Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Augustus 2010 (9)

Even bellen met... Elja Polak



Elja Polak is benoemd tot Head of Digital bij mediabureau

MEC. Grijpen wij de telefoon!

Dag Elja, gefeliciteerd! Hoe is het met je? 'Met mij is het heel goed, dankjewel. MEC:Interaction staat aan het begin staat van een tijd vol sprankelende nieuwe energie. Met mijn passie voor interactieve media wil ik ons aanbod van digitale diensten naar een… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 31 Augustus 2010 op 8.30 — Geen reacties

Cor Hospes over Tsjee



Cor Hospes blijkt nauw betrokken bij de lancering van

Tsjee, het eerste echte bureau voor

Impact Branding. Nederlands MediaNieuws reisde af naar de hoofdstad voor een goed gesprek.

Dag Cor, hoe is het met je? 'Moe, maar voldaan.'

Wat is - en vooral ook: wie zijn Tsjee?… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 26 Augustus 2010 op 11.00 — 1 commentaar

Bart Brouwers over zijn landelijk dekkend hyperlokaal nieuws- en informatieplatform



Bart Brouwers bouwt aan een landelijk dekkend hyperlokaal nieuws- en informatieplatform. Vorige week ging het platform live, in diep-beta. Nederlands MediaNetwerk zoekt Bart op in Haarlem.

Dag Bart, hoe is het met je? 'Het zijn spannende tijden. Alsof je een ruwe rots in handen hebt waarvan je zeker weet dat er iets moois in zit, maar je hebt al je kracht en… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 26 Augustus 2010 op 10.00 — Geen reacties

Joke Vanlauwe over 3 Suisses



Het Franse merk 3 Suisses keert terug op de Nederlandse markt met een webshop voor Franse mode. Bellen wij e-commerce manager Joke Vanlauwe.

Dag Joke, hoe is het met je? 'Prima, na een uitgebreide voorbereiding- en testperiode zijn we gisteren officieel van start gegaan met de introductie van 3 Suisses op de Nederlandse markt.'

Wat is 3 Suisses? '3 Suisses International Group is gespecialiseerd in distance selling. Wij zijn met 13.000 medewerkers… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Augustus 2010 op 13.30 — Geen reacties

Telegraaf Media Groep MTG - Resultaat tweede kwartaal 2010

Ten opzichte van het tweede kwartaal 2009:



- Genormaliseerd EBITA-resultaat stijgt met € 4,8 miljoen naar € 17,8 miljoen.

- Genormaliseerde EBITA-marge stijgt naar 11,8% (2e kwartaal 2009: 8,4%).

- Bedrijfsopbrengsten dalen met € 3,5 miljoen (2,3%) naar € 150,3 miljoen.

- Bedrijfslasten € 10,4 miljoen (6,8%) miljoen lager.

- Liquiditeiten bedragen bijna € 53 miljoen.




Financieel

Het geconsolideerde overzicht van gerealiseerde en… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 Augustus 2010 op 12.30 — Geen reacties

Lesley de Beer over de Nationale Beeldbank

Nederlands MediaNetwerk reisde af naar de hoofdstad en sprak met

Lesley de Beer, directeur van de

Nationale Beeldbank.

Dag Lesley, hoe is het? 'Goed, lekker druk bezig Bas! Je ziet dat iedereen weer langzaam terugkomt van zijn of haar vakantie.'

Wat is de Nationale Beeldbank? Vertel alles! 'Het idee is vijf jaar geleden ontstaan uit frustratie. Binnen onze… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 Augustus 2010 op 9.30 — Geen reacties

Titus Eikelboom over de interactieve communicatie van HORNBACH



HORNBACH lanceert een interactieve reclamefilm. De mediaplanning is handen van

Stroom. Grijpen wij de telefoon en bellen wij directeur

Titus Eikelboom

Dag Titus, hoe is het met je? 'Met mij gaat alles prima. Heerlijke vakantie gehad en nu met veel positieve energie aan de slag.'

De planinng van een interactieve film van… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 19 Augustus 2010 op 11.30 — Geen reacties

Geert van Stokkum over MarComZeildag



Geert van Stokkum, manager operations bij Cicero's, is dit jaar de motor achter de MarComZeildag van 25 september. Grijpen wij de telefoon!

Dag Geert, hoe is het met je? 'Goed, heel goed zelfs. Maar wel druk met zo'n extra klus erbij.'

Wat is de MarComZeildag en waarom moeten wij daarbij zijn? 'De MarComZeildag is de voortzetting van de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 Augustus 2010 op 15.30 — Geen reacties

Pier Luigi Jorritsma - Dutch Moving Billboards - over de Media-Bike



Dutch Moving Billboards lanceert

Media-Bike. Bellen wij managing director

Pier Luigi Jorritsma.

Dag Pier, hoe is het met je? 'Het gaat heel goed met mij. Sinds mei 2010 ben ik gestart met Dutch Moving Billboards, sindsdien ben ik druk bezig met het aquisitie voeren voor het bedrijf. Ik krijg allerlei positieve reacties, zowel… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 5 Augustus 2010 op 16.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden