Nederlands MediaNetwerk

David Ram
  • 53, Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van David Ram

  • Alexandra Smith
  • Jörgen van Dongen
  • Bart ter Hart
  • Marjolijn Prins
  • Geert van der Heijden
  • Theo van de Kamp
  • Sevil Gukcek
  • Arie van Dam
  • Gilbert Coers
  • Maartje Dekens
  • Sebastièn de Grand
  • Erica Trotman
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van David Ram

 

De pagina van David Ram

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Filmforbusiness
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Producent/regisseur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Wil je jezelf of je bedrijf via internet promoten? Denk je daarbij aan een korte video-presentatie, bedrijfs-of promotiefilm? Ik kan en wil je daar graag mee helpen. Mijn naam is David Ram en ik ben een ervaren producent/regisseur van deze promotiefilms. Op deze site kan je hiervan diverse voorbeelden zien, maar ook op mijn persoonlijke website. Als je contact met me opneemt of je gegevens achterlaat op de informatiepagina, kan ik je een gerichte en scherpe offerte sturen.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.filmforbusiness.nl
Twitter
http://twitter.com/davidmatteusram
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/ramdavid/

Video's van David Ram

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (9 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 22 Augustus 2009 om 19.13 zei Sevil Gukcek...
Hoi David,

excuses voor mijn late reactie. Ik zou je nog mijn CV mailen, maar heb je e-mail adres niet. Kun je mij deze toezenden?
Op 19 April 2009 om 21.42 zei August de Vocht...
Hoi David, lijkt me goed om eens te kijken wat we voor elkaar kunnen doen. Op welke doelgroep richt jij je vooral en maak je ook reclamefilmpjes??

Groeten,

August.
Op 27 Maart 2009 om 9.01 zei Ronald Sutmuller...
Dag David,

Ik zal eens navraag den. Kom er bij je op terug.

Ronald
Op 26 Maart 2009 om 21.45 zei August de Vocht...
Hoi David, bedankt voor je mail.
We kunnen zeker filmpjes versturen, dit gaat heel erg goed met bluetooth. We hebben dit al eens een paar keer gedaan en de ontvangers vinden het ook enorm leuk om te krijgen. We zijn altijd op zoek naar leuke content en samenwerkingen. Kan zeker interessant zijn. Hoe pakken we dit verder op?
Op 6 Januari 2009 om 12.19 zei Erica Trotman...
Hallo David, dank voor je reactie. Ik heb geen website dus vertel ik je graag persoonlijk hoe mijn freelance sales-activiteiten inpasbaar zijn in verschillende branches. Hoor graag van je. Hartelijke groet, Erica Trotman
Op 4 December 2008 om 22.20 zei Sevil Gukcek...
Beste David,

dat is een mooi voorstel. Uiteraard zou het fijn zijn als we elkaar een dienst kunnen bewijzen! Ik zie dat jij onder andere internetcontent maakt en ook bedrijfsfilms en promotiefilms. Daar heb ik zelf ook ervaring mee.
Ik heb een showreel op mijn site gezet die ik zelf heb gemonteerd. Het gaat over de projecten die ik tot nu toe gedaan heb. (Hierbij kun je denken aan de volgende vaardigheden die ik bij die projecten heb uitgevoerd: presenteren/verslaggeven,filmen,editen).

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Groetjes,

Sevil

Sevil
Op 4 November 2008 om 20.54 zei Laura...
Ha David,

Het is zeker leuk bij BNN, geen dag is hetzelfde! :-)

Grts
Laura
Op 3 November 2008 om 9.35 zei Sabine van Hooidonk...
Beste David,
Dat kan best interessant zijn. Heb je voor mij wat meer info?

Groeten,
Sabine
Op 31 Oktober 2008 om 9.38 zei Maartje Dekens...
Hi David,
Dank voor je compliment :-) Whizpr is inderdaad een leuk bedrijf met leuke mensen en leuke klussen.
Wat je vraag betreft; die heb ik even neergelegd bij een collega die veel met video bezig is.
Wordt vervolgd dus...
Groeten,
Maartje
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden