Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Februari 2010 (9)

Ward van Beek over Waggener Edström

Whizpr, PR-bureau gespecialiseerd in IT- en lifestyle, kondigde deze week een samenwerking aan met Waggener Edström. Bellen we Whizpr directeur Ward van Beek.



Dag Ward, hoe is het met je?

'Met mij gaat het prima. Ik sta in Oostenrijk op de lange latten, as…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Februari 2010 op 21.00 — Geen reacties

Hé wat leuk! Een viral van... de SP

Weet u nog, dat u een paar jaar geleden het eerste virale, gepersonaliseerde filmpje van de SP binnen kreeg?





Nou, ik wel en ik weet nog dat ik versteld stond van het effect. Jan Marijnissen die recht voor mijn neus op het computerscherm een briefje aan mij schreef:

Beste Bas...





In de jaren erna is de truc herhaald, bijgeschaafd en vandaag doet Agnes Kant het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Februari 2010 op 8.00 — Geen reacties

Sander Wessel over iFlavour Deluxe

iFlavour lanceert iFlavour Deluxe. Bellen wij iFlavour directeur Sander Wessel



Dag Sander, hoe gaat het met je?

'Zeer goed, de lente komt weer in zicht! Kijk jij er ook al naar uit?'



Reken maar. Wat doet…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 23 Februari 2010 op 16.30 — 1 commentaar

Jeroen de Bakker over Lab1111



Martijn Sengers, Remko Posthuma en

Jeroen de Bakker lanceren

Lab1111. Wij reisden af naar de hoofdstad en spraken met

Jeroen de…
Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 Februari 2010 op 23.30 — Geen reacties

Even bellen met... Paul Sikkema



ComBat en ACA/JES maken een campagne voor de Koninklijke Marine. Bellen wij ComBat directeur Paul Sikkema.



Dag Paul, hoe is het met je?

'Prima! We hebben vorig jaar met onze bedrijven…
Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 Februari 2010 op 10.30 — 1 commentaar

NextComputing en VidiGo: Mobiele oplossing voor live produceren van Adobe Flash broadcast graphics

NextComputing en VidiGo hebben een mobiele oplossing ontwikkeld om live Adobe Flash graphics en andere PC content te produceren voor TV doeleinden. Deze turnkey oplossing combineert de PC content HD-SDI output en real-time Flash rendering mogelijkheden van VidiGo Graphics met de alles-in-één draagbare workstation ‘Radius’ van NextComputing.



Broadcast graphics zijn vandaag de dag een cruciaal onderdeel van…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 12 Februari 2010 op 10.00 — Geen reacties

Ruben van der Meer doet Cup-a-Soup voor Itec

Edward Stelder en B

art Oomen deden het al eerder: na jarenlang als twee van de drie vrienden van

Amstel in vele commercials te hebben opgetreden, deden ze één commercial voor de concurrent:

Zo, nu een Bavaria.





Velen vonden het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 Februari 2010 op 9.30 — Geen reacties

Nico Verspaget over de nieuwe interactieve videobanner



Quadia Web TV introduceert een nieuw online advertentie formaat in de vorm van een interactieve banner. Bellen wij Quadia directeur

Nico Verspaget.





Dag Nico, hoe is het met je?



'Prima. Ik kom net uit een teQclinic waarin onze… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 8 Februari 2010 op 21.30 — Geen reacties

Ocky Wiemeyer over Air Arabia Maroc



Improve Communication Network gaat communicatie verzorgen voor

Air Arabia Maroc. Bellen wij Improve directeur

Ocky Wiemeyer.

Dag Ocky, hoe is het met je? 'Dank Bas, het gaat vooralsnog gezwind. 2010 is goed ingezet. We hebben nieuwe clienten mogen verwelkomen en de oude, getrouwen zijn vol verwachting met ons meegegaan naar 2010.… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 2 Februari 2010 op 8.30 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden