Nederlands MediaNetwerk

Monique Sluyter Models
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Monique Sluyter Models

  • Jorrit van der Kooi
  • Eunice Lieveld Photography
  • Stichting Gilaforte
  • jaap Terweij
  • Ernst Lissauer
  • Marc Boersma
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk

Groepen van Monique Sluyter Models

 

De pagina van Monique Sluyter Models

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Monique Sluyter Models
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directrice
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Welkom bij Monique Sluyter Models!

Monique Sluyter Models is een casting/modellenbureau met modellen en actrices die behalve mooi ook intelligent zijn. We casten (ook in samenwerking met andere agency's) modellen voor series zoals Gooise Vrouwen, Baantjer, Grijpstra en de Gier, Spoorloos Verdwenen. Ook leveren we ‘specials’ en actrices voor Amerikaanse speelfilms zoals “Daisy” en “Harold en Kumar”, de laatste film van Dick Maas “Moordwijven”. Daarnaast leveren we modellen voor bekende bladen zoals de cover van de Miljonair (2008). We werken met fotografen die publiceren in Parool, Miljonair, Beaumonde en Jacky. We verzorgen dames voor EK Hotshots van Veronica (2008), The Mansion Game Playboy USA, F H M magazine, T M F Game Awards, FIRSTLOOK Event, Fashionweek voor lingeriemerk Der Kommissar, SBS Girls on Command, schoenenbeurs Milaan Be Wild, 2009 nieuwe videoclip (60 landen) van DJ Fedde le Grand, schoenenbeurs Milaan etc. Monique Sluyter was oa te zien in "Entertainment Tonight USA", Playboy, de films "Langer Licht", Deuce Bigalow, Daisy, de soap "Goudkust", 2x Big Brother, heeft eigen programma's gehad zoals Colpo Grosso, Tutti Frutti, Cafe Correcto, Erotica, Na Sluytingstijd, Babewatch en in Italië de modellenshow "Showgirl". Muziek in de film "True Romance" van Tarantino en diverse kunstexposities.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://moniquesluytermodels.com

De foto's van Monique Sluyter Models

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Monique Sluyter Models

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 1 December 2009 om 17.28 zei Eunice Lieveld Photography...
mooie vrouw,

hoop dat t leven lief voor je =
+
zie nu pas dat je n reactie achter-
gelaten hebt... Hoop dat we in
2010 echt wat moois samen gaan
maken....

x

Eun
Op 13 November 2009 om 15.43 zei Jorrit van der Kooi...
Hier alles goed, bezig met een aantal documentaires en afgelopen oktober weer naar Cannes geweest voor de MIPCOM, altijd een leuk feestje!
 
 
 

Interviews

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden