Nederlands MediaNetwerk

Edy Palma
  • Man
  • Amsterdam-Haarlem, Noord Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Edy Palma

  • Marjolein Bos
  • Laurette Bloem
  • Laura Amato
  • Rolinka Kok
  • François Boulangé
  • Marjolijn Prins
  • Maaike Koster
  • Saidjah Parisius
  • Minouche Besters
  • Mayke van Oirschot
  • Janou Kessels
  • Sabine van Hooidonk
  • Aafke van Sprundel
  • Iwan van Geelen
  • Paul Feldbrugge

Groepen van Edy Palma

 

De pagina van Edy Palma

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
EDYSIGN Holding BV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
founder
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
EDYSIGN HOLDING BV (P&vS Communicatie)

Wij, Edy Palma en Martijn van Sonsbeek doen het al een tijdje. Reclamemaken. We werken voor klanten in vrijwel alle sectoren: automotive, food , fashion, finance, tobacco, alcoholics, sportswear & non-profit. Voor heel grote klanten of juist heel klein. En dikwijls betreft het 360° campagnes. Maar soms ook deelopdrachten. De laatste tijd zijn internet oplossingen een steeds grotere rol gaan spelen. Dit is tot zover niet echt uniek. Wel echt anders is, dat we nogal wat disciplines in huis hebben, art&©, visualisering, design, fotografie, film & Illustration.

Vermeldenswaardig is ook, dat P&vS wisselend samenwerken met een vaste club heel goede collega's. Een website bouwer, een strateeg, een pr-specialist en iemand voor custom-made merchandise...

We kunnen dus van start 2 finish nogal wat bergen verzetten. We zijn snel, accuraat en verassend betaalbaar. En bovendien zijn we ook nog aardig. Dat klinkt normaal, maar dat is in ons vak best bijzonder. Bel ons gerust 06-11 30 17 74 voor een afspraak. P&vS houden kantoor op Amstelveenseweg 122, te Amsterdam. Maar werken net zo lief op locatie.

Adres:
Essenstraat 5 | 2011 DW Haarlem (gedempte oude gracht)
Amstelveenseweg 122 | 1075 XL Amsterdam (Vondelpark)

Tel:
06-11 30 17 74
info@palmaenvansonsbeek.com
www.palmaenvansonsbeek.com
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.edysign.nl
LinkedIn
http://www.linkedin.com/profile/view?id=12627559&trk=tab_pro

De foto's van Edy Palma

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Edy Palma

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 15 Januari 2009 om 17.19 zei Laura Martin...
Edy! Hi! Vertel...
Op 29 December 2008 om 18.57 zei Laura Martin...
Hi Edy
Leuk bedacht, de naam van je bedrijf. Houd je bedrijf zich alleen met grafisch design bezig? Als copywriter / tekstschrijver (deels in dienst, deels freelance) vind ik het super de andere 'disciplines' beter te leren kennen.
Op 29 December 2008 om 16.18 zei Iwan van Geelen...
Haai!
 
 
 

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden