Nederlands MediaNetwerk

Mirko Cocco
  • Man
  • Hilversum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (5)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Mirko Cocco

  • Rob Muntz
  • David Gibbs
  • Didier Chabi
  • Ron Langdon
  • Arie van Dam
  • Ernst Lissauer
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Mirko Cocco

 

De pagina van Mirko Cocco

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
CoccoVideo
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Videoproducties, meercamera en itemregie, videomontages en camerawerk, videoplatformen leveren voor omroepen en av voor zowel ugc als redactioneel content.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.coccovideo.nl

Als voorbeeld de player van het programma RegioNed



MediaDepot© biedt ondermeer de volgende functionaliteiten:

• User management. Gebruikers kunnen zichzelf registreren (indien gewenst) om vervolgens media te uploaden. Gebruikers bestaan op verschillende niveaus. (Denk aan redacteuren, thuisgebruikers, uploaders e.d.). Alleen beschikbaar in MD Corporate en Enterprise.
• User profiles. Gebruikers kunnen hun profiel bewerken. Onder andere een fototje aan hun profiel koppelen, een verhaaltje over zichzelf schrijven e.d. Alleen beschikbaar in MD Corporate en Enterprise.
• Per gebruiker kan worden aangegeven óf deze video's mag uploaden en zo ja, onder welk(e) videokanaal / kanalen dat mag.
• Tagging / metadata. Per video kanaal kan een set tags worden aangemaakt, die kunnen worden toegekent aan ge-uploade video's. Per video kan ook "vrije" metadata worden toegekend (getiepte tekst), waar later weer op kan worden gezocht door de gebruiker.
• Rating. Aan elke video kan een waardeoordeel worden gegeven. Gebruikers zijn zo in staat om aan te geven of ze een video goed vonden of niet.
• Naast het encoderen van video's worden er van de video's ook afbeeldingen gemaakt (jpeg). De wijze waarop dit gebeurt is vrij instelbaar. Denk bijvoorbeeld aan een kleine afbeelding die wordt gebruikt om te tonen in een lijst van video's, een afbeelding evengroot als de ge-encodeerde video om als poster frame te gebruiken zolang de video nog niet is ingestart, een serie van afbeeldingen om een animatie mee te maken, enz.
• Comments. Elke video kan door gebruikers worden voorzien van commentaar. Op dit commentaar kan ook weer commentaar worden gegeven, enz. Indien gewenst kan worden voorzien in filters die het zogenaamde splogging te voorkomen (spam in blogging). Commentaar kan ook worden aangepast / geblokt indien een moderator ziet dat een gebruiker zich misdraagt.
• In geval van het encoderen naar MPEG4-H264 video en MP3 audio bestaat de mogelijkheid om automatisch een rss feed te laten genereren.
• Play-count. Per video wordt bijgehouden hoe vaak deze is opgevraagd. Op aanvraag kunnen statistieken worden gegenereerd van deze gegevens.

Ondersteunde outputformaten:

Video:
• Flash video 7
• Flash video 8
• MPEG4-H264 (iTunes en iPod)
• Sony Digital Video (DV) PAL/NTSC
• 3GP
• MPEG2
• Windows Media 9

Audio:
• MP3
• WMA

Afbeeldingen:
• JPG
• PNG
• GIF

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Floris Venneman over de overname van tv-zender ONS

ONS is overgenomen door het creatieve bureau Bureauvijftig. We spreken met mede-eigenaar en partner Floris Venneman over de overname en plannen met de aangekochte televisiezender

[Interview] Colin Butfield (WWF) over David Attenborough: A Life On Our Planet

Op 16 april 2020 gaat David Attenborough: A Life On Our Planet in première met een livestream vanuit de Royal Albert Hall in Londen. Deze première is live te volgen over de hele wereld. De film maakte Sir David Attenborough in samenwerking met Silverback Films en het Wereld Natuur Fonds. We spreken met Colin Butfield, Executive Producer van het WWF

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: Microphone Media

Microphone Media was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het podcastbedrijf? We spreken Frank Kromer

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden