Nederlands MediaNetwerk

Joost Klinkenberg
  • Haarlem N-H
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (3)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Joost Klinkenberg

  • Bas Vlugt

Groepen van Joost Klinkenberg

 

De pagina van Joost Klinkenberg

Recente activiteiten

Joost Klinkenberg heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
12 Mrt 2013
Joost Klinkenberg is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Nederlands MediaNetwerk - Groep Communicatie Adviseurs

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Communicatie Adviseurs
11 Feb 2009
Joost Klinkenberg is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Nederlands MediaNetwerk - Groep Reclamemakers

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Reclamemakers
11 Feb 2009
Joost Klinkenberg is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Nederlands MediaNetwerk - Groep Haarlem

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Haarlem
11 Feb 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
HSTOTAAL Communicatie & Design
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Creative Director/DGA
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
HSTOTAAL Communicatie & Design is een bureau voor corporate en marketing communicatie, interne communicatie, arbeidsmarktcommunicatie en corporate identity.
HSTotaal levert totaaloplossingen voor communicatie, maakt opvallende creaties en regelt alle producties.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.hstotaal.nl

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 8 Januari 2009 om 23.58 zei Sibren ontwerpt...
Hoi Joost,
Alweer een tijdje geleden...
Ja die slogan moet nog consequent aangepast worden. Een beetje slordig hè. De slogan was Praktische visuele concepten en is omgezet naar 'Onderscheidende visuele positionering'. Een focus die beter past bij de werkzaamheden en opgebouwde kennis.

Ik heb de slogan nog niet overal aangepast (zoals bij het logo op mijn site). Dat moet inderdaad zo spoedig mogelijk gebeuren.

En hoe was de presentatie gisteren bij het NBG? A small world...

Groetjes, Sibren
Op 8 Januari 2009 om 17.39 zei Sak van den Boom...
Dag Joost

welkom op deze website.
Ken je www.customermedia.nl al. Misschien is het interessant om je op deze website te registreren.

Vriendelijke groet

Sak van den Boom
 
 
 

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden