Nederlands MediaNetwerk

Rob Captijn
  • Man
  • Amsterdam, Noord Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (4)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Rob Captijn

  • Themelis Cuiper
  • Jeannine Lafebre
  • Jeroen Mirck
  • Marco Derksen
  • Anna-Maria Mantel-Giannattasio
  • Henk-Jan Winkeldermaat
  • Ruud Wanck
  • hidde zwaagstra
  • Joost van Eupen
  • Marcel van der Molen
  • Peter Wybenga
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Rob Captijn

 

De pagina van Rob Captijn

Recente activiteiten

Rob Captijn heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
18 Jun 2019

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
CPTN
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Strategy Director/Partner
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
CPTN biedt je ruim 30 jaar hands-on Experience(d) Marketing ervaring online. Inspiratiebron voor iedereen die streeft naar optimaal renderende zakelijke relaties. Voor een goed gesprek over strategie, concepten, content of productie ga je naar www.cptn.live.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.cptn.live
Twitter
http://twitter.com/rcaptijn
LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/robcaptijn/

Voor een indruk van onze werkzaamheden klik je hier:

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 12 Maart 2010 om 10.54 zei Niki Neuray...
Dag Rob,

Ik vond de Gouden Giraffe en voornamelijk jouw verhaal inspirerend.
Veel succes in de States!

Hartelijke groet,

Niki Neuray
Photo Republic
Op 23 Januari 2009 om 13.02 zei Peter Wybenga...
Ha Rob, dank voor je complimenten. Wij kijken met grote tevredenheid terug op deze eerste. Geweldige opkomst ondanks griepepidemie en files. Experiment voor het grootste deel geslaagd. Nu verder verfijnen, paar dingen veranderen, maar in elk geval voorwaarts! Tot snel maar weer, groet P
Op 30 December 2008 om 21.25 zei Sak van den Boom...
Dag Rob

Ken je www.customermedia.nl al?
Misschien leuk om je te registreren.
Veel voorspoed in 2009.
Vriendelijke groet.
Sak van den Boom
www.customermedia.nl
Op 23 December 2008 om 19.19 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden