Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief April 2011 (10)

Maak social media richtlijnen offensief niet defensief!



Door Erwin Blom. Bedrijven worstelen met social media. En ze worstelen wat ze er mee moeten dat ook bij hun personeel zaak en privé door elkaar gaan lopen. Wie mag wat zeggen? Wie mag überhaupt wat zeggen? De roep om regels en richtlijnen is hard.





Ook NRC worstelt hiermee, bleek vorige week uit…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 21 April 2011 op 8.00 — 1 commentaar

[Het Blok] Nederland 3 - De Wereld Draait Door (VARA) // Goeiesmorgens (VPRO) - 20:15-20:19

Na De Wereld Draait Door, waar Aad van den Heuvel en David Van Reybrouck de loftrompet steken over de Congolese band Staff Benda Bilili, die geïnspireerd raakte door James Brown die in Congo optrad in 1974 in het kielzog van het mythische boksgevecht tussen Muhammad Ali en George Forman - The Rumble of The Jungle, in 2008 verfilmd als Ali,…
Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 21 April 2011 op 0.00 — Geen reacties

Joris van Heukelom over MakerStreet en Founder Institute



Joris van Heukelom verlaat

Sanoma Media, wordt partner bij

MakerStreet en gaat samen met

Jim Stolze Founder Institute opbouwen. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Amsterdam voor een inspirerend gesprek.





Dag Joris, gefeliciteerd met deze stap. Hoe is het…
Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 April 2011 op 22.30 — Geen reacties

[Het Blok] RTL7 - PSV-Benfica - 20:49-20:54

Na een uitvoerige voorbeschouwing van Wilfred Genee, Johan Derksen; "Fred Rutten mist de uitstraling om trainer van PSV te zijn" - wat mij van mijn apropos brengt want ik dacht dat het ontbreken van uitstraling juist een voorwaarde was om trainer van PSV te kunnen worden - en René van der Gijp die per week meer op Carlo Boshardt begint te lijken, pakken we het…
Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 15 April 2011 op 0.30 — Geen reacties

Dick Molman over Sanoma Media

Sanoma Uitgevers en

Sanoma Digital kregen deze week één gezamenlijke naam:

Sanoma Media. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar het altijd weer gezellige Hoofddorp voor een inspirerend gesprek met …

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 7 April 2011 op 21.30 — Geen reacties

Wouter Hendrikse over de lancering van LOUDER

Radio 538 brengt samen met HUB Uitgevers het mannentijdschrift Louder. Nederlands MediaNetwerk trok naar het prachtige Haarlem voor een fijn gesprek met Wouter Hendrikse, algemeen directeur…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 7 April 2011 op 20.30 — Geen reacties

Tenenkrommende humor van Centraal Beheer Achmea

Persbericht van de week! Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat we een bericht binnenkregen dat

zo slecht was dat we ons genoodzaakt zagen die het predicaat

Persbericht van de week! mee te geven.





Maar het bericht van Centraal Beheer Achmea dat vandaag op onze digitale deurmat plofte,… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 5 April 2011 op 13.00 — 1 commentaar

Bart de Vries over het JCDecaux hoofdsponsorschap van de ADCN

JCDeaux wordt hoofdsponsor van de

ADCN. Bellen wij

Bart de Vries, commercieel directeur bij JCDecaux



Dag Bart, hoe gaat het met jou en met JCDecaux?…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 5 April 2011 op 11.00 — Geen reacties

Peter van der Leij over de lancering van Te Leuk Om Te Laten Liggen



Vandaag is de lancering van Te Leuk Om Te Laten Liggen. Nederlands MediaNetwerk reisde naar Utrecht voor een inspirerend gesprek met hoofdredacteur

Peter van der Leij.





Dag Peter, gefeliciteerd met je lancering. Hoe is het met je?…
Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 April 2011 op 11.00 — Geen reacties

Echt waar: De landelijke dagbladen laten oplagestijging zien...

Voor iemand die dagbladen een warm hart toedraagt en ieder kwartaal weer depressief wordt van de HOI oplagecijfers moest ik even de slaap uit mijn ogen wrijven. Wat zullen we nu krijgen? In het vierde kwartaal van crisisjaar 2010 laten de dagbladen een oplagestijging  zien.



Niet een enkele titel, wat Trouw en het FD al eens hebben…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 April 2011 op 10.30 — 1 commentaar

Interviews

[Startup Competitie] Tim van der Bilt over Maze-One

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Tim van der Bilt van Maze-One

[Startup Competitie] Rens Plandsoen over We All Ride

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rens Plandsoen van We All Ride

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden