Nederlands MediaNetwerk

In de kelder van V&D Den Haag zal op 29 mei de nieuwe mode afdeling voor jongeren worden geopend. De nieuwe afdeling is met een oppervlakte van 1000m2 de grootste Young Fashion afdeling van V&D. Je vindt er een unieke mix van modemerken.

Diverse Young Fashionmerken zijn bij elkaar gebracht. Het assortiment bestaat uit de merken Yes or No, New Look, SILVIAN HEACH, Freesoul, Vila en Springfield Women. Den Haag heeft hiermee gelijk de premieur van de eerste New Look shop-in-shop in Nederland, met een oppervlakte van ruim 500m2.

Om dit nieuwe concept in Den Haag bekend te maken bij de doelgroep zal oa 13 weken lang een tram van HTM door Den Haag rijden. Op deze tram zal naast branding ook een QRcode te vinden zijn die na het scannen daarvan meer informatie zal geven over het nieuwe Young Fashion concept. Deze nieuwe technologie wordt ingezet in samenmwerking met TNT en heeft als doel de doelgroep op een interactieve manier kennis te laten maken met de nieuwe Fashionvloer in V&D. Nadat de QRcode is gescand wordt de gebruiker naar een mobiele website geleid met meer info en acties.

Verder zal er gratis vervoer van en naar de V&D vestiging geregeld zijn door middel van TukTuks die gaan pendelen tussen Den Haag CS en het Spui. Ook deze TukTuks zullen in de look and feel van het nieuwe concept worden gebrand. Een promotie team van meiden gekleed in de merken Yes or No en New Look maakt de campagne compleet. De media inzet is voor V&D een nieuwe manier om door middel van live communicatie en interactieve oplossing de communicatie met de doelgroep te versterken. V&D is geadviseerd door het mediabureau Initiative dat voor V&D alle media-advies en -inkoop verzorgt.

www.vd.nl
www.laplace.nl

Weergaven: 142

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden