Nederlands MediaNetwerk

Inge Vos
  • Vrouw
  • Eindhoven
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
 

De pagina van Inge Vos

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Suurland Outdoor
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Mar/Com & Online Business Developer
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
SOOOH levert en exploiteert hoogwaardige digitale informatiesystemen aan gemeenten en bedrijven.

Innovatieve, informatieve producten bedenken en exploiteren zit bij de medewerkers van SOOOH in het bloed. Nieuwe producten ontwikkelen vinden wij leuk.. en wij zijn hier ook nog eens heel erg goed in.

SOOOH levert al meer dan 30 jaar informatieve producten voor de openbare ruimte aan ruim 220 gemeenten. Hiermee kunnen gemeenten effectief communiceren met bezoekers, inwoners, bedrijven en organisaties.

Onze digitale systemen zijn uitgerust met een hoogwaardige LCD- of LED displays met een pixelpitch 4 of 6. Inmiddels heeft SOOOH meer dan 350 digitale systemen geleverd in meer dan 80 gemeenten.

De aansturing gebeurt via "SMARTLOOP", een zeer slimme CMS oplossing. Alle gebruikers van Smartloop kunnen, vanaf iedere willekeurige plaats, op eenvoudige wijze hun content maken, plaatsen, plannen en uploaden.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.suurlandoutdoor.nl
Twitter
http://https://www.twitter.com/SuurlandOutdoor
LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/inge-vos-b8b39b59

De foto's van Inge Vos

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Inge Vos

Ondernemers regelen online buitenreclame voortaan eenvoudig zelf via Suurlandonline.nl

Inge Vos (SOOOH): 'Dit wordt een gamechanger'

EINDHOVEN – Ondernemers konden al zelf reclamecampagnes runnen op Facebook en bij Google. SOOOH biedt ondernemers nu vergelijkbare vrijheid bij digitale buitenreclame. Het mkb kan voortaan rechtstreeks outdoor advertenties vormgeven, uploaden, plannen, publiceren en betalen. Dat is een…

Doorgaan

Geplaatst op 26 April 2018 om 10.53

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Floris Venneman over de overname van tv-zender ONS

ONS is overgenomen door het creatieve bureau Bureauvijftig. We spreken met mede-eigenaar en partner Floris Venneman over de overname en plannen met de aangekochte televisiezender

[Interview] Colin Butfield (WWF) over David Attenborough: A Life On Our Planet

Op 16 april 2020 gaat David Attenborough: A Life On Our Planet in première met een livestream vanuit de Royal Albert Hall in Londen. Deze première is live te volgen over de hele wereld. De film maakte Sir David Attenborough in samenwerking met Silverback Films en het Wereld Natuur Fonds. We spreken met Colin Butfield, Executive Producer van het WWF

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: Microphone Media

Microphone Media was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het podcastbedrijf? We spreken Frank Kromer

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden