Nederlands MediaNetwerk

De blog van Sander voor 't Hekke (4)

De Plot26 werkwoordspelling-app is live!

Na ruim 2 maanden uitdenken, vormgeven, testen en (laten) ontwikkelen, is  de werkwoordspelling-app voor de Plot26-lesmethode Nederlands van Blink Educatie live gegaan! 

Samen met de uitgever en onderwijs-experts van Blink hebben we de afgelopen tijd een adaptief leerpad ontwikkeld waarmee elke leerling op zijn of haar niveau de stof kan oefenen. Beheers je de stof deels al? Dan kan je deze onderdelen binnen de app overslaan. Maak je nog veel fouten? Dan wordt er specifieke feedback…

Doorgaan

Toegevoegd door Sander voor 't Hekke op 8 September 2015 op 14.17 — Geen reacties

Jager & Prooi gaat aan de slag voor de Consumentenbond!

Het is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat we met z'n drieën binnenstapten bij op het Enthovenplein 1 in Den Haag. Nu zijn we er weer: we gaan wederom voor de Consumentenbond werken! Dit keer onder de vlag van Jager & Prooi.

In de afgelopen jaren is er veel veranderd in de online wereld en ook de Consumentenbond is op internet een stuk professioneler geworden. Er is een nieuwe huisstijl, maar de boodschap van de Consumentenbond voelt gelukkig nog steeds vertrouwd…

Doorgaan

Toegevoegd door Sander voor 't Hekke op 10 Juli 2015 op 10.30 — Geen reacties

Jager & Prooi gaat terug naar school!

Blink Educatie is uitgever van vernieuwende, digitale lesmethodes en heeft Jager & Prooi gekozen voor het ontwerp van een aantal educatieve apps binnen de PLOT26 lesmethode Nederlands.

De apps worden ontworpen om de lesstof op een vernieuwende manier aan te bieden, om leerlingen zo op een aantrekkelijke én efficiënte manier bepaalde taalvaardigheden te laten oefenen.

PLOT26 is een nieuwe, 100% digitale en…

Doorgaan

Toegevoegd door Sander voor 't Hekke op 18 Mei 2015 op 10.00 — Geen reacties

Het jachtseizoen is geopend!

Op 1 april 2015 zijn wij - Eric, Pieter en Sander - het nieuwe ontwerpbureau Jager & Prooi gestart. Met gezamenlijk ruim 25 jaar bureau-ervaring ontwerpen we websites, apps en tools  die functioneel, gebruiksvriendelijk én mooi zijn. Digitaal product ontwerp noemen we dat.

Het liefst ontwerpen we taakgerichte producten die je gebruikt om iets te doen, bijvoorbeeld een app om muziek te luisteren, een site om een vakantie uit te zoeken of een tool om…

Doorgaan

Toegevoegd door Sander voor 't Hekke op 15 April 2015 op 15.25 — Geen reacties

Interviews

[Cross Media Event 2020] Tom Jansen over Vertigo 6 en FOX Sports & Eredivisie VoetbalFestival

Op 15 april 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Vertigo 6 zendt het FOX Sports & Eredivisie VoetbalFestival in als Cross Media Event. Aan het woord is Tom Jansen, marketing- en pr-manager van Vertigo 6

[Startup Competitie] Piet Hein van Dam over Clear

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Piet Hein van Dam van Clear

[Startup Competitie] Jan Willem Borsboom over PodcastAds

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Jan Willem Borsboom, oprichter van van PodcastAds

[Startup Competitie] Sander Nagtegaal over Unless

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Sander Nagtegaal van Unless

[Startup Competitie] Tim van der Bilt over Maze-One

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Tim van der Bilt van Maze-One

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Top of Flop?

Geen consumentenonderzoek zal ooit de cultuur van jouw doelgroep beter omschrijven dan je consumenten zelf. Je moet alleen het gesprek aan durven gaan

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden