Nederlands MediaNetwerk

Ron Simon
  • Man
  • Den Haag, Zuid Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

Groepen van Ron Simon

 

De pagina van Ron Simon

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
StartUp and ScaleUp
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Founder
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Begeleiden van StartUps en Scale-ups.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.startupandscaleup.com
Twitter
http://twitter.com/dialogical
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/dialogical

De foto's van Ron Simon

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Ron Simon

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Ron Simon

Crowd Making

Als StartUp ligt je eerste focus bij je product of dienst, je team en financiering. Je bent iets aan het bouwen of opzetten, je bent je team aan het samenstellen en je zorgt voor de financiering. Tegelijkertijd ben je nog met 100 andere dingen bezig, zoals bijvoorbeeld je marketing aanpak. Echter is de wereld van een startup anders dus heb je niet meer zoveel aan de traditionele marketing aanpak. Als startup moet je marketing…

Doorgaan

Geplaatst op 20 Juni 2015 om 16.07

Adverteren op smartphones en tablets

De aardverschuiving naar mobiel is nog steeds gaande. Neem bijvoorbeeld jongeren die kijken liever naar Facebook op hun mobiel dan op een PC of laptop. Ook thuis, waar waarschijnlijk nog een PC staat. Het zal een hele kluif voor Facebook worden om via mobiel met advertenties geld te verdienen. Maar Facebook is niet de enige met dit dilemma. Eigenlijk is het een probleem voor de gehele sector.

Kleine banners op een toch al klein scherm werken niet. Ook niet onderaan een (gratis) app.…

Doorgaan

Geplaatst op 23 Mei 2012 om 12.47

Ideeën app voor marketeers

Hoe profileer je je als bureau nieuwe stijl. Ga je adverteren, bedenk je een creatieve DM actie, ga je langs met een promoteam en taart of bedenk je iets dat bij je nieuwe propositie hoort. Uiteindelijk zijn we dat laatste gegaan.

Voor de marketeers van de top 100 van adverterend Nederland hebben we een gratis te downloaden ideeën app voor iPhone gebruikers gemaakt. Persberichten en emails de deur uit en de Adformatie, Reclameweek, Frankwatching en Emerce hebben het geplaatst. En het…

Doorgaan

Geplaatst op 15 Mei 2012 om 13.00

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden