Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief November 2008 (7)

Bladformule: Flow

Titel: Flow / Uitgeverij:

Sanoma-Uitgevers / Uitgever:

Wouter Verkennis / Creatief team:

Astrid van der Hulst & Irene Smit / Art direction en vormgeving:

Frederieke Evenblij & Annelinde Tempelman - Studio 100% / Verschijnt:

zeven keer per jaar / Prijs:

6,95 euro / Omvang:

154 pagina's / Oplage:

110.000 / 1/1 fc:

6995 euro… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 November 2008 op 18.00 — Geen reacties

Even bellen met... Bert van der Veer

Bert van der Veer publiceert met

Moordcijfers een boek dat speelt in de televisiewereld. Grijpen wij onmiddellijk naar de telefoon.

Dag Bert, hoe is het met je? 'Het gaat goed. Nieuwe liefde, nieuw boek, net lekker optreden gehad in

De Wereld Draait Door. Ik heb warempel zin in kerst!'

Een nieuw boek, fantastisch. Vertel alles! 'Ik noem het: een satirische thriller over de tv-wereld. Ik kon… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 November 2008 op 12.00 — Geen reacties

Bladformule: Femme

Titel:

Femme / Uitgeverij:

AM Media / Uitgever:

Annemarie van Gaal / Hoofdredactie:

Riek Tawfik / Art director:

Rachel Ericson-Carmiggelt / Verschijnt:

tweemaandelijks / Prijs:

4,95 euro / Omvang:

148 pagina's / Oplage:

70.000 / 1/1 fc:

3900 euro / website:

www.femme-magazine.nl Beste lezer, ik heb het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 November 2008 op 23.30 — 1 commentaar

Barbara Mulder en Suzanne Stofberg naar Fleishman-Hillard Amsterdam

Communicatieadviesbureau Fleishman-Hillard Amsterdam is uitgebreid met twee nieuwe adviseurs: Barbara Mulder en Suzanne Stofberg.



Barbara Mulder

Barbara Mulder is bij Fleishman-Hillard gestart als Director Corporate Communication en Healthcare. Barbara komt van biofarmaceutisch bedrijf Crucell waar zij werkte als Director Corporate Communications. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring in het communicatievak, werkte onder andere als Group Manager Corporate Communications bij… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 19 November 2008 op 13.57 — Geen reacties

Even bellen met... Mascha Welling

Public Relations is een vakgebied waar de laatste jaren de dynamiek vanaf spat. Een nieuwe trend is dat PR bureaus hun klanten video aanbieden. Bellen wij

Mascha Welling van

Yellow Communications.

Dag Mascha, hoe is het met je? 'Er dienen zich weer een aantal leuke video mogelijkheden aan, dus dan gaat het altijd goed. Volgens collega’s gaan mijn ogen twinkelen als ik weer een video mag maken.'

Is het inzetten van video PR 2.0?… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 November 2008 op 10.30 — Geen reacties

Even bellen met... Ron Sterk

De Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten NVB krijgt in de persoon van

Ron Sterk een nieuwe directeur. Grijpen wij onmiddellijk naar de telefoon.

Dag Ron, hoe is het met je? 'Met mij uitstekend. Ben de zaken aan het afronden bij

Minerva en start op 1 januari bij de

NVB.'

Hoe eervol is het om directeur van de NVB te worden? 'Ik zie het zeker als een eer om directeur van de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 11 November 2008 op 10.00 — Geen reacties

Bladformule: toBe

Titel: toBe/ Uitgeverij: ToBe Publishers / Hoofdredactie: Garance Bongers / Bladmanager: Hanneke de Jong/ Art director: Klaas van Wieren/ Verschijnt: twee maal per jaar / Prijs: 4,95 euro / Omvang: 132 pagina's / Oplage: 250.000 / 1/1 full colour: 6640 euro / Website: tobemagazine.nl



Het is er de tijd van het jaar voor. Nieuwe lanceringen. Buiten regent het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 November 2008 op 22.30 — Geen reacties

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Bob Gouloze: Coronablues

Ons kabinet krijgt kritiek. Over slechte communicatie en een onduidelijke aanpak. Het lijkt alsof men onvoldoende weet. Een auto bestuurt met beslagen ruiten. Meten is weten

Jeroen Verkroost: ZOOM? Doe maar niet. Houdt het internet het? Waardoor falen start-ups? Hoe blijf je creatief?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden