Nederlands MediaNetwerk

Hein van Meeteren
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Hein van Meeteren

  • Govert Apol
  • Geertjan Benus
  • Jeroen Mirck
 

De pagina van Hein van Meeteren

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
MTi
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Communicatietraining, conflictbemiddeling, mediationvaardigheden
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.mediation.nl

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 9 Februari 2011 om 11.31 zei Themelis Cuiper...

Hallo Hein,

actie is reactie

even een berichtje naar jou

ik hou van positieve mensen

 

Themelis Cuiper

Auteur, spreker / mentor,

Social Media Marketing Expert

 

PS. voeg je toe aan mijn vrienden netwerk

De vrienden van Themelis Cuiper - Nederlands MediaNetwerk
Nederlands MediaNetwerk

Ontmoetingsplaats voor communicatieprofessionals

Themelis Cuiper LinkedIn

Themelis Cuiper Toevoegen als vriend

Op 19 April 2010 om 13.39 zei Geertjan Benus...
Ik houd graag contact. Tot ziens.
Geertjan Benus
Op 9 April 2010 om 16.04 zei Govert Apol...
Beste Hein,

WeIkom. ken jouw vlotte en heldere schrijfstijl en je grote ervaring als mediationtrainer. Ongetwijfeld weet jij de lezers van dit prachtige magazine te interesseren voor ons boeiende en nuttige vak. Een van mijn motto's is:
Negatieve energie, die zich richt op het verleden,
Gaat ten koste van de positieve energie, die nodig is voor de toekomst vanaf heden.
Govert Apol (Randstad Mediation)
Op 8 April 2010 om 22.21 zei Geertjan Benus...
Dag Hein,
Jouw spirit spat van je foto. Ik ben dan wel niet van de redactie van dit netwerk, maar ik heet je wel van harte welkom. Ik heb al even contact gehad met Govert. Je kunt via Google en mijn naam meer over mij te weten komen. Ik heb een sociaal agogische achtergrond en heel veel levenservaring. Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?
Hartelijke groeten,
Geertjan Benus
 
 
 

Interviews

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

[Interview] Errol Nayci: Hoogvliegers blaast het publiek weg met een mooi en meeslepend verhaal

Errol Nayci heeft productiebedrijf Storytellers Film & TV opgezet. Zaterdag 11 januari 2020 is zijn tweede dramaserie Hoogvliegers bij NPO1 te zien, over F16-vliegers. Nederlands MediaNetwerk interviewde hem

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

[Column] Kenny de Vilder: De likeability van bosbranden

Wat zorgt ervoor dat de ene brand meer aandacht krijgt dan de andere? Ik heb er geen cijfers van, het kan aan mijn eigen online bubble liggen, maar krijg toch het idee dat Australië veel meer mensen écht raakt dan Brazilië of Californië

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden