Nederlands MediaNetwerk

De blog van Karin Dijksman (12)

DELSEY PRESENTEERT PLUGGAGE: DE KOFFER MET APPS

Het wereldwijd erkende, iconische en Franse merk DELSEY, belangrijke innovator in de reiswereld sinds 1946, heeft een gedurfd en ingenieus model ontwikkeld dat design en innovatie perfect combineert. Door de jaren heen hebben grote veranderingen gezorgd voor een andere manier van reizen. DELSEY produceert meer en meer functionele en ook innovatieve creaties.

Vandaag, na een onderzoek van twee jaar, presenteert s ’werelds tweede grootste bagagemerk zijn eerste digitaal verbonden…

Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 14 December 2014 op 12.32 — Geen reacties

Armin van Buuren lanceert eigen Mentos kauwgum

DJ Armin van Buuren presenteert in Utrecht zijn eigen Mentos kauwgum tijdens de bekendmaking van A State of Trance 650 – New Horizons tour. Uit alle Mentos kauwgum varianten heeft Armin zelf zijn favoriete kauwgum geselecteerd met een frisse en milde mint smaak.

Armin en Mentos zetten de samenwerking voort na het succes van vorig jaar. Dit is echter de eerste keer dat…

Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 6 Oktober 2013 op 15.51 — Geen reacties

Nico Dijkshoorn en Ronald Giphart openen nieuwe vleugel Hotel Merlet

 

Eerste hotel ter wereld met FreshBed

 Op 27 mei 2013 openen Nico Dijkshoorn en Ronald Giphart om 18.30 uur de nieuwe vleugel van hotel Merlet in Schoorl.  Hotel Merlet is tevens het eerste hotel ter wereld met FreshBed, een bed met ingebouwd zuiveringssysteem dat de temperatuur reguleert en permanent zorgt voor een schoon matras en schone omgeving.

 

Hotel Merlet

Hotel Merlet werd in 1984 opgericht door Bert en Nelleke van…

Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 21 Mei 2013 op 16.50 — Geen reacties

Een nieuwe look voor Tia Maria



Tia Maria, de stijlvolle donkere likeur met een vleugje Jamaicaanse rum, een aangename vanillegeur en de allerbeste koffie-extracten, zet nu de grote stap naar een nieuw merkimago. Een weloverwogen terugkeer naar de roots van het merk om de kracht van een totaal unieke persoonlijkheid te benadrukken.

     Door een slimme, nieuwe verpakking verkrijgt dit topproduct,…

Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 13 Mei 2013 op 17.23 — Geen reacties

Nederlandse innovatie op het gebied van slapen

Binnenkort is Nederland het eerste land waar je een bed kunt kopen met een ingebouwd zuiveringssysteem. Het gepatenteerde bed reguleert de temperatuur en zorgt permanent voor een schoon matras en schone omgeving. FreshBed is de naam van deze bijzondere uitvinding. Nederlandse wetenschappers toonden in 2008 al aan dat temperatuur van invloed is op de kwaliteit van de nachtrust.

Ruzie en zweten in bed

Een volwassene verliest gemiddeld tussen de 350 ml en 500 ml…

Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 2 Februari 2013 op 23.02 — Geen reacties

Eerste SUMO Race in Nederland groot succes

Vandaag organiseerde CliniClowns de eerste Sumo Race van Nederland. Een bijzondere wedstrijd in het Vondelpark van Amsterdam om geld in te zamelen. 50 deelnemers renden 3,2 kilometer door het park in Sumopakken, aangemoedigd door publiek. Onder de deelnemers waren: Regina Romeijn, Renee Vervoorn, Guy van der Reijden, Emmanuel Anning (The Voice), Pauline de Wilde en Ruben Dingemans.

De Sumo Race werd gewonnen door Pieter Vroon, een bekende SUMO worstelaar.…

Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 3 Juni 2012 op 23.16 — Geen reacties

CLINICLOWNS BOUWT UNIEKE THEATER ATTRACTIE

Amersfoort – CliniClowns opent op 16 mei officieel de deuren van het CliniClowns College; een op maat gemaakte theater attractie speciaal  voor zieke en/of gehandicapte kinderen.

CliniClowns haalt met haar nieuwe en unieke theater attractie zieke en/of gehandicapte kinderen uit hun dagelijkse omgeving en geeft ze een…

Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 27 Maart 2012 op 11.31 — Geen reacties

Mentos lanceert nieuw snoepje: Get Fresh

Mentos lanceert nieuw snoepje: Get Fresh Amsterdam, juni 2010 - Mentos Get Fresh is het heerlijke, suikervrije keelsnoepje met een verfrissende tussenlaag, die een warm koud sensatie geeft in je mond. Very refreshing en verkrijgbaar in drie smaken: Red Fruit, Drop en Mint. Om dit nieuwe snoepje landelijk te lanceren gaat Mentos binnenkort van start met een virale campagne: Get Fresh With Marko.

Word zelf Marko Ga naar de actiesite… Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 15 Juni 2010 op 11.44 — Geen reacties

Dijksman Communicatie zoekt Hollands Next PR Model

Dijksman Communicatie zoekt PR talent. Vanaf vandaag kunnen PR consultants die op zoek zijn naar een leuke job zich aanmelden op de site van Dijksman Communicatie: www.dijksmancommunicatie.nl Een echte casting op locatie is onderdeel van dit project. In de jury zitten de huidige medewerkers van het bureau. Heb jij PR ervaring, een vlotte pen, ben je actief op social networks en kun je 10 dingen… Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 13 November 2009 op 14.07 — Geen reacties

Frisse adem of niet……1 op de 5 vrouwen pas op hun 17e voor het eerst gekust!

persbericht mentos aqua kiss.pdf

Frisse adem of niet… …1 op de 5 vrouwen pas op hun 17e voor het eerst gekust! Breda – Onderzoek van Mentos Gum onder 527 Nederlandse vrouwen in de leeftijd van 16 tot 34 jaar heeft een aantal verrassende feiten opgeleverd. De dames werd onder andere gevraagd wat hun grootste kusergernis was en met welke bekende Nederlander… Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 29 April 2009 op 15.50 — Geen reacties

KSM, MediaMonks en DC ontwikkelen gezamenlijk een grote binnenland campagne

Amsterdam, januari 2009





KSM, MediaMonks en DC ontwikkelen gezamenlijk een grote binnenland campagne



VVV Nederland, Het Nederlandse Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC), Koninklijke Horeca Nederland en Recron gaan gezamenlijk investeren in de binnenlandse vakantiemarkt. Na een pitch met 3 bureaus is KSM geselecteerd om de promotiecampagne te ontwikkelen. KSM werkt voor dit project nauw samen met online bureau MediaMonks en pr bureau DC.



De… Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 7 Januari 2009 op 15.30 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over drama maken in coronatijd, de functie van publiek en meer

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

[Marketing Report Radio] Dave Minneboo en Robert Bernink over 15 jaar Qmusic en radio bij corona

Dave Minneboo is programmadirecteur van Qmusic en Robert Bernink is directeur entertainment bij DPG Media. De twee kwamen bij Marketing Report Radio vertellen over het aankomende jubileum en werken in coronatijd

[Interview] Joost Geurtsen (Insight TV): ‘Wij nemen de kijkers mee op avontuur’

Joost Geurtsen is Head of Global Brand Partnerships bij Insight TV, de online televisiezender met een breed aanbod voor onder meer millennials. We spreken hem over zijn bedrijf

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Minimal viable content pages

One of the biggest complaints about content is that it is expensive. Expensive to produce and expensive to publish. Aside your ego gets dented when that all that expensiveness isn't doing what it is supposed to do

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden