Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Oktober 2009 (9)

Paul Petermeijer, Marc Stubbé en Ronnie Overgoor lanceren PitchBlink



Paul Petermeijer - directeur

BBP,

Marc Stubbé - oprichter Blinkmediacases en voormalig CEO

Kobalt en

Ronnie Overgoor - directeur Pitch

Management,

Pitch View en

Blue Shots TV - starten een nieuw cross mediaal platform voor de marketingcommunicatie branche:

PitchBlink. De eerste concrete initiatieven van PitchBlink zijn de samenvoeging van de platformen

Pitch… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 28 Oktober 2009 op 0.03 — Geen reacties

Hé wat leuk! Een bericht van... Bart Van Elzen

Beste Bas, Marc Lagrange is geen onbekende meer. Deze geroemde Antwerpse kunstfotograaf is bekend van zijn werk dat een ode vormt aan schoonheid, erotiek en alles wat er bij komt. De perfecte casting (actrices, danseressen, ervaren modellen), de afgewogen styling en de ideale setting geven zijn werk een mondaine, cinematografische uitstraling. Marc Lagrange heeft de allerlaatste Polaroids opgespaard om unieke beelden te creëren. In deze werken gaat het om verering, van Afrikaanse… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 27 Oktober 2009 op 14.30 — Geen reacties

Even bellen met... Sonja Stalfoort



ARAG is deze week uitgebreid in het nieuws met de

Nationale Vertrouwensmonitor waaruit blijkt dat het onderling vertrouwen in business zeer laag is. ARAG lanceert een USB noodknop die toegang geeft tot de hotline - voor ondernemers gratis te verkrijgen op

hotline.arag.nl. Grijpen wij de telefoon en bellen we

Sonja Stalfoort, hoofd marketing en communicatie van ARAG.

Dag… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 21 Oktober 2009 op 12.30 — Geen reacties

Herbert Blankesteijn lanceert VideoVolt

Gisteren lanceerde

Herbert Blankesteijn

VideoVolt, een weblog over online video. Nederlands MediaNieuws kwam vanmorgen bij Herbert op de koffie.

Een nieuwe weblog. Vertel! 'Ik loop al meer dan twee jaar met dat idee rond. Elke dag speur ik het internet af voor het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 Oktober 2009 op 9.30 — Geen reacties

Bericht van... Ruud Ossenwasser

Beste Redactie, beste Bas,



Omdat dit inmiddels de 12de reminder is die ik stuur, heb ik besloten om eens frank en vrij te communiceren want een open en eerlijke transparant bestaan, dat is waar wij in ons vak van leven.



Het is misschien niet heel erg decorum en protocol maar ik vind het not done dat je weigert om op mijn reminders te reageren.



Denk jij dat wij het leuk vinden om al die redacties af te moeten mailen? Denk jij dat wij op de nieuwe Telecomwet zaten… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 Oktober 2009 op 9.00 — Geen reacties

Even bellen met... Baukje Uilkema

Binnenkort starten

Baukje Uilkema en

Constant Lamp een

NLP Training voor Communicatieprofessionals. Grijpen wij de telefoon!

Dag Baukje, hoe is het met je? 'Bas, wat leuk dat je belt. Ik bruis van de energie en ideeën, die ik omzet in… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 6 Oktober 2009 op 15.30 — Geen reacties

Even bellen met... Nico Verspaget



Quadia Web TV timmert tamelijk aan de weg. Onlangs werd een overeenkomst gesloten met het

Fondsnieuws van de

FD MediaGroep. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Nico Verspaget, CEO van Quadia Web TV.

Dag Nico, hoe is het met je? 'Goed. Bezig met veel nieuwe dingen en net weer een goed kwartaal afgesloten.'

Wat gaan jullie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 6 Oktober 2009 op 14.30 — Geen reacties

Sanoma Uitgevers zet nieuwe organisatiestructuur neer

Per 1 januari zal Sanoma Uitgevers een nieuwe structuur krijgen. De nieuwe structuur is gebaseerd op twee pijlers: digitaal en print. De merknamen Jonge Gezinnen, SMM en ilse media verdwijnen. Alle digitale activiteiten van Sanoma, haar dochters Jonge Gezinnen en Sanoma Men’s Magazines worden gebundeld onder wat nu nog ilse media is, onder de naam Sanoma Digital. Aansturing van deze digitale organisatie blijft in handen van Michiel… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 Oktober 2009 op 23.00 — Geen reacties

Graphs & Stats: Tijdschriften

Deze week werden de oplagecijfers van de dagbladen en tijdschriften over Q2-09 vrijgegeven. Eerder werd op het Nederlands MediaNetwerk al een analyse van de oplagen van de dagbladen gemaakt, nu een paar gedachten over de tijdschriften. In een …

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 Oktober 2009 op 14.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden