Nederlands MediaNetwerk

Alles heeft een ritme. Zo ook het nachtleven in New York. Vrijdagavond is het het Chelsea Hotel waar het allemaal gebeurd. Op zondag is de Hiro vaste prik en op dinsdag is het Beige in de B-Bar. De overige avonden worden flexibel ingevuld.

Bij de B-Bar behoren we inmiddels tot het meubilair. Er staat iedere week een enorme rij waar je uren in staat om binnen te komen. Natuurlijk geldt dit niet voor ons. Wat is een gerespecteerde club zonder meubilair? Alleen afgelopen dinsdag werden we tegengehouden bij de deur. Er stond een nieuwe doorbitch, Connie. Een enorme transseksueel die de oude attitude van Naomi Campbell gratis bij haar nieuwe borsten kreeg. We moesten aansluiten in de rij.
Via de achteruitgang ging ik naar binnen toen er net mensen naar buiten kwamen. Ik zocht mijn inmiddels grote vriend Erich Conrad op, de uitbater van Beige en met hem haalde ik Noah naar binnen. Connie schoot kleine dolkjes met haar zwaar opgemaakte ogen.

Erich Conrad is een grote man in New York. Hij is het brein achter grote successen in het New Yorkse nachtleven. Hij draait al heel wat jaren mee en was een van de beste vrienden van Andy Warhol. Erich geeft nooit interviews. Tot nu. Ik krijg zijn exclusieve levensverhaal. Er is een voorwaarde... 'I want you to be naked.' Er schuilt geen kwaad in. Erich is, laten we zeggen, nogal naturistisch ingesteld. We gaan voor de naakte waarheid. Misschien een leuk concept voor een serie.

Cazwell, onthoud die naam, wordt een volgend interview. Hij is een ontzettende stoere rapper, en gay. Dat is een hele bijzondere combinatie en heeft fantastische videoclips als resultaat. Zijn nieuwste videoclip: I seen Beyoncé at Burger King. Deze kun je vinden op YouTube. Hij wordt heel groot. Groter dan Eminem. Je struikelt in New York over interessante mensen.

Weergaven: 49

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden