Nederlands MediaNetwerk

Ilse Koudijs
  • Vrouw
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Ilse Koudijs

  • Robin Klaassen
  • Peter Wybenga
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Ilse Koudijs

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
De Schepper Campagnes
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Communicatie adviseur en organisator/projectleider
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Campagnes op het terrein van marketing en communicatie.
Projectmatig met een duidelijk begin en een afgerond einde.
Prettig, bevlogen en inspirerend samenwerken.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.schepper.nl

Prikbord (5 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 8 Juni 2009 om 20.58 zei Peter Wybenga...
Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat de cake uiteindelijk niet is verorberd, want dat is echt slechts geschikt voor crematies en begrafenissen.
Maar het event was erg fijn, reacties zeer goed. Je kunt de filmpjes en foto's bekijken op het netwerk. Leuk hoor. Maar laten we dan binnenkort een bakkei gaan drinken, met een lekker stuk cake ofzo ...
Op 3 Juni 2009 om 12.33 zei Peter Wybenga...
Ahum, Ilse. Dusseh, hoe zattattan?
Op 20 Mei 2009 om 7.21 zei Peter Wybenga...
Grappig! Michiel is al jaren goede vriend van me, dus dit is een vriendendienst (waar ik erg blij mee ben). Dat jij zo'n internationale beroemdheid in de familie hebt ... Nu nog een Bollywoodster erbij!
Loopt lekker met voorbereidingen. Tot volgende week!
Op 19 Mei 2009 om 16.12 zei Robin Klaassen...
Hee Ilse!
Dit is zeker ex-RHBM Robin. Alles goed, joh? Je hebt het nog naar je zin bij De Schepper zie ik? Laten we in Haarlem even bijkletsen idd!
Groet,
Robin
Op 24 April 2009 om 13.11 zei Peter Wybenga...
Heeeeeeeeeeeeeeeeeee dat is gezellig! En wat ben je veranderd (als ik je foto vergelijk met de laatste keer dat ik je zag ...)
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: DWDD en cultuur, online event, hoe dan? Verandert corona onze muzieksmaak? Wat is jouw whisky?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden