Nederlands MediaNetwerk

Ellen van Ree
  • Vrouw
  • Amsterdam, Noord-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Ellen van Ree

  • Marieke Prins - de Vos
  • Viola Robbemondt
  • Onno Aerden
  • Michiel Heemskerk
  • Marga Groot Zwaaftink
  • Henk-Jan Winkeldermaat
  • Wouter Verkennis
  • Patricia de Ryck
  • Paul Koopal
  • Sak van den Boom
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Ellen van Ree

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Ellen van Ree, the one and only
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Ik ben een eenpitter, dus zowel koffiedame als CEO :-) En alweer -en dat voor een freelancer! - sinds zomer 2008 werkzaam als redacteur bij High Profile Uitgeverij, het kwartaalblad Events volschrijven (van voorwoord tot diepte-interview) plus als webredacteur de site voorzien van nieuws! Normaliter freelance journalist/tekstschrijver, in te huren als (web)redacteur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Divers, mijn core business is teksten aanleveren en deadlines halen voor zowel printuitingen als Internet. Creatieve invalshoeken bedenken en liefst zelf uitvoeren. Conceptontwikkeling voor nogal bijzonder evenementenbureau (Gouden Giraffe winnaar). Consultancy voor de eventbranche, specifiek gericht op multiculturele doelgroep. Boeken schrijven.

Prikbord (8 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 26 Mei 2009 om 12.46 zei Wouter Verkennis...
Hi El,
Ik heb vanuit Bonaventura/Hitkrant een halfjaartje de redacties van Blikopener en Reflector geadviseerd, maar dat was een klusje en ik heb er dus niet gewerkt. Ben morgen niet op de borrel. Ik laat komende week even van me horen. W
Op 21 Mei 2009 om 15.18 zei Wouter Verkennis...
Ha Ellen!
Was je dan zo op zoek? Dat streelt mijn ego. Alles goed, beetje gelukkig? Dacht dat jij allang naar een ver land zou zijn vertrokken. Zuid-Amerika, dorpje, leuke indiaan...
W
Op 21 Mei 2009 om 14.54 zei Ellen van Ree...
Yo Michiel, lekker bezig en jij, ben jij ergens fijn aan het werk?? Ik hoop het voor je, laat ff weten. Grt!
Op 21 Mei 2009 om 14.36 zei Michiel Heemskerk...
Yo Ellen,

Z'n gangetje. Jij?

m
Op 21 Mei 2009 om 13.05 zei Marieke Prins - de Vos...
Joehoe El, leuk hoor! Zie je dan (en natuurlijk eerder) X
Op 23 Januari 2009 om 15.44 zei Marga Groot Zwaaftink...
Hi Ellen,

Is het een idee om op High Profile een 'doorgeef' kolom te starten die gaat over positieve voorbeelden van event bureaus: hoe zij tegen de negatieve stroom in, mooie dingen doen, juist nu? Krijgt iedereeen weer een beetje hoop, glimlach van? Laat maar weten, ik kan zo een column aanleveren.

Mogelijke titel van de colums:
Yes I can
zonnige woorden
crisis voor je kiezen
4 die hards only
....
Op 17 Januari 2009 om 17.30 zei Marga Groot Zwaaftink...
HI Ellen, ik las erover in Adformatie, lijkt me wel een goed forum!
Op 23 December 2008 om 22.15 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
 
 
 

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden