Nederlands MediaNetwerk

Communicatienieuws publiceert een serie interviews met bureaus buiten de Randstad. Vandaag bellen wij Herco Tibboel, directeur van SVBmedia in Apeldoorn.
Dag Herco, hoe is met je? 'Heel goed! We zijn blij dat de nieuwe naam SVBmedia is geïmplementeerd - 17 jaar zijn wij actief geweest onder de naam Schreiner & Van Bokkel Media Services - en dat de nieuwe SVBmedia campagne inmiddels in de relevante bladen staat. Ook adverteren wij in de regionale dagbladen met een grote IM. We willen tenslotte ook zichtbaar zijn in de gebieden waar we actief zijn. Ook ben ik trots op het nieuwe pand van onze vestiging in Apeldoorn, recentelijk zijn we verhuisd naar de statige Loolaan.'
Wat voor bureau is SVBmedia? 'SVBmedia is het bureau dat zich richt op middelgrote adverteerders en reclamebureaus. Met vier vestigingen in het land opereren wij dichterbij de klant dan onze concullega's. We willen de "Media Guide" voor onze relaties zijn in een sterk veranderend media landschap. We zijn een ondernemend bureau en proberen ons in te leven in de wensen en behoeften van onze klanten. We zijn ons sterk aan het profileren in web-based media toepassingen. Dit moet resulteren in een inzichtelijke, doeltreffende en efficiënte werkwijze. Inmiddels zijn we voor ruim 90 procent eigendom van het Zwitserse beursgenoteerde mediabedrijf PubliGroupe. We zijn daardoor regionaal en landelijk geörienteerd, met een internationale aansluiting. Zeg maar het beste van drie werelden.'
Hoe ziet het zakelijke landschap er in Apeldoorn en omstreken eruit? 'Het zakelijk landschap is sterk regionaal georiënteerd. De klanten zijn erg trouw. Daar ligt ook onze kracht. De meeste klanten zitten al heel lang bij ons. Sommige zelfs al vanaf de start in Apeldoorn. Alle collega's komen ook uit deze regio en kennen de cultuur en mentaliteit van deze omgeving. Dat geeft toch vertrouwen en zorgt voor een extra band met je klant. De arbeidsmarkt is ook hier erg krap en de woningmarkt is redelijk overspannen.'
Wie zijn de grootse adverteerders in de regio en wie zijn jullie belangrijkste klanten? 'Grootste adverteerders in de regio zijn onder meer Centraal Beheer, Tulp Keukens, Eijerkamp, Piet Zoomers, Gemeente Apeldoorn, Apenheul en Paul Roescher. Natuurlijk zijn al onze klanten belangrijk. We zijn trots dat we de grotere uit deze regio zoals; Tulp Keukens, Eijerkamp, Piet Zoomers, Gemeente Apeldoorn, Apenheul, Eastborn, Koningin Julianatoren, Gemeente Enschede en Van der Most Beheer al jaren servicen op het gebied van mediaplanning, inkoop en executie.'
Wat is het laatste nieuws? 'Het laatste nieuws is dat we op zoek zijn naar een nieuwe Business Unit Director in Apeldoorn. We hebben een sterk team met senioren zitten, maar met de ambitieuze doelstellingen die we voor deze regio op ons netvlies hebben, kunnen we een extra commerciële manager met media kennis goed gebruiken. Onze voormalige manager Jan Peter Kunst is alweer 15 jaar in dienst en richt zich nu primair op strategisch advies werk.'
www.svbmedia.nl

Weergaven: 87

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden