Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Februari 2010 (9)

Ward van Beek over Waggener Edström

Whizpr, PR-bureau gespecialiseerd in IT- en lifestyle, kondigde deze week een samenwerking aan met Waggener Edström. Bellen we Whizpr directeur Ward van Beek.



Dag Ward, hoe is het met je?

'Met mij gaat het prima. Ik sta in Oostenrijk op de lange latten, as…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Februari 2010 op 21.00 — Geen reacties

Hé wat leuk! Een viral van... de SP

Weet u nog, dat u een paar jaar geleden het eerste virale, gepersonaliseerde filmpje van de SP binnen kreeg?





Nou, ik wel en ik weet nog dat ik versteld stond van het effect. Jan Marijnissen die recht voor mijn neus op het computerscherm een briefje aan mij schreef:

Beste Bas...





In de jaren erna is de truc herhaald, bijgeschaafd en vandaag doet Agnes Kant het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Februari 2010 op 8.00 — Geen reacties

Sander Wessel over iFlavour Deluxe

iFlavour lanceert iFlavour Deluxe. Bellen wij iFlavour directeur Sander Wessel



Dag Sander, hoe gaat het met je?

'Zeer goed, de lente komt weer in zicht! Kijk jij er ook al naar uit?'



Reken maar. Wat doet…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 23 Februari 2010 op 16.30 — 1 commentaar

Jeroen de Bakker over Lab1111



Martijn Sengers, Remko Posthuma en

Jeroen de Bakker lanceren

Lab1111. Wij reisden af naar de hoofdstad en spraken met

Jeroen de…
Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 Februari 2010 op 23.30 — Geen reacties

Even bellen met... Paul Sikkema



ComBat en ACA/JES maken een campagne voor de Koninklijke Marine. Bellen wij ComBat directeur Paul Sikkema.



Dag Paul, hoe is het met je?

'Prima! We hebben vorig jaar met onze bedrijven…
Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 Februari 2010 op 10.30 — 1 commentaar

NextComputing en VidiGo: Mobiele oplossing voor live produceren van Adobe Flash broadcast graphics

NextComputing en VidiGo hebben een mobiele oplossing ontwikkeld om live Adobe Flash graphics en andere PC content te produceren voor TV doeleinden. Deze turnkey oplossing combineert de PC content HD-SDI output en real-time Flash rendering mogelijkheden van VidiGo Graphics met de alles-in-één draagbare workstation ‘Radius’ van NextComputing.



Broadcast graphics zijn vandaag de dag een cruciaal onderdeel van…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 12 Februari 2010 op 10.00 — Geen reacties

Ruben van der Meer doet Cup-a-Soup voor Itec

Edward Stelder en B

art Oomen deden het al eerder: na jarenlang als twee van de drie vrienden van

Amstel in vele commercials te hebben opgetreden, deden ze één commercial voor de concurrent:

Zo, nu een Bavaria.





Velen vonden het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 Februari 2010 op 9.30 — Geen reacties

Nico Verspaget over de nieuwe interactieve videobanner



Quadia Web TV introduceert een nieuw online advertentie formaat in de vorm van een interactieve banner. Bellen wij Quadia directeur

Nico Verspaget.





Dag Nico, hoe is het met je?



'Prima. Ik kom net uit een teQclinic waarin onze… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 8 Februari 2010 op 21.30 — Geen reacties

Ocky Wiemeyer over Air Arabia Maroc



Improve Communication Network gaat communicatie verzorgen voor

Air Arabia Maroc. Bellen wij Improve directeur

Ocky Wiemeyer.

Dag Ocky, hoe is het met je? 'Dank Bas, het gaat vooralsnog gezwind. 2010 is goed ingezet. We hebben nieuwe clienten mogen verwelkomen en de oude, getrouwen zijn vol verwachting met ons meegegaan naar 2010.… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 2 Februari 2010 op 8.30 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Joost Geurtsen (Insight TV): ‘Wij nemen de kijkers mee op avontuur’

Joost Geurtsen is Head of Global Brand Partnerships bij Insight TV, de online televisiezender met een breed aanbod voor onder meer millennials. We spreken hem over zijn bedrijf

[Interview] Nick Kalse van Outbrain: "Alle campagnes draaien op basis van de interesses van de bezoekers"

Nick Kalse is Managing Director Netherlands bij Outbrain. We spreken hem over de activiteiten van zijn bedrijf, de lockdown, de situatie bij social media en de ontwikkelingen in de advertentiemarkt.

[Interview] Lars Schotanus en Jaco Bal: "Wij denken dat internet straks de standaard wordt voor radioluisteren"

De Radiofabriek maakt online radio. Hiermee spelen ze in op de versnippering van het medialandschap en de exponentiële stijging van luisteren via internet. We spreken met Lars Schotanus en Jaco Bal

[Interview] Paul Römer namens Vereniging van Commerciële Radio over gewenste vergunningsverlenging: "Nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: De Onbetrouwbare Overheid

Het moet maar eens worden gezegd: De overheid is onbetrouwbaarder dan wij allen denken. In Engeland heet een ambtenaar een civil servant. Het is met name het tweede deel van deze omschrijving, dat hier in Nederland niet bestaat

[Column] Erwin Fisser: Een jongerencampagne als oplossing voor alles

Weinig dingen worden in de moderne maatschappij tegelijkertijd zo enorm onderschat als overschat als de campagne. Zodra alles goed gaat, is de campagne eigenlijk volledig weggegooid geld

[Column] Bas Vlugt: Media Transfer naar Bestemming Onbekend

Vandaag heeft het Nederlands MediaNetwerk een artikel gepubliceerd dat flink in de belangstelling staat van onze lezers, getuige de snelheid waarmee dit artikel in de lijst van meest gelezen artikelen is gekatapulteerd

[Column] Jacqueline Smit: Beware of your shadow

Het is tijd voor het omarmen van het oncomfortabele, het fluïde maken van modellen en het ontwikkelen van nieuw gedrag

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden