Nederlands MediaNetwerk

Richard Meier
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (3)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Richard Meier

  • Bas Vlugt
  • Annemarie Mansvelder
  • Thomas Reuser
  • Ilse-Marie Sobering
  • Inge Monsees
  • Meryem K
  • Aida Mussach
  • Denny Marbus
  • Carolina Hooft
  • Dana Mons
  • Heleen Gerritsen
  • Jörgen van Dongen
  • Marc Guillet
  • Joanna van de Scheur
  • Henri Relyveld

Groepen van Richard Meier

 

De pagina van Richard Meier

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Future Sales
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar en oprichter
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Welkom bij Future Sales, uw strategische partner in acquisitie! Oprichter en Sales Professional Richard Meier acquireert vandaag voor uw omzet vanmorgen. Neem een kijkje op de site om kennis te maken met ons, zodat Future Sales een gezicht krijgt. Sluit onze missie en visie aan bij uw behoefte aan meer salespower dan maken we gelijk een afspraak om onze toekomstige samenwerking te bespreken.

Missie
Start-ups en (jonge) bedrijven te ondersteunen bij het binnenhalen van nieuwe klanten (acquisitie). Het valt ons namelijk op dat veel ondernemers moeite hebben met het werven van nieuwe klanten voor hun product/dienst. Ze zijn veel liever met hun passie bezig dan met acquisitie.

Visie
Bij veel start-ups en (jonge) bedrijven merken wij dat er behoefte is om nieuwe klanten binnen te halen, meer zichtbaar te zijn in de markt (branding/hogere naamsbekendheid) en hogere marktdruk te realiseren (bereik). Kortom, ze willen de markt laten weten dat ze bestaan, wie ze zijn en wat ze doen. In deze behoefte kunnen wij ze helpen door op freelance basis hun acquisitie op te pakken. Als Sales Professional met meer dan 14 jaar verkoopervaring zie ik hier namelijk een rol voor mij weggelegd door mijn kennis, netwerk en verkoopervaring ter beschikking te stellen. Dan kunt u als ondernemer zichzelf weer bezig houden met uw passie. Het acquisitiegedeelte pakken wij dan met alle plezier van u over!
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.future-sales.nl
Twitter
http://https://twitter.com/richardmeier
LinkedIn
http://https://www.linkedin.com/profile/view?id=AAIAAADUSqABq4ppXY_...

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 5 April 2009 om 12.31 zei Jan Pieter Keller...
Hallo Richard,
Ik zit nog steeds bij ZenithOptimedia. Waarschijnlijk doen we wel regelmating zaken met Webads, maar ik werk op de print afdeling. Dus hoor ik niet zo veel van jullie. Maar ik zal je wel weer tegenkomen op de sportschool.
Groeten, JP.
Op 10 Maart 2009 om 14.49 zei Erik Nuhn...
Tja, je moet toch iets doen om een beetje op te vallen.... Verder alles goed. Lekker druk bezig met het zoeken naar kansen voor onze klanten. :-)
Op 5 Maart 2009 om 23.19 zei Monique Lindeboom...
tim van den berg en mark wilmont. is nog niets uitgekomen. ben net gestart met mijn 100% eigen portal na een succesvolle maar ook bar slecht afgeronde periode bij blogonline. we zouden in april weer contact hebben als ik drie maanden warrm gedraaid ben/heb (?)
Op 23 Februari 2009 om 20.08 zei Mascha Driessen...
Hey Richard!

Dank voor je leuke reactie. De credits gaan uit naar mijn collega Sandrine, die deze mooie eerste deal heeft gesloten. Ik zal het overbrengen! Hoop dat met jou ook alles goed is?

Mascha
 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: Disney+ zal een succes worden (en dit zijn de risico's)

Ik denk wel dat Netflix voorlopig nog marktleider blijft, zeker wereldwijd met ruim 150 miljoen aansluitingen, maar de komst van Disney gaan ze voelen

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden