Nederlands MediaNetwerk

Jan Willem van Dorssen
  • Man
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Jan Willem van Dorssen

  • Henny Leeflang
  • Madelene Schippers
  • Bas Vlugt

Groepen van Jan Willem van Dorssen

 

De pagina van Jan Willem van Dorssen

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
MediAttention (o.a. Mailbestand.nl)
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Oprichter
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
MediAttention is o.a. initiatiefnemer van Mailbestand.nl; het platform waar bedrijven additioneel bereik via email kunnen inhuren/inkopen.
Uw nieuwsbrief/aanbieding naar miljoenen opt-in emailadressen van consumenten of B2B. Zeer indrukwekkend, persoonlijk en alles geheel volgens recente, strenge wet- en regelgeving. Zie www.mailbestand.nl.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.mailbestand.nl
LinkedIn
http://https://www.linkedin.com/in/jwvdorssen/

De foto's van Jan Willem van Dorssen

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Jan Willem van Dorssen

Aanbieders van complete emailadresbestanden zonder opt-in... Beet te pakken?

mailbestand.nl is een nieuw platform waar je opt-in emailadressen kunt huren en kopen, een plek waar volgens de Privacy Wet- en Regelgeving gehandeld wordt. Maar regelmatig worden wij juist door onwetende, maar geïnteresseerde ondernemers afgeschilderd als dure boemannen als we aangeven dat een opt-in emailadres niet zo maar te koop is. En wij snappen het wel: je kan online nog genoeg aanbieders van hele bestanden vinden. Vaak zijn het info@adressen…

Doorgaan

Geplaatst op 20 Januari 2017 om 15.57

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Het umfeld van een redactie is heilig

Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: LinkedOut

Social media zijn er niet om te discussiëren over al dan niet belangrijke onderwerpen. Twitter, Facebook, ach als één opmerking bij iemand verkeerd valt, ben je zomaar een inwoner van Mongolië, een racist, een communist, een rechtse bal of een gestoorde

[Column] Niels Bruinsma: Folder in de ban in Utrecht

Vanaf 1 januari 2020 ontvangen de bewoners van Utrecht geen folders meer, tenzij ze een JA/JA-sticker hebben geplakt. Na Amsterdam is Utrecht de tweede gemeente die deze maatregel invoert

[Column] Jerome Kuijken: Consistente content

Slechts 2 procent van de content van organisaties slaagt erin om op de socials van hun consumenten te verschijnen. Ik wist dat de sociale algoritmes meedogenloos zijn, maar 2 procent is wel echt minimaal. Daar doe je dan al die moeite voor

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden