Nederlands MediaNetwerk

Affilinet lanceert Publisher Communication Center voor optimale aandacht uitgevers en ondersteuning affiliate-partners

Affilinet, onderdeel van de AdLINK Group, lanceert een nieuw Publisher Communication Center. Hiermee ondersteunt het bedrijf adverteerders bij het optimaliseren van de communicatie met uitgevers. Een effectief en persoonlijk Publisher Management is namelijk een cruciale succesfactor in affiliate-marketing. Met ruim 1.500 programma’s en 420.000 uitgevers is affilinet een van de meest vooraanstaande affiliate-netwerken in Europa.

Het nieuwe Publisher Communication Center biedt in één oogopslag een overzicht van de uitgeverprestaties en omvat tools voor effectiever uitgeverbeheer. Gebruikers kunnen uitgeversgroepen gestructureerd segmenteren en categoriseren. Daarnaast is het Publisher Communication Center voorzien van een gloednieuwe mailingfunctie. Adverteerders communiceren hiermee direct met hun virtuele salesteam. Op deze manier besparen nieuwe affilinet-uitgevers tijd en kosten en verbeteren ze de persoonlijke zorg voor partners.

Na de lancering van functies voor het verkrijgen van nieuwe statistieken en creatief beheer voor adverteerders richt affilinet zich op de zorg voor uitgevers. Uitgebreide weergave- en filteropties helpen om uitgevers te sorteren op criteria als kanaal, segment, commissie en periode. Met uitstekend gestructureerde overzichten kunnen adverteerders snel commissies vergelijken, nieuwe tarieven en bonussen detecteren en e-mailen met up-to-date informatie en bijvoorbeeld creaties. Zo kunnen ze hun uitgevers individueel promoten.

“Uitgebreide aandacht voor uitgevers is essentieel voor het langetermijnsucces van een affiliate-programma. Hoe beter adverteerders zorgen voor hun uitgevers, des te gemotiveerder zijn ze om de producten van de adverteerder te verkopen”, zegt Auke Boersma, Country Manager Netherlands bij affilinet. “Met het nieuwe Publisher Communication Center creëren we de optimale condities voor onze adverteerders. Ze kunnen hierdoor continu en eenvoudig contact onderhouden met hun uitgevers en een optimale zorg bieden. Een betere zorg voor uitgevers resulteert in een succesvoller programma – en in maximale affilinet-sales.”


Over affilinet

Affilinet is de specialist voor affiliate-marketing binnen de AdLINK Group. Met vestigingen in Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Nederland beheert affilinet een leidend Europees affiliate-netwerk en is het bedrijf marktleider in de Duitssprekende landen. In Europa zijn rond de 1.500 bedrijven (adverteerders) geregistreerd, naast ongeveer 400.000 website-eigenaren (uitgevers). affilinet biedt naast het klassieke affiliate-netwerkbeheer met puur resultaatgerichte vergoedingsmodellen een bijzonder omvangrijk aanbod van diensten en flexibele productoplossingen, alsmede innovatieve marketinginstrumenten. Al meer dan tien jaar is affilinet succesvol actief op het gebied van affiliate-marketing. Gerenommeerde ondernemingen als &1, eBay, ADAC, mobile.de, Otto, Stiftung Warentest, Süddeutsche Zeitung en Yahoo! maken gebruik van het platform en vertrouwen op het voortreffelijke product- en dienstenaanbod van affilinet.

www.affili.net


Over AdLINK Group

AdLINK Group is het toonaangevende, onafhankelijke marketingnetwerk in Europa voor digitale marketing. Met AdLINK Media, affilinet, net;dialogs, Sedo en het merkcomponent in zijn portfolio heeft AdLINK Group specialisten in presentatie, partnerschap, online direct- en een-op-eenmarketing, maar ook op het gebied van e-mailmarketing. Het bedrijf heeft ongeveer 450 medewerkers en zeventien vestigingen in negen Europese landen en in de Verenigde Staten. Ook werkt AdLINK Group nauw samen met partners in Centraal- en Zuid-Amerika en Azië. AdLINK Group biedt klanten zo een wereldwijd netwerk voor online marketing.

www.adlinkgroup.net

Weergaven: 68

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden