Nederlands MediaNetwerk

Karin van Geelen
  • 46, Vrouw
  • Hoofddorp, Noord-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Karin van Geelen

  • Robert Briel
  • Flip Dotsch
  • Luc Van Peteghem
  • Marcel Roozeboom
  • Dennis Peek
  • Robert van der Zwart
  • Nico Verspaget
  • Roy op het Veld
  • Christel van der Boom
  • Natasja la Lau

Groepen van Karin van Geelen

 

De pagina van Karin van Geelen

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Yellow Communications
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
directeur, sr communicatie adviseur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Yellow Communications is een PR- en communicatiebureau dat alle communicatiedisciplines onder één dak verenigt. Yellow onderscheidt zich door praktisch communicatieadvies gericht op resultaat en heeft oog voor organisatieaspecten. Het bureau werkt met een team van veelzijdige en ambitieuze medewerkers en partners met een onderscheidende visie op communicatie. Yellow acteert graag als communicatieregisseur. Het team matcht doelen met middelen om de boodschappen van opdrachtgevers bij hun doelgroepen goed in beeld te krijgen. Yellow houdt het totaaloverzicht, geeft advies en ontwikkelt concepten maar zit ook bovenop de uitvoering van het communicatiemiddelenplan. communicatiemiddelenplan.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.yellow-communications.com
Twitter
http://twitter.com/#!/yellowowner
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/karinvangeelen

De blog van Karin van Geelen

De dunne scheidslijn tussen integer en gezellig

Voor een journalist is er een duidelijke scheidslijn tussen journalistiek en commercie. Enerzijds de vrije nieuwsgaring, anderzijds de betaalde informatie. Voor een PR-professional is die scheiding er ook. Het doel van een integere PR-man of –vrouw is eerlijke informatie over een organisatie of bedrijf verspreiden. Soms kies je voor een advertentie, advertorial of een ingezonden artikel soms voorzie je een journalist van relevante informatie of gesprekspartner voor een artikel. Ik merk in de…

Doorgaan

Geplaatst op 6 September 2012 om 16.33

Yellow Communications zoekt sr PR en Communicatie Adviseur

Een senior communicatie adviseur bij Yellow Communications is in onze ogen een krachtige persoonlijkheid met veel drive en passie. Iemand met ruime ervaring in het communicatievak die gewend is op strategisch en tactisch niveau zaken voor elkaar te krijgen. Een creatieve professional met diepgang, die in de eigen organisatie en bij onze opdrachtgevers overtuigend durft te zijn.  Een professional die stáát voor onze communicatievisie en ideeën. Een…

Doorgaan

Geplaatst op 24 Juli 2012 om 8.25

Yellow Communications breidt team uit

PR- en communicatiebureau Yellow Communications in Hoofddorp heeft haar team uitgebreid met twee nieuwe collega's: Lonneke Dötsch en oud-collega Marjolein Jonker.

Lonneke Dötsch (34)

Lonneke is gestart als junior communicatieadviseur en is in deze functie medeverantwoordelijk voor het opstellen, implementeren en uitvoeren van communicatieplannen van Yellow-opdrachtgevers, waaronder Novell, Reevoo en SUSE. Zij helpt bij het signaleren en creëren van kansen op het…

Doorgaan

Geplaatst op 8 Mei 2012 om 16.40

Vangst van de dag… over cowboys in de communicatiewereld

Hoe kom je als communicatiebureau aan je klanten? Ga je als een ware cowboy op jacht over de ruggen van concurrenten? Doe je alles voor die ene grote vangst van de dag? Of kies je ervoor om uit te gaan van de eigen kracht van het bureau? In zee gaan met klanten passend bij de organisatie, op een nette manier? Mijn mond viel open van verbazing toen er een mailing van een concurrerend bureau met zogenaamde communicatie experts bij ons in de brievenbus lag.



U wilt niet dat uw…

Doorgaan

Geplaatst op 20 Januari 2011 om 19.00

De weg naar succes zonder belemmeringen

Inspireren, prettig leidinggeven en doelstellingen behalen; als ondernemer probeer ik dagelijks het beste uit mezelf te halen voor ons bureau en onze werknemers. Onze werknemers krijgen bij Yellow Communications volop de kans om zichzelf te ontwikkelen met bijvoorbeeld een opleiding of een cursus. En hierin zijn wij niet de enige, want ondernemers blijven nog altijd volop investeren in opleidingen en…

Doorgaan

Geplaatst op 19 Januari 2011 om 14.30

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 28 December 2008 om 18.54 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 4 Oktober 2008 om 11.25 zei Leoni Janssen...
Geler wordt het niet :-)
 
 
 

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden