Nederlands MediaNetwerk

Communicatienieuws publiceert een serie interviews met bureaus buiten de Randstad. Vandaag bellen wij Otto van de Sanden, directeur van Attacom in Tilburg.
Dag Otto, hoe is met je? 'Met mij is het prima. En met Attacom ook. Lekker druk. We hebben sinds een paar maanden een nieuwe website met een leuk,
eigen filmpje. We hebben net een pitch gewonnen van een grote overheidsorganisatie. Er liggen allerlei offerte aanvragen. Van organisaties in de techniekbranche tot grote financiële instellingen. Kortom: het gaat goed!'
Wat voor bureau is Attacom? 'We zijn gespecialiseerd in jongerencommunicatie. Jongeren staan de hele dag door bloot aan tal van prikkelingen. Via MSN, mobiele telefoon, e-mail, internet, SMS, Youtube en TMF. De belevingswereld van jongeren verandert snel. Attacom zorgt er voor dat de boodschap van een organisatie tóch tussen hun oren komt. Dat doen we door ze zelf uitgebreid te laten meedenken en doen. Zowel in de conceptfase als bij de uitwerking van communicatiemiddelen.'
Hoe ziet het zakelijke landschap er in Tilburg en omstreken uit? 'Heel divers. Tilburg is van oudsher een industriestad, het Rotterdam van het Zuiden. Maar dat beeld verandert. Het is ook een studentenstad. De stad van De Pont en Popcentrum 013. De stad bruist van het creatieve en slimme talent. De gemeente gaat daar goed in mee. Er kan hier veel. Een goed voorbeeld daarvan is Villamedia. Dat is het pand waar wij met zo’n vijfentwintig andere bedrijven gevestigd zijn. Stuk voor stuk professionele clubs op het gebied van communicatie en multimedia. We werken veel en vaak met elkaar samen.'
Wie zijn de grootse adverteerders in de regio en wie zijn jullie belangrijkste klanten? 'Al onze klanten zijn belangrijk. We zijn actief in Tilburg, maar doen vooral veel voor regionale en landelijke overheidsorganisaties. Denk aan ministeries, provincies, scholen en onderwijsinstellingen. Ook arbeidsmarktcommunicatie richting jongeren beslaat een groot deel van het werk. De grotere bedrijven in Tilburg zijn Fuji, Interpolis en Borstlap. Ons zusterbedrijf
Textuur werkt veel voor financiële dienstverleners als Interpolis en Achmea, het ministerie LNV en bouwconcern Heijmans.'
Wat is het laatste nieuws? 'We ontwikkelen op dit moment verschillende grote communicatieconcepten. Het zijn landelijke en langdurige projecten waarin we helemaal ons ei kwijt kunnen. Daar kan ik nu nog niet te veel over vertellen. Bel binnenkort eens terug, zou ik zeggen!'
www.attacom.nl

Weergaven: 365

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden