Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief September 2009 (8)

Even bellen met... Michiel Buitelaar

Afgelopen week werd

Michiel Buitelaar benoemd tot

Chief Digital Media bij

Sanoma Magazines. Grijpen wij de telefoon!

Dag Michiel, hoe is het met je? 'Goed. Beetje druk. Maar bijna op vakantie…'

Gefeliciteerd met jouw nieuwe positie. Wat ga je precies doen? Vertel alles! 'Ik ga de digitale activiteiten… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 September 2009 op 16.30 — Geen reacties

Analyse: Oplage Dagbladen

De gezamenlijke oplage van de landelijke dagbladen bedroeg in Q2-09 3 miljoen exemplaren. Dat is 8,4 procent minder dan in Q2-08. Dat blijkt uit de vandaag gepbliceerde HOI-cijfers. Bij de betaalde kranten zag NRC Handelsblad de zwaarste daling, de oplage liep met 5,1 procent terug naar 208.000. De oplage van het

Algemeen Dagblad daalde met 5 procent tot 436.000.

De Telegaaf leverde 4,5 procent van de oplage in op… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 September 2009 op 10.30 — 1 commentaar

BVA voorzitter Jan Driessen herdefinieert reclame



Door Bas Vlugt. Afgelopen dinsdag deed de

MWG met de

Algemene Mediabeschouwingen de traditionele aftrap voor het nieuwe mediaseizoen. Vier belangrijke spelers in de media hielden aan de hand van een stelling over het komend mediaseizoen een betoog.





Paul Siero,… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 September 2009 op 15.00 — Geen reacties

Even bellen met... Rob Kouwenhoven

Vandaag vindt de lancering plaats van

Publiciteit Verzekerd! Grijpen wij de telefoon en bellen we directeur

Rob Kouwenhoven.

Dag Rob, hoe is het met je? 'Er zijn veel leuke dingen waar ik mee bezig ben. Ik prijs me gelukkig dat ik daarbij ook heel veel leuke initiatiefrijke mensen ontmoet. En boven alles voel ik me gezond!'

Wat is Publiciteit… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 21 September 2009 op 22.30 — Geen reacties

Even bellen met... Harry Dekker, Adri Ulfman, Marc Stubbé, Titus Eikelboom en André Roof

Volgende week dinsdag organiseert de

MWG de

Algemene Mediabeschouwingen. Nemen wij vandaag alvast een voorschot en bellen we met de top van de Nederlandse mediawereld met de vraag:

Wat staat ons dit seizoen op mediagebied te wachten?



Adri Ulfman - Media Landscape: '2010 wordt het

Jaar van de Activatie. In de wederopbouw vanuit de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 September 2009 op 13.00 — Geen reacties

Afrikaanse kwalificatie WK 2010: Ghana is door, Ivoorkust zo goed als, Kameroen stelt orde op zaken, Egypte en Nigeria dreigen de boot te missen

De daverende sensatie die een tijd lang in Groep A - De Groep Des Doods - in de lucht hing, gaat er waarschijnlijk toch niet komen. Gabon ging daar een tijd lang aan kop,

Marokko en

Kameroen maakten een waardeloze start van de kwalificaties door eerst te verliezen en daarna gelijk te spelen.

Marokko wist zich niet te herstellen,

Togo liet na de koppositie te pakken door een bloedeloze 0-0… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 September 2009 op 6.30 — Geen reacties

Even bellen met... Jessica Haagmans

Deze week werd

Jessica Haagmans benoemd als managing director van de

Online Marketing Group. Grijpen bij de telefoon!

Dag Jessica, hoe is het met je? 'Tjonge wat een tijdstip! Weet je wel hoe laat het is? Nou, het gaat uitstekend met me. Ontmoet allemaal leuke nieuwe mensen, rijd een beetje heen en weer in de Randstad - en weet weer wat files zijn! - en… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 September 2009 op 10.00 — Geen reacties

Even bellen met... Daan van Kuijeren

Begin deze week werd de

OLA Tussendoortjesvergelijker voor de iPhone gelanceerd. Het concept kwam van

The Gardeners. Bellen wij directeur

Daan van Kuijeren.

Dag Daan, hoe is het met… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 2 September 2009 op 15.30 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden