Nederlands MediaNetwerk

Richard Meier
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (3)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Richard Meier

  • Bas Vlugt
  • Annemarie Mansvelder
  • Thomas Reuser
  • Ilse-Marie Sobering
  • Inge Monsees
  • Meryem K
  • Aida Mussach
  • Denny Marbus
  • Carolina Hooft
  • Dana Mons
  • Heleen Gerritsen
  • Jörgen van Dongen
  • Marc Guillet
  • Joanna van de Scheur
  • Henri Relyveld

Groepen van Richard Meier

 

De pagina van Richard Meier

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Future Sales
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar en oprichter
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Welkom bij Future Sales, uw strategische partner in acquisitie! Oprichter en Sales Professional Richard Meier acquireert vandaag voor uw omzet vanmorgen. Neem een kijkje op de site om kennis te maken met ons, zodat Future Sales een gezicht krijgt. Sluit onze missie en visie aan bij uw behoefte aan meer salespower dan maken we gelijk een afspraak om onze toekomstige samenwerking te bespreken.

Missie
Start-ups en (jonge) bedrijven te ondersteunen bij het binnenhalen van nieuwe klanten (acquisitie). Het valt ons namelijk op dat veel ondernemers moeite hebben met het werven van nieuwe klanten voor hun product/dienst. Ze zijn veel liever met hun passie bezig dan met acquisitie.

Visie
Bij veel start-ups en (jonge) bedrijven merken wij dat er behoefte is om nieuwe klanten binnen te halen, meer zichtbaar te zijn in de markt (branding/hogere naamsbekendheid) en hogere marktdruk te realiseren (bereik). Kortom, ze willen de markt laten weten dat ze bestaan, wie ze zijn en wat ze doen. In deze behoefte kunnen wij ze helpen door op freelance basis hun acquisitie op te pakken. Als Sales Professional met meer dan 14 jaar verkoopervaring zie ik hier namelijk een rol voor mij weggelegd door mijn kennis, netwerk en verkoopervaring ter beschikking te stellen. Dan kunt u als ondernemer zichzelf weer bezig houden met uw passie. Het acquisitiegedeelte pakken wij dan met alle plezier van u over!
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.future-sales.nl
Twitter
http://https://twitter.com/richardmeier
LinkedIn
http://https://www.linkedin.com/profile/view?id=AAIAAADUSqABq4ppXY_...

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 5 April 2009 om 12.31 zei Jan Pieter Keller...
Hallo Richard,
Ik zit nog steeds bij ZenithOptimedia. Waarschijnlijk doen we wel regelmating zaken met Webads, maar ik werk op de print afdeling. Dus hoor ik niet zo veel van jullie. Maar ik zal je wel weer tegenkomen op de sportschool.
Groeten, JP.
Op 10 Maart 2009 om 14.49 zei Erik Nuhn...
Tja, je moet toch iets doen om een beetje op te vallen.... Verder alles goed. Lekker druk bezig met het zoeken naar kansen voor onze klanten. :-)
Op 5 Maart 2009 om 23.19 zei Monique Lindeboom...
tim van den berg en mark wilmont. is nog niets uitgekomen. ben net gestart met mijn 100% eigen portal na een succesvolle maar ook bar slecht afgeronde periode bij blogonline. we zouden in april weer contact hebben als ik drie maanden warrm gedraaid ben/heb (?)
Op 23 Februari 2009 om 20.08 zei Mascha Driessen...
Hey Richard!

Dank voor je leuke reactie. De credits gaan uit naar mijn collega Sandrine, die deze mooie eerste deal heeft gesloten. Ik zal het overbrengen! Hoop dat met jou ook alles goed is?

Mascha
 
 
 

Interviews

[Interview] Paul Römer namens Vereniging van Commerciële Radio over gewenste vergunningsverlenging: "Nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden