Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief December 2008 (10)

Bas Vlugt: Het Jaar van het Social Network

Niet eens zo heel lang geleden begon je een eindejaarscolumn met zoiets als: "Voor sukkels zoals u en ik, die op 30 december niet met hun kont in de Oostenrijkse sneeuw zitten maar gewoon aan het werk zijn..." Nu gaat dat niet meer, want met de komst van mobiel internet word je overal gelezen, van de stranden van Hawaï tot op de Zuidpool.

Dit bericht is verstuurd vanaf een I-Phone werd sinds een paar maanden terug opeens aan e-mail berichten toegevoegd. Wat betekent de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 December 2008 op 0.30 — Geen reacties

Sonja wint de Communicatienieuws Bladformule Award 2008

In 2008 werden door

Communicatienieuws in de rubriek

Bladformule 14 nieuwe tijdschiften besproken:

Bacio, Femme, Flow, Goedele, Green 2, Hemel, Kassa, LAFly, Maria, Marijke, Off The Record, Sonja, Staya Erusa en

toBe. Aan een van deze titels heeft een deskundige jury de

Communicatienieuws Bladformule Award 2008 toegekend.

Winnaar is Sonja! Juryvoorzitter

Bas Vlugt: 'We zijn bijzonder blij dat we… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 December 2008 op 0.00 — 1 commentaar

Even bellen met... Jan Dijkgraaf

Op 5 januari begint

Jan Dijkgraaf als hoofdredacteur van

HP/De Tijd. Grijpen wij de telefoon!

Dag Jan, hoe gaat het met je? 'Sinds ik de nodige door de apotheek verstrekte medicamenten tot me heb genomen, ben ik aan de beterende hand. Gelukkig kan ik op bed gewoon doorwerken aan de laatste loodjes van mijn

ANWB- en

Sp!ts-klussen.'

Gefeliciteerd met… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 December 2008 op 20.30 — Geen reacties

Even bellen met... Armel Mouqué

In de

Emerce 100 is dit jaar voor het eerste een lijst met de beste mediabureaus voor e-business opgenomen.

Mediaedge:cia staat op de eerste plaats. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Armel Mouqué, managing director

MEC:Interaction.

Dag Armel, gefeliciteerd! Hoe gaat het met je? 'Behalve een verkoudheidje in de laatste dagen van 2008 gaat het goed met me.'

Waarom heeft Mediaedge:cia gewonnen? 'Dat moet je… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 23 December 2008 op 11.30 — Geen reacties

Bladformule: Savvy



Titel:

SAVVY / Uitgeverij:

HUB Uitgevers / Uitgever:

Martin Smelt / Hoofdredacteur:

Mireille Rameau / Vormgeving:

Ilona Moerland,Lusan Drost,Jannemieke Duyzer, Ingeborg Claessens / Verschijnt: / Prijs:

3,95 euro / Omvang:

116 pagina's / Oplage: / 1/1 fc: / website:

www.savvymag.nl Volgende week in… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 15 December 2008 op 23.30 — Geen reacties

Even bellen met... Jan Knaap en Kees Sterrenburg



Dit jaar zijn voor het eerst in de historie van de 38-jarige MWG twee reclamemakers gevraagd om het voorzitterschap van de

MWG Congres Commissie op zich te nemen. Dat resulteerde in een ijzersterk thema -

Het Experiment, een ijzersterk programma en een ijzersterke vormgeving. Bellen wij onmiddellijk

Jan Knaap en

Kees Sterrenburg.

Dag heren, hoe gaat het? Kees Sterrenburg: 'Met Kees gaat het goed, dank je… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 15 December 2008 op 23.30 — Geen reacties

Even bellen met... Ronnie Overgoor



Blue Shots TV heeft morgen zijn eerste live-uitzending. Grijpen wij de telefoon en bellen wij oprichter

Ronnie Overgoor.

Dag Ronnie, hoe is het met je? 'Met mij is alles uitstekend, dank je.'

Wat is Blue Shots TV en waarom is het er gekomen? 'Blue Shots TV is een online TV station voor creative minded professionals. Het is geen

You Tube, maar een echt TV station met eigen programma's die in een vast ritme worden… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 December 2008 op 9.30 — Geen reacties

Bladformule: LAFly - Life After Football / Women

Titel:

LAFly / Uitgeverij:

Life After Football / Uitgevers:

Soufian Asafiati, Regi Blinker / Hoofdredacteur:

Esther Kreukniet / Art direction:

Jerry de Jong, Cynthia van Gorsel / Verschijnt:

twee maal per jaar / Prijs:

4,95 euro / Omvang:

148 pagina's / Oplage:

30.000 / 1/1 fc:

2750 Er zijn van die dagen dat mijn leven één groot, onzeker avontuur is. Je… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 8 December 2008 op 22.00 — Geen reacties

Even bellen met... Nursen Ech-Chammaâ



Veronica is er niet alleen voor een jong publiek maar geeft ook in de eigen organisatie jong talent ruim baan. Een van die talenten is

Nursen Ech-Chammaâ, 25 jaar en werkzaam als projectmanager bij

Veronica Holding. Grijpen wij de telefoon!

Dag Nursen, hoe gaat het met je? 'Het gaat hartstikke goed! Uitdagende werkzaamheden vliegen voorbij en ik krijg de mogelijkheid deze kansen te grijpen en zo mijn communicatiehorizon te vergroten,… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 8 December 2008 op 21.30 — Geen reacties

Even bellen met... Matthias Boswinkel

Afgelopen week verzilverde

Studio Room beide nominaties bij de

Customer Media Awards, voor inzendingen met

Centraal Beheer en

Rabobank. Volgende week kan er worden doorgeoogst bij de

Mercurs, er zijn vier nominaties voor de Studio Room producies

La Vie en Rose, LINDA. en Oog. Bellen wij onmiddellijk Studio Room directeur

Matthias Boswinkel.

Dag Matthias, waanzinnig gefeliciteerd! Hoe is… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 December 2008 op 22.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden