Nederlands MediaNetwerk

willem rietdijk
  • Man
  • Oostvoorne, Zuid Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Willem rietdijk

  • Irene Verboon
  • Martin Bezemer
  • peter wijnen
  • Debra De-Jong
  • Marion Altena
  • Kristel de Krijger
  • Willem Lutje Hulsik
  • Mariëlla Pichotte
  • Monique Koudijs
  • Harm Oljans
  • Alexander Bakker
  • MechanicalAngel
  • Monique Lindeboom
  • Frederique de Jong
  • Ilona Nieboer

Groepen van willem rietdijk

 

De pagina van willem rietdijk

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
co2today.tv
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
creatief en commercieel manager
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
het produceren van films, commercials en items voor televisieprogramma's. Naast mijn werk als wijn- en reisjournalist geef ik adviezen voor enkele mediacampagnes en van partners in de journalistiek en publiciteit.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.co2today.tv

De foto's van willem rietdijk

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Willem rietdijk

DUURZAME MOBILITEIT

Een duidelijk goed initiatief van VAKWERK.NL op RTL7 dat gepresenteerd wordt door Pernille La Lau.



Belangrijk ter overweging:

Afgelopen week vernomen dat Minister Eurlings op korte termijn het wegennet van Nederland wil optimaliseren qua mobiliteit. Dit om nog meer files te gaan voorkomen. Eén van de hardnekkigste en veelvoorkomende file is die tussen de residentiestad Den Haag en de grootste haven stad van Europa,: Rotterdam. De A 13 !!

Graag bij de eerstvolgende niewe… Doorgaan

Geplaatst op 27 Oktober 2008 om 19.16

Prikbord (68 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 30 Juli 2011 om 9.06 zei Sarah D....

Beste Willem, ik ben al een tijdje niet meer op dit platform geweest. Om even antwoord te geven op uw vraag of wij ook volledige web-pagina's verzorgen , moet ik helaas met ''nee'' beantwoorden. Wij verzorgen alles op het gebied van digitale en afdrukbare fotografie. Een fijn weekend, vriendelijke groeten, Sarah D. 

Fotografisch vormgeefster

Op 21 September 2010 om 14.41 zei Inès Wessels...
tuurlijk mag je mij dat vragen. Ik heb de uitzending helaas niet gezien. Maar ik heb op voorhand wel een idee waar mijn mening naar toe zou gaan: aan de stok, op de televisie, dat vind ik niet zo groots. Ik vind het gewoon niet mooi als mensen elkaar voor het oog van de massa ' bestoken'. Dat is toch altijd rellerig en ik hoef dat niet. ik hou ook niet zo van ruzie die gehouden/gespeeld wordt over de mediakanalen. ik vind het goedkoop en niet zuiver meer.
Nu ga ik kijken waar het over gaat en dan laat ik het je horen.
www.co2today.tv ben ik aan het bekijken. dat gaat over de noodzaak van vermindering van de co2-uitstoot
Op 25 Augustus 2010 om 10.32 zei Rinus Vrijdag...
Hoi Willem,

Hoe is het met je? Hoop goed!. Kreeg van de uitgever van Between Business en Uit & Reis een brief waarin stond dat je niet meer voor deze uitgeverij werkzaam bent .

Citaat: Tevens maken wij met dit schrijven van de gelegenheid gebruik u te melden dat de heer Willem Rietdijk vanaf nu voor ons geen werkzaamheden meer verricht.
Hij zal onze titels (BetweenBusiness-travel en UIT & REIS) dus niet meer vertegenwoordigen tijdens workshops, persreizen, beurzen en andere media-bijeenkomsten. Einde Citaat.

Keek er wel van op. Waarom ben je daar weg?

Hoor graag van je en moest vragen waar de foto's blijven van Tunesie die je mijn compannon beloofd hebt.

Groetjes,

Rinus
Op 2 Augustus 2010 om 11.11 zei Sandra Nicolai...
Beste Willem, ik werk voor de uitgeefgroep Human Resources
Op 19 Juli 2010 om 11.23 zei Yvonne Rieschke...
Dag beste Willem! Jazeker ga ik naar Frankrijk en nog eens met deze hitte! Gekker nog...we gaan met deze hitte het dak op om de oude lei te vervangen voor nieuwe. Nu maar hopen dat alleen musjes van het dak vallen... ;-))

Liefs
Yvonne
Op 7 Juni 2010 om 20.59 zei Karine Hoenderdos...
ja hoor we verspreiden soms ook persberichten, wat is je emailadres?
Op 7 Juni 2010 om 12.48 zei Sylvia Emonts...
De website krijgt binnenkort een nieuw jasje, maar het redelijk tarief blijft staan. Wat dat is: het bedrag waar we het samen over eens worden. En ja, toeristische teksten schrijf ik ook. Ik heb jullie website bekeken en begrijp het uitgangspunt. Ik reis regelmatig en graag en heb veel ervaring in het plannen van zowel zakelijke als privé reizen. Voor meer informatie kun je altijd per e-mail contact met mij opnemen: sylvia@stxt.nl. Vr.grt Sylvia
Op 10 Maart 2010 om 11.36 zei Martin Bezemer...
Dat was zeker een goed plan. Ik heb al geprobeerd een foto te uploaden, maar dat lukt niet erg. Misschen kan dat alleen van huis uit omdat hier een en ander beveiligd is. Ik zal er in ieder geval een messcherpe foto van mijzelf opzetten en niet van een boomstam. (ha,ha)
Op 19 November 2009 om 8.40 zei Yvonne Rieschke...
Dag Willem,

Leuk om je hier te ontmoeten! De volgende keer doen we dat maar weer eens onder het genot van een glaasje...
Op 24 September 2009 om 15.38 zei Sandra Rake...
Hi Willem.. Zie hier: de girlband zoektocht.
Het is een groot project met 7 miljoen kranten van Wegener en daarnaast zijn we bezig met tv. Met jou ook alles goed? Groetjes!
 
 
 

Interviews

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden