Nederlands MediaNetwerk

Ron Langdon
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (3)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Ron Langdon

  • Siddhartha Barnhoorn
  • Willeke Buter
  • Themelis Cuiper
  • Stefan de Groot
  • Jolanda Pikkaart
  • Barbara Frequin
  • Sophie Martens
  • berry van galen
  • Dimitri Lambermont
  • Yvette Haas
  • Kim Spinder
  • tanja wiilems
  • Karin Sitalsing
  • Mellouki Cadat
  • Mirko Cocco

Groepen van Ron Langdon

 

Ron Langdon

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Deepstream.nl New Media
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
oprichter motor en manusje
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Deepstream.nl is een creatieve, professionele full service videoproductiebedrijf die new media toepast om online informatie en crossmedia communicatiesystemen te creëren voor uiteenlopende opdrachtgevers en toepassingen. Wij verzorgen online video van concept tot laatste click en gebruiken de overvloedige syndicatie mogelijkheden voor optimaal indexering en distributie.
Naast producties in opdracht zoals commercials, infommercials en registraties maken wij eigen producties zoals shorts, documentaires, reportages. Wij leveren bovendien adviezen op het gebied van conceptontwikkeling tot en met de media distributiestrategie. Kortom, alle noodzakelijke creatieve en technische vaardigheden om tot overtuigend en effectieve producties te komen herbergen wij onder een dak.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.deepstream.nl
Twitter
http://twitter.com/Dutchvlog
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/deepstream

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 25 Maart 2010 om 13.44 zei Veenhuizen, Evelien...
Ron!

Gesprek was inspirerend - en nog niet ten einde!

Groet en tot ziens, Evelien
Op 11 Februari 2009 om 13.37 zei Jacoline van der Plas...
Hai Ron,

Zojuist jouw invitatie om vienden geworden geaccepteerd, en met plezier hoor.
Wie weet kunnen wij mogelijk iets voor elkaar betekenen.
de combi "producties" waarbij acteerwerk nodig is en "acteurs" is zeker een match :-)
Op 4 Februari 2009 om 8.11 zei Irma van der Lubbe...
Hallo Ron,
Bedankt voor je uitnodiging. Ik heb even je site bekeken en denk dat we elkaar op sommige gebieden wel kunnen aanvullen. Ik zet je naam in ieder geval in ons bestand, je weet maar nooit!
Groetjes,
Irma
Op 16 Januari 2009 om 11.42 zei Daniëlle Schröder...
Hi Ron,

Dat is zeker waar! Wij hebben wel een "variant" op een paard want zijn de trotse eigenaar van 3 mini-ezels (het ras mini ezel, niet te verwarren met een dwerg ezel die toevallig klein uitgevallen is). Wij hebben een merrie, haar merrie veulen van 2007 en afgelopen juni heeft zij een hengst veulentje gekregen. Echt geweldige beesten!!

Sinds afgelopen zomer spring ik af en toe op de Friezen van de buren. Dat zijn min of meer tankers als je er op gaat zitten. Wat een kracht.

En jij?

Groet, Danielle
 
 
 

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden