Nederlands MediaNetwerk

Communicatienieuws publiceert een serie interviews met bureaus buiten de Randstad. Vandaag bellen wij Barry Porsius, directeur van
Ons Hoofdkwartier in
Lelystad.
Dag Barry, hoe is met je? 'Met mij, en het bureau gaat het goed. We staan gevoelsmatig op het gebied van strategie, creatie en klanten aan de vooravond van een doorbraak naar een hoger niveau. Een en ander zijn we al lange tijd mee bezig en hebben er alle schijn van de juiste kant op te gaan vallen.'
Wat voor bureau is Ons Hoofdkwartier? 'Een specialist op het gebied van challangermarketing. Qua mentaliteit; Wij zijn vernieuwend, een perfectionist, relativerende humor, eerlijk, man een man woord een woord, polderse nuchterheid en net als ingenieur Lely rebels. Qua werk; Less is more, eenvoud tot de kern, resultaatgericht, verrassend, slim en gespecialiseerd in het creëren van (veel) impact met een relatief beperkt budget. We trekken je merk uit de klei - spreekwoordelijk.'
Hoe ziet het zakelijke landschap er in Lelystad en omstreken eruit? 'Vanuit Lelystad ligt er een heel groot gebied binnen handbereik - ongeveer een uurtje rijden. Als je echt kijkt binnen Lelystad, dan is de conclusie dat de stad zich zakelijk positief ontwikkelt met onder andere nieuwe bedrijfterreinen, ontwikkeling van de kust, Airport Lelystad en een groot logistiek overslag centrum.'
Wie zijn de grootse adverteerders in de regio en wie zijn jullie belangrijkste klanten? 'Adverteerders zou ik niet weten, vind ik vanuit Ons Hoofdkwartier ook niet belangrijk om te weten. Onze kwaliteiten en toegevoegde waarde uiten zich op andere manier bij onze klanten. Al onze klanten zijn belangrijk voor ons, en dat is geen commercieel bullshitpraatje. De deur staat altijd open voor bedrijven welke opzoek zijn naar een nieuw bureau. Maar we zijn selectief voor wie we ook echt aan het werk gaan. Maar als we gaan, gaan we ook met het hele bedrijf vol gas, en dat levert de klant vaak veel op! Daar moet je tegen kunnen.'
Wat is het laatste nieuws? 'We zitten midden in een aantal interessante pitches. Daar kan ik je wellicht snel meer over vertellen.'
www.onshoofdkwartier.nl Bureaus buiten de Randstad melden zich voor deze rubriek aan bij
Bas Vlugt

Weergaven: 418

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden