Nederlands MediaNetwerk

De blog van Edo van Santen (13)

Vincent Laforet in Amsterdam, an exclusive interview with Visual Storyteller Vincent Laforet

Gert Kracht: "Eind 2011 was Vincent Laforet een van de keynote speakers op een groot Adobe evenement in de USA. Via enkele Twitter berichten kwam ik erachter dat hij begin 2012 ook Amsterdam zou bezoeken. Een uitnodiging werd gedaan en binnen een korte tijd kreeg ik zijn reactie: 'leuk, laten we wat organiseren'. Dankzij de fantastische snelle ondersteuning van Adobe Systems Nederland en Canon Nederland hebben we een prachtig evenement…

Doorgaan

Toegevoegd door Edo van Santen op 18 Maart 2012 op 9.30 — Geen reacties

Talk&Do.TV produceert TEDxTheHagueLIVE

We kennen het allemaal, TED, Ideas Worth Spreading. Topsprekers over de hele wereld bij elkaar, die spreken over Technology, Entertainment, Design, Business, Science, Culture, Arts, of Global Issues.



Eigenlijk is elke TED-Talk de moeite waard om te bekijken, elke spreker weet zijn eigen unieke invalshoek inspirerend over te brengen. Ik denk dat ik de meeste…

Doorgaan

Toegevoegd door Edo van Santen op 25 Juli 2011 op 17.30 — 1 commentaar

Hans Brouwer (Massive Music) winnaar Amsterdam Business Award 2011

Op 17 maart 2011 ontving directeur Hans Brouwer, uit handen van KvK voorzitter Age Fluitman, de Amsterdam Business Award 2011.

 



Brouwer’s bedrijf…

Doorgaan

Toegevoegd door Edo van Santen op 25 Maart 2011 op 17.42 — Geen reacties

Olcay Gulsen (Supertrash): The Secrets To My Success. I Breathe Fashion

A thorough and frank interview with entrepreneur/ fashionista Olcay Gulsen of Supertrash. How did she start her business? What went well? What went wrong? What's the secret to her succes? How did she fund the company? How does she balance business and pleasure? Dutch videomaker Edo van Santen, specialized in video…

Doorgaan

Toegevoegd door Edo van Santen op 13 Maart 2011 op 22.00 — Geen reacties

Impressie SalesEvent 2011, Verkiezing Commercieel Directeur 2010, Verkiezing Key Account Manager 2010

Impressie van het Sales Event 2011.

Tijdens het drukbezochte Sales Event op 10 februari 2011 zijn de Commercieel Directeur en de Key Account Manager van het Jaar 2010 gekozen. De SMA feliciteert Judith Schoenmaeckers, Randstad Nederland met de titel Commercieel Directeur van het Jaar en Robert Dortmans, T-Systems Nederland, met…

Doorgaan

Toegevoegd door Edo van Santen op 6 Maart 2011 op 22.00 — Geen reacties

Exclusief en bijzonder interview met Jacob Gelt Dekker over zijn ondernemerschap...

Jacob Gelt Dekker,

zeer succesvol entrepreneur, filantroop, filosoof, ethicus, schrijver.

Edo van Santen sprak met Jacob over zijn ondernemerschap, zijn successen, zijn leermomenten, zijn eigenzinnige visie:

"Er is maar één persoon die in de weg staat van jouw succes, en dat ben je zelf".…

Doorgaan

Toegevoegd door Edo van Santen op 21 Januari 2010 op 21.00 — Geen reacties

Ondernemers-inspiratie op ACE.TV

Ondernemers-inspiratie op ACE.TV, www.ace-ondernemersvuur.tv



ACE.TV is een inspirerend internet portal met video-interviews met succesvolle ondernemers, die hun opleiding aan een Amsterdamse hogeschool of universiteit (VU, UvA, HvA, inHolland) hebben gevolgd.



Vanaf 19 november 2009 biedt ACE.TV een half jaar lang, wekelijks op donderdag een diepgaand interview… Doorgaan

Toegevoegd door Edo van Santen op 2 December 2009 op 21.32 — Geen reacties

Videotalk: duo-interview Henk-Jan Winkeldermaat en Edo van Santen

Henk-Jan Winkeldermaat (Punkmedia) en

Edo van Santen (Talk&Do.TV) spreken diepgaand en open over het videovak, het ondernemerschap, hun successen, tegenslagen en uitdagingen. Het is een boeiend gesprek geworden!





Klik hier om de video te bekijken



Zowel… Doorgaan

Toegevoegd door Edo van Santen op 5 September 2009 op 10.00 — Geen reacties

Edo van Santen: "jonge mensen zijn bang om hun ideeën te delen”

interview met Edo van Santen door Omar Kbiri, zie kbiri.nl.



Ik heb van Lennart gehoord dat je zelfstandig ondernemer was en dat eigenlijk nu nog steeds bent. Laten we daar eens mee beginnen, wie is Edo?



Ik ben vijftig, voel me vijfentwintig, heb drie kinderen, drie meiden, veertien, zestien en achttien, dus we zitten midden in de… Doorgaan

Toegevoegd door Edo van Santen op 18 Augustus 2009 op 7.18 — Geen reacties

Ben (of ken) je mediastudent die een leuke stage zoekt?

Talk&Do.TV zoekt 3 stagiaires camera-mannen/vrouwen en 2 stagiaires editors (Premiere El). per 1 september 2009. Jouw stage wellicht?

Inspiratie-TV voor ondernemers. Video-interviews, in drie smaken: Ondernemers Passie, Elevator Pitch en Events

Bel of mail ons snel!

Toegevoegd door Edo van Santen op 23 Juli 2009 op 7.04 — Geen reacties

Lennard Hulsbos en Omar Kbiri over hun Richard Branson avontuur, in gesprek met Ralph van Hessen

Lennard Hulsbos en Omar Kbiri over hun Richard Branson avontuur, in gesprek met Ralph van Hessen. Opgenomen op CASE opening, 22 januari 2009, door Edo van Santen. hier te zien dus: …

Doorgaan

Toegevoegd door Edo van Santen op 24 Januari 2009 op 12.00 — Geen reacties

Richard Branson neemt "arme studenten" mee naar Washington

Twee arme studenten, Lennard Hulsbos en Omar Kbiri, vroegen Sir Richard Branson of ze mee mochten vliegen maar de inauguratie van Barack Obama in Washington. Hier zie je Richard's antwoord.

Stoer!

Opgenomen op Big Improvement Day 2009, Amsterdam, 20 januari 2009, video door Edo van Santen

Toegevoegd door Edo van Santen op 21 Januari 2009 op 10.30 — Geen reacties

Edo van Santen: "jonge mensen zijn bang om hun ideeën te delen”

interview met Edo van Santen door Omar Kbiri, zie kbiri.nl.



Ik heb van Lennart gehoord dat je zelfstandig ondernemer was en dat eigenlijk nu nog steeds bent. Laten we daar eens mee beginnen, wie is Edo?



Ik ben vijftig, voel me vijfentwintig, heb drie kinderen, drie meiden, veertien, zestien en achttien, dus we zitten midden in de… Doorgaan

Toegevoegd door Edo van Santen op 30 November 1999 op 12.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: Hoe zit het nou met de versnippering van de media?

Het gaat lekker met de oude media. Je hoort het goed: zowel televisie, radio als out of home floreren. Mediahuizen met veel printtitels in het portfolio praten enthousiast over nieuwe verdienmodellen en hebben het zelfs over groei

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden