Nederlands MediaNetwerk

Madelene Schippers
  • Vrouw
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Madelene Schippers

  • Dennis Baffoe
  • Patrick Bömer
  • Sandra de Leeuw
  • Cherelle de Graaf
  • Rolf van Schouwen
  • Ziggy Klazes
  • Pieter Vonck
  • Inge Monsees
  • Annemieke Windt
  • Jan Willem van Dorssen
  • Laura Amato
  • Hans Nikkels
  • Erik Boele - de Zeeuw
  • Sonja de Fockert
  • Joris Evendik

Groepen van Madelene Schippers

 

De pagina van Madelene Schippers

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
MadaboutBusiness
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Weblogsvoorbedrijven.nl: 1e hulp bij opzetten website/blog in Wordpress, tevens trainingen en workshops.
Voorbeeldigleren.nl: huiswerkbegeleiding VO, workshops en trainingen volgens Leren Leren Methode
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.madaboutbusiness.nl
Twitter
http://twitter.com/opencircles
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/madaboutbusiness

De blog van Madelene Schippers

Hoe je het maximum uit radioreclame haalt

"Kan de radio wat harder?"

Een boekje als pleidooi voor betere en effectievere radiocommercials. Dagelijks zijn er talloze commercials op de radio te horen. Nederland luistert steeds meer naar de radio. En adverteerders en mediabureaus schakelen radio steeds vaker in. Terecht, want radio is een geweldig medium voor wie het goed weet te gebruiken. Toch valt er nog wel wat te verbeteren aan de creatieve kwaliteit van radioreclame.

Dit boekwerkje is een praktische gids die het… Doorgaan

Geplaatst op 7 Mei 2010 om 12.38

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 10 Mei 2010 om 13.40 zei Juully Ruyters...
Ha Madeleine, nee dat is geen innovatie. We zien elkaar volgende week he samen met Suzanne. Groetjes, Juully
 
 
 

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

[Column] Erwin Fisser: Beat it

Afgelopen weekend kreeg mijn oudste zoon voor zijn verjaardag een platenspeler. Toen hij daar voor het eerst over begon, een half jaar geleden, verbaast het me nogal

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden