Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Maart 2009 (9)

Even bellen met... Annika Welschen

In deze barre tijden zijn er helden die hun baas gedag zeggen en gewoon snoeihard voor zichzelf beginnen. Een van deze helden is

Annika Welschen. Grijpen wij de telefoon!

Dag Annika, gaat het met je? 'Uitstekend. Ik ben na een inspirerende vakantieperiode weer helemaal opgeladen en aan het werk.'

Bij welk bedrijf kom je vandaan? 'Mijn laatste werkgever was The house of Performance Improvement. Ik was daar Account Manager Events. In die functie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 Maart 2009 op 22.00 — Geen reacties

Sensationeel begin van de Afrikaanse kwalificatiewedstrijden WK 2010

In Afrika is afgelopen weekend de eerste ronde gespeeld van de kwalificatiewedstrijden voor de WK 2010. Daar zitten een paar verrassende uitslagen bij. Nu is het een gegeven dat uitslagen in Afrika vaak verrassend zijn en dat het thuisvoordeel zwaarder weegt dan in Europa maar toch, sommige resultaten mochten er zijn. Vooraf werd erop gerekend dat we naast gastland

Zuid-Afrika op het WK 2010 vrijwel zeker konden zijn van

Egypte en

Ivoorkust, het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 Maart 2009 op 23.00 — Geen reacties

Even bellen met... Olivier Wegloop



Boomerang lanceerde vorig jaar

Boomerang Create, een breed netwerk van jonge creatieven die werken

in design, film, fotografie, illustratie en

reclame. Opdrachtgevers maken steeds vaker gebruik van de diensten van deze poel des creativiteit. Grijpen wij de telefoon en bellen we

Olivier… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Maart 2009 op 11.30 — Geen reacties

Even bellen met... Bas de Vos

De organisaties voor het Nederlandse radio-, print-, internet- en televisieonderzoek,

RAB, NOM, STIR en

SKO gaan een tender uitschrijven voor een gezamenlijk onderzoek, de Media Standaard Survey. Grijpen wij onmiddellijk de telefoon en bellen we Stichting KijkOnderzoek directeur

Bas de Vos.

Dag Bas, hoe is het met je? Goed, het zijn drukke maar mooie en interessante… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 17 Maart 2009 op 9.30 — Geen reacties

Spelregels van het Nederlands MediaNetwerk

1. Toegang en lidmaatschap



De website van het Nederlands MediaNetwerk is vrij toegankelijk voor iedereen. Het lidmaatschap aan het netwerk is voorbehouden aan media- en communicatieprofessionals in de breedste zin van het woord: van journalisten tot marketeers, van film- en televisiemakers tot mediaplanners, van vormgevers tot communicatieadviseurs, van PR-professionals tot head hunters, van marktonderzoekers tot media-opleiders, van fotografen tot uitgevers, van… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 Maart 2009 op 12.00 — Geen reacties

Wat zijn de gedachtes rondom de ondergang van Fabchannel?

Met de online concertzender en

Webby Award winnaar

Fabchannel blies Nederland in de internetwereld zijn hoogwaardige partijtje mee. Komende vrijdag is het na negen jaar afgelopen. Wat zijn onze gedachten bij de ondergang van Fabchannel, bijvoorbeeld met betrekking tot internetbusinessmodellen?

www.fabchannel.com



Lottie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 Maart 2009 op 14.00 — Geen reacties

Even bellen met... Erwin van der Zande

Afgelopen week lanceerde

Bright de beste sitcom op internet -

Red versus Blue, gecreëerd door

Rooster Teeth tegen het decor van het actiespel

Halo. Met Nederlandse ondertiteling en al. Bellen wij

Erwin van der Zande, hoofdredacteur van

Bright.

Dag Erwin, hoe is het met je? 'Uitstekend. We hebben net een nieuwe serie gelanceerd… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 Maart 2009 op 22.00 — Geen reacties

Wakker Nederland bij De Wereld Draait Door

Gisteren zat een aantal mensen van Wakker Nederland bij De Wereld Draait Door, waaronder heer Lepeltak en Henny Huisman. Alleen al het feit dat Henny Huisman - de man die zich door werkelijk niemand van de televisie laat slaan - daar zat, was al voldoende voor buikkrampen. Wat een treurnis.



Het was alweer een heel tijdje geleden dat mijn vrouw en ik gillend van de plaatsvervangende schaamte over de vloer rolden. De onthulling van heer… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 Maart 2009 op 9.30 — 3 commentaren

Even bellen met... Sjoerd Keijser

Met

NextMarketeer heeft

LECTRIC Groep de eerste post-HBO online marketing opleiding in Nederland die is geaccrediteerd is door het

NIMA. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Sjoerd Keijser, directeur marketing en sales van de

LECTRIC Groep.

Dag Sjoerd, hoe is het met je?… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 2 Maart 2009 op 16.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden