Nederlands MediaNetwerk

Pi-Qui Baltink
  • Man
  • Groningen
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Pi-Qui Baltink

  • Jose J. Bronze
  • Yvette Haas
  • Bernd Weeke
  • Sonja Roesink
  • Danka van Dodewaard
  • Tineke van der Velde
  • Yara Hannema
  • Jeroen Zijlstra
  • Glenn Pennock
  • Folkert Reith
  • Marieke van Willigen
  • Martijn Boxman
  • Petra Sjouwerman
  • Daniel Gulpers
  • Ellen de Vries

RSS

 

Welkom, Pi-Qui

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Cineversity.TV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
maakt alternatieve tv radio, druk bezig met het milieu, het vechten tegen de smerige energy lobby in nederland en wereldwijd. Bestrijd onjuiste berichtgeving door media, het bagatelliseren van nieuws over klimaatverandering en het aan de leiband van het bedrijfsleven lopen van communicatie "professionals".
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.cineversity.tv
Twitter
http://twitter.com/CineversityTV
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/cineversitytv

Video's van Pi-Qui Baltink

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Pi-Qui Baltink

Mijn band Djinn Djinni op weg naar top 100 alternatieve bands.

we staan nu op plaats 148 wereldwijd van alternatieve bands. Als we in de top 10 komen kunnen we featured artist worden bij reverbnation. Met 3.5 miljoen pageviews per dag.

Promotie kunnen we zelf niet betalen, dat zou ons €210 per maand kosten.

Daarom vragen we vrienden en kennisen om onze muziek af en toe op facebook te plaatsen, zou je mee willen helpen?

http://www.reverbnation.com/djinndjinni

Geplaatst op 26 Januari 2015 om 14.14 — 2 commentaren

TASCONTROLE WEIGERING KRIJGT VERVOLG.

TASCONTROLE WEIGERING KRIJGT VERVOLG.

Mij werd vanavond een winkelverbod opgelegd bij supermarkt Albert Heijn Meins in Beijum in Groningen. ik weiger namelijk tascontrole, omdat ik geen spullen jat. Regelmatig vragen ze of ik de inhoud van mijn tas wil tonen. Het feit dat het mij gevraagd word vind ik niet fijn en ik heb dus al meerdere keren geweigerd. De kassiere heeft een medewerkster gebeld die vervolgens mij uitlegde dat het raar is dat ik dit niet…

Doorgaan

Geplaatst op 11 November 2014 om 20.55

totaalinkt.nl en consumenten verlakkerij.

Via de Coop.ver.de Lichtmakers hebben we dit bericht ontvangen.

We hebben bij dit bedrijf dat onder naam compatriot.nl ook bekend onder de naam totaalinkt.nl een pakket brother toners ontvangen‚ Setaanbieding Brother 4 stuks TN325 KCMY voor 159‚95 euro.

De printer Brother 4150 CDN hadeen we net nieuw gekocht en na de bijgeleverde toners op te hebben gemaakt plaatsten wij het huismerk van totaalinkt.

Na 200 prints weigerde de yellow toner.

Toen we de printer openden bleken…

Doorgaan

Geplaatst op 13 December 2012 om 12.44

Kiesha Crowther aka Little Grandmother of hoe men als zelf benoemde sjamaan mensen misleidt

Hoi Jolanda, door alle controverse en tegenstrijdige berichten rond Kiesha Crowther hebben wij wat verder gegraven, en er is ons een wel heel vreemd verhaal ter ore gekomen. Wij wilden een interview met haar doen, maar dat zetten we in de ijskast. Bijgeveogd email van Kiesha zelf? of van Jennifer Ferraro?
Directeur online tv radio europa
PW Baltink…
Doorgaan

Geplaatst op 18 Februari 2012 om 13.53 — 19 commentaren

klimaatverandering gaat versnellen

Geen prettig nieuws, ik voel me langzamerhand een onheilsprofeet die loopt te zeuren over het einde van ons als mensheid, het volgende;



RT Methane releases on a gigantic scale in Siberia 10.000 square miles



http://ind.pn/u8K0t1…

Doorgaan

Geplaatst op 14 December 2011 om 20.50

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 23 September 2009 om 10.12 zei Eric Woning...
Hi Pi-Qui,

dank voor de reactie!
Op 9 Mei 2009 om 11.31 zei Tineke van der Velde...
Ha,
Dank voor uitnodiging. Kennismaken met marketingvrouwen is altijd goed!

Groet, Tineke
 
 
 

Interviews

[Interview] Aschwin de Bruijn: Het regisseren van influencers is een vak apart

Aschwin de Bruijn is sinds de zomer van 2018 Managing Director van Magna Global, waar hij al werkzaam was onder verschillende functies. Onder zijn leiding moeten de verschillende afdelingen binnen Magna, en de verschillende bedrijven van IPG Mediabrands, nog beter gaan samenwerken

[Cross Media Innovatie 2019] Sanne Groot Koerkamp over Dylan

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt Dylan in als Cross Media Innovatie. We spreken met Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Quest magazine en Dylan

[Cross Media Man] Peter de Mönnink: Ik geloof in crossmedialiteit en daarmee in de uniciteit van content en data

Peter de Mönnink is CEO van Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Merk 2019] Sanne Groot Koerkamp over Quest

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Quest dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest

[Cross Media Case 2019] Aart Lensink over Uitblinkers in Zaken

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt In search of Incredible met ASUS Benelux & TMG in als Cross Media Case. We spreken met Aart Lensink, directeur bij LVB Content Marketing

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: BN'ers en bitcoins

Het faciliteren van frauduleuze advertenties is onacceptabel. Artikel 6:196 BW benadrukt dat wanneer sprake is van misleidende reclame als gevolg waarvan een ander schade lijdt of dreigt te lijden, deze slachtoffers bij de rechter niet alleen een verbod, maar ook een rectificatie kunnen afdwingen

[Column] Marvin Jacobs: De opkomst van fluïde content

De podcast, met zoveel makers en een groeiend aantal adverteerders, gaat zich in vorm en inhoud ontwikkelen. De vraag is alleen: in welke richting

[Column] Marianne van Soomeren: Het sprookje van addressable TV

Er was eens… de grote wens om lineaire televisiereclame adresseerbaar te maken. Dat wil zeggen dat televisiereclame inhoudelijk wordt afgestemd op kenmerken en voorkeuren van de kijker. Zodat je niet de hele avond tv-reclames ziet langskomen die niet relevant voor jou zijn

[Column] Jerome Kuijken: Drie jaar satirische branded content. Wat heb ik geleerd?

Drie jaar geleden stapte ik van reclame over naar branded content. Met de oprichters van De Speld startte ik brandedcontentbureau De Speld & Partners. Wat ik in drie jaar heb opgestoken over branded content (en wat ik graag had willen weten toen ik begon) deel ik graag met je. Of je nou brandmanager of redacteur bent: vroeg of laat krijg je met branded content te maken

[Column] Maartje Blijleven: Een verhaal voor onze dochters

Als je je publiek echt goed wil bereiken, dan vertel je je verhalen face to face, nog steeds de meest ultieme en persoonlijke manier van communiceren. Op de zeepkist, op een podium, want dan bereik je een groot publiek. Dan maak je impact. Dan connect je. En claim je je expertise

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden