedaan en de ontvangers vinden het ook enorm leuk om te krijgen. We zijn altijd op zoek naar leuke content en samenwerkingen. Kan zeker interessant zijn. Hoe pakken we dit verder op?
Op 6 Januari 2009 om 12.19 zei Erica Trotman...
Hallo David, dank voor je reactie. Ik heb geen website dus vertel ik je graag persoonlijk hoe mijn freelance sales-activiteiten inpasbaar zijn in verschillende branches. Hoor graag van je. Hartelijke groet, Erica Trotman
Op 4 December 2008 om 22.20 zei Sevil Gukcek...
Beste David,

dat is een mooi voorstel. Uiteraard zou het fijn zijn als we elkaar een dienst kunnen bewijzen! Ik zie dat jij onder andere internetcontent maakt en ook bedrijfsfilms en promotiefilms. Daar heb ik zelf ook ervaring mee.
Ik heb een showreel op mijn site gezet die ik zelf heb gemonteerd. Het gaat over de projecten die ik tot nu toe gedaan heb. (Hierbij kun je denken aan de volgende vaardigheden die ik bij die projecten heb uitgevoerd: presenteren/verslaggeven,filmen,editen).

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Groetjes,

Sevil

Sevil
Op 4 November 2008 om 20.54 zei Laura...
Ha David,

Het is zeker leuk bij BNN, geen dag is hetzelfde! :-)

Grts
Laura
Op 3 November 2008 om 9.35 zei Sabine van Hooidonk...
Beste David,
Dat kan best interessant zijn. Heb je voor mij wat meer info?

Groeten,
Sabine
Op 31 Oktober 2008 om 9.38 zei Maartje Dekens...
Hi David,
Dank voor je compliment :-) Whizpr is inderdaad een leuk bedrijf met leuke mensen en leuke klussen.
Wat je vraag betreft; die heb ik even neergelegd bij een collega die veel met video bezig is.
Wordt vervolgd dus...
Groeten,
Maartje
 
 
 

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: The mission is the message

Hoe kun je als bedrijf een mission statement inzetten om positief over het voetlicht te komen? Bob Goulooze weet het antwoord en deelt het met jou

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden