Nederlands MediaNetwerk

Mohamed el-Fers
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Mohamed el-Fers

  • Daphne Meijer
  • Job Joris Arnold
  • Evertjan Vonk
  • Stan Rijven
  • Kirk Pinar
  • jan monquil
  • Dick van der Geld
  • henry ree
  • Evertjan Vonk
  • Roy Ristie
  • Rene Mendel
  • Chris van de Vooren
  • Diana Ridderikhoff
  • Suat ARI
  • Emily Kroes
 

De pagina van Mohamed el-Fers

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
MokumTV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
programmamaker
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Maakt lokale tv, documentaires etc.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.mokumtv.nl

Prikbord (6 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 24 December 2009 om 14.32 zei Evertjan Vonk...
ik ben alle contact met orlando janga verloren, zijn telefoon neemt hij niet meer op want die is afgesloten, mail wordt niet beantwoord.
is hij dood vraga ik me af.
evertjan 0611411932
Op 10 Januari 2009 om 4.37 zei Dick van der Geld...
Hoi Mo,
Ik ben inmiddels ook toegetreden tot deze club.Hoewel niet zo actief op dit moment hoop ik toch dat het nieuwe jaar veel goeds zal gaan opleveren.
In ieder geval bedankt dat je Kitty en mij als je vrienden rekent, dit is overigens wederzijds.
Misschien binnenkort eens een ontmoeting hier of daar?
Voor nu het beste, en hopenlijk tot snel ziens!!
Kitty en Dick
Op 8 Januari 2009 om 17.52 zei Sak van den Boom...
Dag Mohamed

welkom op deze website.
Ken je www.customermedia.nl al. Misschien is het interessant om je op deze website te registreren.

Vriendelijke groet

Sak van den Boom
Op 7 Januari 2009 om 21.37 zei Evertjan Vonk...
gister heb ik op de beamer geschreven:
rudolf's lever geschikt voor orlando janga. sloop rudof tbv de aanbieders.
wat akelig zei rudolf,
het beste voor salto was mijn antwoord.
Op 7 Januari 2009 om 18.14 zei Evertjan Vonk...
eigenlijk het koffiemeisje en de schoonmaker omdat niemand anders dat doet.
en koerier omdat andere medewerkers het saltokasteel te zwijger te ver vinden.
Op 7 Januari 2009 om 12.30 zei Brahim Fattah...
Salaam MO!!
Jij ook alle geluk en succes toegewenst voor 2009!! Met mij gaat ook goed. Ik hoop dat alles goed met je gaat! Groet, brahim
 
 
 

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden