Nederlands MediaNetwerk

De blog van Klaus van den Berg (8)

D66 symposium in Amsterdam: Privacy van de 19de naar de 21ste eeuw

Op 30 juni a.s. organiseert D66 een symposium over privacy in Amsterdam. Met dit symposium wil D66 het huidige en toekomstige maatschappelijke debat over transparantie en privacy voeden, aanjagen en nuanceren voor leden, niet-leden en journalisten. De Thema Afdeling Digitaal66, de Thema Afdeling Democratie & Rechtsstaat en de Kennisgroep Mensenrechten & Veiligheid van D66 Amsterdam nodigen u van harte uit naar dit symposium. Locatie: De Nieuwe KHL, Oostelijke Handelskade 44,…

Doorgaan

Toegevoegd door Klaus van den Berg op 21 Juni 2016 op 23.30 — Geen reacties

HOTNOT2016 Nr 2 in best gelezen Top 5 PAROOL vandaag

http://www.parool.nl/parool/nl/12/CULTUUR/article/detail/4216200/2015/12/30/Hipsters-opgelet-knotjes-zijn-uit-in-2016-verzonken-groenten-zijn-in.dhtml

HOT & NOT 2016: BEING HUMAN

Amsterdam, 29 december 2015 | De Hot & Not lijst voor 2016 is verschenen. Deze trendlijst is een project van marktonderzoeker Klaus…

Doorgaan

Toegevoegd door Klaus van den Berg op 31 December 2015 op 15.15 — Geen reacties

Pop-up photo shop ‘Wanda & Eduard’

De pop-up photo shop ‘Wanda & Eduard’ opent voor het eerst haar deuren in de Amsterdamse Jordaan. In de afgelopen jaren heeft de fotografe Wanda Tuerlinckx een serie mensen geportretteerd met haar camera uit de 19de eeuw. De foto’s zijn voor het eerst te koop als mini-prints voor een mini-prijs. Zoekt u een origineel cadeau voor de feestdagen? Haar…

Doorgaan

Toegevoegd door Klaus van den Berg op 1 December 2015 op 21.00 — Geen reacties

De TrendWatcher Of The Year Awards 1516

De Trendwatcher of The Year Awards 2015/2016

‘Innoveren met visies & trends voor 2016 And Beyond

Amsterdam, 26 oktober 2015 / Deze week worden voor de zesde keer de TrendWatcher Of The Year Awards (TWOTY Awards)…

Doorgaan

Toegevoegd door Klaus van den Berg op 26 Oktober 2015 op 15.00 — Geen reacties

Press release TrendWatcher Of The Year Awards 1516

The Trendwatcher of The Year Awards 2015/2016

‘Innovating with Visions & Trends for 2016 And Beyond

Amsterdam, 26 October 2015 / This week, the TrendWatcher Of The Year Awards (TWOTY Awards) are presented for the sixth time. This year the…

Doorgaan

Toegevoegd door Klaus van den Berg op 26 Oktober 2015 op 15.00 — Geen reacties

Na succesvolle premiere trendpresentatie IGC Amsterdam: Ook full-house 2de presentatie retail-bijeenkomst Hilversum

Op 8 april j.l. is de nieuwe trendpresentatie van marktonderzoeker en strateeg Klaus van den Berg in première gegaan in de Koninklijke Industrieele Groote Club Amsterdam (IGC). Er waren honderd gasten aanwezig van alle generaties. Het tweede evenement waar Klaus van den Berg zijn nieuwe trendpresentatie op 17 april a.s. toont, wordt eveneens een 'full-house'.…

Doorgaan

Toegevoegd door Klaus van den Berg op 16 April 2014 op 19.41 — Geen reacties

Trendpresentatie IGC Amsterdam verplaatst naar grote zaal door grote belangstelling

Door grote belangstelling is de trendpresentatie van Klaus van den Berg op 8 april a.s. in de Koninklijke Industrieele Groote Club in Amsterdam verplaatst van de bibliotheek (max. 65 gasten) naar de grote zaal (max. 120 gasten). De noodzaak tot een wachtlijst voor belangstellenden is zodoende opgeheven. U kunt zich weer aanmelden als gast voor deze bijzondere avond over de nieuwste trends.

U bent van harte uitgenodigd om deel te nemen aan de bijzondere bijeenkomst De Wereld van…

Doorgaan

Toegevoegd door Klaus van den Berg op 3 April 2014 op 17.30 — Geen reacties

Trendpresentaties Klaus van den Berg in Amsterdam en Hilversum

AMSTERDAM, 31 maart 2014 | Marktonderzoeker en strateeg Klaus van den Berg lanceert zijn nieuwe visuele trendpresentatie in Amsterdam en Hilversum. Op 8 april a.s. spreekt hij hierover in de Koninklijke Industrieele Groote Club (IGC) in Amsterdam. Op 17 april a.s. is hij hiermee te gast tijdens de bijeenkomst ‘Trends, insights en winkels van morgen’ in Hilversum. En op 19 juni a.s. treedt hij hiermee op tijdens het evenement ‘Kwalitatieve onderzoekers: Trendwatchers of trendonderzoekers’ van…

Doorgaan

Toegevoegd door Klaus van den Berg op 31 Maart 2014 op 10.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden