Nederlands MediaNetwerk

Communicatienieuws publiceert een serie interviews met bureaus buiten de Randstad. Vandaag bellen wij Herco Tibboel, directeur van SVBmedia in Apeldoorn.
Dag Herco, hoe is met je? 'Heel goed! We zijn blij dat de nieuwe naam SVBmedia is geïmplementeerd - 17 jaar zijn wij actief geweest onder de naam Schreiner & Van Bokkel Media Services - en dat de nieuwe SVBmedia campagne inmiddels in de relevante bladen staat. Ook adverteren wij in de regionale dagbladen met een grote IM. We willen tenslotte ook zichtbaar zijn in de gebieden waar we actief zijn. Ook ben ik trots op het nieuwe pand van onze vestiging in Apeldoorn, recentelijk zijn we verhuisd naar de statige Loolaan.'
Wat voor bureau is SVBmedia? 'SVBmedia is het bureau dat zich richt op middelgrote adverteerders en reclamebureaus. Met vier vestigingen in het land opereren wij dichterbij de klant dan onze concullega's. We willen de "Media Guide" voor onze relaties zijn in een sterk veranderend media landschap. We zijn een ondernemend bureau en proberen ons in te leven in de wensen en behoeften van onze klanten. We zijn ons sterk aan het profileren in web-based media toepassingen. Dit moet resulteren in een inzichtelijke, doeltreffende en efficiënte werkwijze. Inmiddels zijn we voor ruim 90 procent eigendom van het Zwitserse beursgenoteerde mediabedrijf PubliGroupe. We zijn daardoor regionaal en landelijk geörienteerd, met een internationale aansluiting. Zeg maar het beste van drie werelden.'
Hoe ziet het zakelijke landschap er in Apeldoorn en omstreken eruit? 'Het zakelijk landschap is sterk regionaal georiënteerd. De klanten zijn erg trouw. Daar ligt ook onze kracht. De meeste klanten zitten al heel lang bij ons. Sommige zelfs al vanaf de start in Apeldoorn. Alle collega's komen ook uit deze regio en kennen de cultuur en mentaliteit van deze omgeving. Dat geeft toch vertrouwen en zorgt voor een extra band met je klant. De arbeidsmarkt is ook hier erg krap en de woningmarkt is redelijk overspannen.'
Wie zijn de grootse adverteerders in de regio en wie zijn jullie belangrijkste klanten? 'Grootste adverteerders in de regio zijn onder meer Centraal Beheer, Tulp Keukens, Eijerkamp, Piet Zoomers, Gemeente Apeldoorn, Apenheul en Paul Roescher. Natuurlijk zijn al onze klanten belangrijk. We zijn trots dat we de grotere uit deze regio zoals; Tulp Keukens, Eijerkamp, Piet Zoomers, Gemeente Apeldoorn, Apenheul, Eastborn, Koningin Julianatoren, Gemeente Enschede en Van der Most Beheer al jaren servicen op het gebied van mediaplanning, inkoop en executie.'
Wat is het laatste nieuws? 'Het laatste nieuws is dat we op zoek zijn naar een nieuwe Business Unit Director in Apeldoorn. We hebben een sterk team met senioren zitten, maar met de ambitieuze doelstellingen die we voor deze regio op ons netvlies hebben, kunnen we een extra commerciële manager met media kennis goed gebruiken. Onze voormalige manager Jan Peter Kunst is alweer 15 jaar in dienst en richt zich nu primair op strategisch advies werk.'
www.svbmedia.nl

Weergaven: 97

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden