Nederlands MediaNetwerk

Communicatienieuws publiceert een serie interviews met bureaus buiten de Randstad. Vandaag bellen wij Herco Tibboel, directeur van SVBmedia in Apeldoorn.
Dag Herco, hoe is met je? 'Heel goed! We zijn blij dat de nieuwe naam SVBmedia is geïmplementeerd - 17 jaar zijn wij actief geweest onder de naam Schreiner & Van Bokkel Media Services - en dat de nieuwe SVBmedia campagne inmiddels in de relevante bladen staat. Ook adverteren wij in de regionale dagbladen met een grote IM. We willen tenslotte ook zichtbaar zijn in de gebieden waar we actief zijn. Ook ben ik trots op het nieuwe pand van onze vestiging in Apeldoorn, recentelijk zijn we verhuisd naar de statige Loolaan.'
Wat voor bureau is SVBmedia? 'SVBmedia is het bureau dat zich richt op middelgrote adverteerders en reclamebureaus. Met vier vestigingen in het land opereren wij dichterbij de klant dan onze concullega's. We willen de "Media Guide" voor onze relaties zijn in een sterk veranderend media landschap. We zijn een ondernemend bureau en proberen ons in te leven in de wensen en behoeften van onze klanten. We zijn ons sterk aan het profileren in web-based media toepassingen. Dit moet resulteren in een inzichtelijke, doeltreffende en efficiënte werkwijze. Inmiddels zijn we voor ruim 90 procent eigendom van het Zwitserse beursgenoteerde mediabedrijf PubliGroupe. We zijn daardoor regionaal en landelijk geörienteerd, met een internationale aansluiting. Zeg maar het beste van drie werelden.'
Hoe ziet het zakelijke landschap er in Apeldoorn en omstreken eruit? 'Het zakelijk landschap is sterk regionaal georiënteerd. De klanten zijn erg trouw. Daar ligt ook onze kracht. De meeste klanten zitten al heel lang bij ons. Sommige zelfs al vanaf de start in Apeldoorn. Alle collega's komen ook uit deze regio en kennen de cultuur en mentaliteit van deze omgeving. Dat geeft toch vertrouwen en zorgt voor een extra band met je klant. De arbeidsmarkt is ook hier erg krap en de woningmarkt is redelijk overspannen.'
Wie zijn de grootse adverteerders in de regio en wie zijn jullie belangrijkste klanten? 'Grootste adverteerders in de regio zijn onder meer Centraal Beheer, Tulp Keukens, Eijerkamp, Piet Zoomers, Gemeente Apeldoorn, Apenheul en Paul Roescher. Natuurlijk zijn al onze klanten belangrijk. We zijn trots dat we de grotere uit deze regio zoals; Tulp Keukens, Eijerkamp, Piet Zoomers, Gemeente Apeldoorn, Apenheul, Eastborn, Koningin Julianatoren, Gemeente Enschede en Van der Most Beheer al jaren servicen op het gebied van mediaplanning, inkoop en executie.'
Wat is het laatste nieuws? 'Het laatste nieuws is dat we op zoek zijn naar een nieuwe Business Unit Director in Apeldoorn. We hebben een sterk team met senioren zitten, maar met de ambitieuze doelstellingen die we voor deze regio op ons netvlies hebben, kunnen we een extra commerciële manager met media kennis goed gebruiken. Onze voormalige manager Jan Peter Kunst is alweer 15 jaar in dienst en richt zich nu primair op strategisch advies werk.'
www.svbmedia.nl

Weergaven: 92

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden