Nederlands MediaNetwerk

Mirko Cocco
  • Man
  • Hilversum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (5)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Mirko Cocco

  • Rob Muntz
  • David Gibbs
  • Didier Chabi
  • Ron Langdon
  • Arie van Dam
  • Ernst Lissauer
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Mirko Cocco

 

De pagina van Mirko Cocco

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
CoccoVideo
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Videoproducties, meercamera en itemregie, videomontages en camerawerk, videoplatformen leveren voor omroepen en av voor zowel ugc als redactioneel content.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.coccovideo.nl

Als voorbeeld de player van het programma RegioNed



MediaDepot© biedt ondermeer de volgende functionaliteiten:

• User management. Gebruikers kunnen zichzelf registreren (indien gewenst) om vervolgens media te uploaden. Gebruikers bestaan op verschillende niveaus. (Denk aan redacteuren, thuisgebruikers, uploaders e.d.). Alleen beschikbaar in MD Corporate en Enterprise.
• User profiles. Gebruikers kunnen hun profiel bewerken. Onder andere een fototje aan hun profiel koppelen, een verhaaltje over zichzelf schrijven e.d. Alleen beschikbaar in MD Corporate en Enterprise.
• Per gebruiker kan worden aangegeven óf deze video's mag uploaden en zo ja, onder welk(e) videokanaal / kanalen dat mag.
• Tagging / metadata. Per video kanaal kan een set tags worden aangemaakt, die kunnen worden toegekent aan ge-uploade video's. Per video kan ook "vrije" metadata worden toegekend (getiepte tekst), waar later weer op kan worden gezocht door de gebruiker.
• Rating. Aan elke video kan een waardeoordeel worden gegeven. Gebruikers zijn zo in staat om aan te geven of ze een video goed vonden of niet.
• Naast het encoderen van video's worden er van de video's ook afbeeldingen gemaakt (jpeg). De wijze waarop dit gebeurt is vrij instelbaar. Denk bijvoorbeeld aan een kleine afbeelding die wordt gebruikt om te tonen in een lijst van video's, een afbeelding evengroot als de ge-encodeerde video om als poster frame te gebruiken zolang de video nog niet is ingestart, een serie van afbeeldingen om een animatie mee te maken, enz.
• Comments. Elke video kan door gebruikers worden voorzien van commentaar. Op dit commentaar kan ook weer commentaar worden gegeven, enz. Indien gewenst kan worden voorzien in filters die het zogenaamde splogging te voorkomen (spam in blogging). Commentaar kan ook worden aangepast / geblokt indien een moderator ziet dat een gebruiker zich misdraagt.
• In geval van het encoderen naar MPEG4-H264 video en MP3 audio bestaat de mogelijkheid om automatisch een rss feed te laten genereren.
• Play-count. Per video wordt bijgehouden hoe vaak deze is opgevraagd. Op aanvraag kunnen statistieken worden gegenereerd van deze gegevens.

Ondersteunde outputformaten:

Video:
• Flash video 7
• Flash video 8
• MPEG4-H264 (iTunes en iPod)
• Sony Digital Video (DV) PAL/NTSC
• 3GP
• MPEG2
• Windows Media 9

Audio:
• MP3
• WMA

Afbeeldingen:
• JPG
• PNG
• GIF

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden