Nederlands MediaNetwerk

Remco Vroom
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Remco Vroom

  • Thijs Fleers
  • Jörgen van Dongen
  • Jan van der Meer
  • Anouk Cohen

@remcovrOOm

Bezig met laden... Feed laden

 

De pagina van Remco Vroom

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
TABWORLD
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Managing Partner
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Social Media | Mobile Marketing | Virtual Reality & Augmented Reality
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://TABWORLD.co
Twitter
http://twitter.com/remcovrOOm
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/remcovroom

Netwerk voor virtuele buitenreclame (Adformatie 24/2/2010)

Wie zijn smartphone richt op een billboard ziet door de camera een levensgrote
fles die schuimend wordt leeg geschonken. Of krijgt een commercial
te zien en stapt zo in de wereld van Coca-Cola. Als het aan Ad Layar ligt,worden
dergelijke toepassingen binnenafzienbare tijd werkelijkheid. Het Nederlandse bedrijf
werkt aan een netwerk van exploitanten van outdoormedia en evenementen voor virtuele campagnes. Medeoprichter en commercieel directeur Remco Vroom verwacht dat de
eerste pilot met een adverteerder in maart van start zal gaan.

Layar werd vorig jaar gelanceerd als ’s werelds eerste ‘augmented reality’ mobiele
browser gebaseerd op ‘location-based services’. De in Nederland ontwikkelde applicatie
legt als het ware een digitale laag over het beeld van de camera. Op deze manier kunnen
3Dobjecten boven billboards zweven, kun je social network games spelen of interactieve
commercials bekijken.

Klik hier voor het volledige artikel.

De foto's van Remco Vroom

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Remco Vroom

Weet jij wel waar wij naar kijken?

Eigenlijk weten wij het allemaal. Reclame op TV, Radio en print media... het heeft de aandacht van de kijkers niet meer zoals vroeger. Nee ik zeg niet direct dat oude media dood is maar wel dat er een gigantisch verschuiving van onze media aandacht gaande is. Wij leven allemaal met een been "in" onze telefoon en de social media platformen waar we bij zijn…

Doorgaan

Geplaatst op 24 November 2016 om 16.00

Uitnodiging: 25 April De avond van augmented media.

De grote ontwikkeling die de Augmented Reality industrie doormaakt is de transformatie van de techniek (augmented reality) naar mediatoepassingen (augmented media). Deze unieke avond staat in het teken van deze actuele ontwikkeling.

TAB Worldmedia,…

Doorgaan

Geplaatst op 4 April 2012 om 15.36

Primeur in Nederland: "The Augmented Media Experience".

Februari en maart van dit jaar staat Citymall Almere in het teken van augmented reality. TAB Worldmedia lanceert voor het winkelcentrum een mobile augmented reality applicatie en opent…

Doorgaan

Geplaatst op 14 Januari 2011 om 8.30

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Het umfeld van een redactie is heilig

Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: LinkedOut

Social media zijn er niet om te discussiëren over al dan niet belangrijke onderwerpen. Twitter, Facebook, ach als één opmerking bij iemand verkeerd valt, ben je zomaar een inwoner van Mongolië, een racist, een communist, een rechtse bal of een gestoorde

[Column] Niels Bruinsma: Folder in de ban in Utrecht

Vanaf 1 januari 2020 ontvangen de bewoners van Utrecht geen folders meer, tenzij ze een JA/JA-sticker hebben geplakt. Na Amsterdam is Utrecht de tweede gemeente die deze maatregel invoert

[Column] Jerome Kuijken: Consistente content

Slechts 2 procent van de content van organisaties slaagt erin om op de socials van hun consumenten te verschijnen. Ik wist dat de sociale algoritmes meedogenloos zijn, maar 2 procent is wel echt minimaal. Daar doe je dan al die moeite voor

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden