Nederlands MediaNetwerk

Philip Dröge
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's (9)
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Philip Dröge

  • Hanny Roskamp
  • Carlo van Brakel
  • Alex Beishuizen
  • Marique de Vries
  • Mirjam van Immerzeel
  • Michiel Frackers
  • Govert Schilling
  • Jan Peter Jansen
  • Lilian Roos
  • Jan Peter Jansen
  • Joost Bijlsma
  • Roos Schlikker
  • Mark Maathuis
 

Philip Dröge

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Faqt Media
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Freelance journalist voor schrijvende pers, radio en televisie; ad-interim hoofdredacteur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Faqt.nl is een eigenwijs wetenschappelijke site vol opmerkelijk nieuws, handige informatie en grappige trivia. Goed voor minstens één há-moment per dag.

DVI is een maatschap van freelance journalisten. We doen journalistiek, tekst, concept, columns etc. We denken graag 'groot' mee met onze opdrachtgevers over specials, eenmalige uitgaven en andere bijzondere producties. Dankzij een sterk netwerk kunnen we ook de realisatie doen tegen concurrerende prijzen.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.faqt.nl en www.dvi-journalisten.nl

De foto's van Philip Dröge

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (5 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 6 Juli 2009 om 21.09 zei Carlo van Brakel...
Hallo Philip,
Ik heb nog een opmerkelijk nieuwtje voor je. Of misschien een Ha-moment. Als ik via de huisdokter een antibiotica kuurtje krijg dan zie ik via mijn ziektekostenverzekering hoeveel dat kost (gaat af van mijn eigen risico). Als ik dat zelfde kuurtje (zelfde merk) zelf koop in een apotheek in Jakarta dan kost mij dat 1/10 van de prijs in Nederland (en zonder tussenkomst van de huisdokter). Driemaal raden wie zich nu een oor laat aannaaien?
Groet,
Carlo
Op 24 Maart 2009 om 0.29 zei Alex Beishuizen...
Hoi Philip,
Excuses voor de late reactie. Moet nog 'n beetje wennen aan web 2.0. Kom de crisis redelijk door. Het gaat naar omstandigheden best goed met Computable en dat scheelt een hoop.
Complimenten voor je artikel over religies in Quest. Las het met veel (satanisch?) genoegen.
Heb jij als zzp'er/freelancer nog veel last van aarzelende uitgevers?
Groeten,
Alex
Op 13 Februari 2009 om 22.54 zei Marique de Vries...
Ooh wat erg van dat hopeloze Zoom magazine. Gek, op de 1 of andere manier hing zoiets in de lucht. Blij dat ik heb bedankt. Maar goed, inmiddels is de tijd van vriendelijk bedanken wel een beetje voorbij. Ik merk dat De Crisis een leuk alibi is voor opdrachtgevers om de duimschroeven nog eens extra aan te draaien of freelancers eruit te gooien. Heb de laatste tijd wel wat akkefietjes gehad. Maar goed, waar een luikje dichtgaat, gaat er ook altijd weer eentje open. Ik draai nog altijd elk kwartaal het onvolprezen receptionisten magazine Entree in elkaar en doe wat vaste eindred-klusjes en journalisitiekerige dingen dus de dagen zijn nog altijd wel gevuld. En als ze dat niet zijn ben ik een blij moedertje :-) Je weet hoe leuk kindertjes zijn! Hé misschien tot een volgende NVJ-borrel of andere leuke gettogether. Daag!
Op 12 Februari 2009 om 21.32 zei Marique de Vries...
Hé daar. Heb me net ingeschreven voor dit gedoe en zie jouw naam opduiken. En vraag me ineens af: is het nog wat geworden met dat Mazda-blad? Ik zie ons nog zitten daar bij 11. Ik zag het bij nader inzien toch niet meer zitten en heb een collega-freelancer aanbevolen die het met veel plezier gedaan heeft. Maar jij? Heb je d'r nog wat aan gehad? En gaat het verder goed? Ik ben nog steeds aan het freelancen (teksten en eindred.).

Groetjes! Marique
Op 25 December 2008 om 14.07 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
 
 
 

Interviews

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: TikTok | Google-data | Fake news | Fairphone | Merkonderzoek

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

[Column] Michiel Veugelers: Geen stoppen meer aan

Bioscoop is het meest impactvolle medium om videocontent te tonen. En ondanks de komst van steeds meer streamingdiensten als Netflix en Disney+, is de bioscoopbranche levendiger dan ooit

[Column] Jeroen Verkroost: Blendle | Silicon Valley | Disney+ | Komodo draken | Gartner Hype Cycle

Mensen gaan dood, uiteindelijk. Je weet het rationeel wel, het kan dat iemand er ineens niet meer is, maar gevoelsmatig blijft het onbegrijpelijk. Hoe mooi zou het zijn als ik nog kon praten met mijn opa, of mijn moeder

[Column] Mathieu Andriessen: Kijkers zijn de dupe van omroepvisie minister Arie Slob

Op 11 september 2019 vergadert de Kamer er over de toekomstplannen van de NPO. Mathieu Andriessen, directeur bij branchevereniging NLconnect maakt zich zorgen over de plannen

[Column] Niels Bruinsma: Upfront guaranteed, zekerheid voor adverteerder of winstmaximalisatie RTL?

Vanaf deze maand is RTL Nederland gestart met een nieuwe inkoopmogelijkheid, de upfront guaranteed. Een veilingmodel dat gebaseerd is op afslag, het gewenste product wordt dus iedere week goedkoper in plaats van duurder per opbod

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden