Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Augustus 2009 (6)

Even bellen met... Martijn van Opstal



Sport1 hervat komend weekend de studio-uitzendingen. Het belooft een spannend seizoen te worden. Bellen wij

Martijn van Opstal, verantwoordelijk voor productie en communicatie bij

Sport 1.

Dag Martijn, hoe is het met je? 'Goed! We staan aan de vooravond van onze studio uitzendingen, zijn druk met de voorbereidingen en hebben er ontzettend veel… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 Augustus 2009 op 15.30 — Geen reacties

Crisisjaren: Xander de Buisonjé plundert erfgoed André Hazes

Opeens ligt de crisis als een gapende wond voor mijn neus. Dienstenbond CNV heeft de arbeidssituatie van freelance camera- en geluidsmensen onderzocht. Conclusie: deze is onaanvaardbaar slecht. De loonontwikkeling sterk is achtergebleven bij de inflatie, geluidsmensen zijn er nog beroerder aan toe dan cameramensen. Ze krijgen niet betaald voor ervaring en driekwart kampt met betalingsachterstanden van opdrachtgevers. Ronald Plasterk laat in een reactie weten dat hij de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Augustus 2009 op 23.30 — 1 commentaar

Crisisjaren: De VARA heeft Nederland afgemaakt

Het mag in de krant - en natuurlijk ook op het net; Nederland is af! En de VARA heeft het geregeld. In de afgelopen negen jaar blijkt de klus te zijn geklaard door het televisieprogramma De Leugen Regeert, waarin Felix Meurders een niet aflatende reeks misstanden in de media aan de kaak heeft gesteld.



Als we de VARA moeten geloven, is alles nu geregeld. Ze kunnen het programma niet meer vullen omdat de misstanden in de media eenvoudigweg op zijn. Het complete… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Augustus 2009 op 16.00 — Geen reacties

Even bellen met... Aernoud Bourdrez

Onlangs verscheen

GRRR, een boek dat 75 succesvolle strategieën biedt om conflicten te voorkomen of op te lossen. Bellen wij auteur

Aernoud Bourdrez.

Dag Aernoud, hoe is het met je? 'Goed! Net vader geworden van een tweeling, dus mijn leven ziet er even heel anders uit. Iemand omschreef het treffend als de mooiste schrik van je leven.'

In de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Augustus 2009 op 10.00 — Geen reacties

Even bellen met... Ocky Wiemeyer



Improve Communication Network gaat de PR doen voor

Malaysia Airlines in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Italië en Scandinavië. Grijpen wij de telefoon enm bellen wij

Ocky Wiemeyer, mede-oprichter van Improve Communication Network.

Dag Ocky, hoe is het met je? 'Erg goed, dank je. Full swing met Improve Communication Network. Recent

Sunny… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 11 Augustus 2009 op 13.00 — Geen reacties

Crisisjaren: Marc-Marie Huijbregts terug op de buis, Maurice de Hond er vanaf (en Catherine Keyl strijkt neer op het televisiekerkhof)

Rare crisis. Neem publiekstijdschriften, print is toch de hoek waar de klappen vallen. Er wordt daar ongetwijfeld heel wat geïncasseerd maar omvallen ho maar. Nu zitten tijdschriften al jarenlang in een netelige positie maar tijdens deze crisis is de bom vooralsnog niet gebarsten. In 2006 verdwenen 19 tijdschrifttitels uit het schap, in 2007 slechts 3 en in 2008, toen we aan de crisis mochten proeven, vielen 14 titels om. Als 2009 al een slagveld gaat opleveren - het is er nog niet. In de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 7 Augustus 2009 op 14.00 — Geen reacties

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Bob Gouloze: Coronablues

Ons kabinet krijgt kritiek. Over slechte communicatie en een onduidelijke aanpak. Het lijkt alsof men onvoldoende weet. Een auto bestuurt met beslagen ruiten. Meten is weten

Jeroen Verkroost: ZOOM? Doe maar niet. Houdt het internet het? Waardoor falen start-ups? Hoe blijf je creatief?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden