Nederlands MediaNetwerk

Marc Stubbé lanceert... Blinkmediacases.nl

Deze week lanceert Communicatienieuws de nieuwe rubriek De Lancering van de Maand. In deze rubriek komen als uitkomst van onmenselijk zware selectie alleen apert fenomenale lanceringen aan bod. En de aftrap mag er wezen.
Blinkmediacases.nl van
Marc Stubbé. Maar genoeg gesproken, we laten Marc aan het woord...
Wat is Blinkmediacases.nl? 'Blinkmediacases is een innovatie-en inspiratieplatform voor en door de spelers in de mediamarkt. Maar het zal ook een matching-platform zijn voor media-proposities op het gebied van non-spot en evenmenten. De proposities worden overzichtelijk en vindbaar gemaakt door ze te linken aan de parameters waarop communicatie-professionals zullen zoeken. Blinkmediacases biedt deelnemers een openbare ruimte, waar mediacases kunnen worden gedeeld met de markt en een besloten ruimte waar mediacases - en ideeën, concepten - kunnen worden gebouwd en gedeeld met belanghebbenden als mensen uit de eigen organisatie en klanten.'
Waarom zit de markt op Blinkmediacases.nl te wachten? 'Omdat elke markt beter wordt van katalysatoren van innovatie. Verder wil eigenlijk niemand mm’s en grp’s maar communicatieoplossingen. Partijen worden steeds beter geoutilieerd om dat ook aan te bieden maar ze hebben geen platform om dat te kunnen hefbomen, want communicatieoplossingen aan de man brengen is heel erg arbeidsintensief. Zeker in vergelijking met het rondsturen van tarieflijsten van mm’s en grp’s.'
Welke partijen zijn inmiddels met Blinkmediacases in zee gegaan? 'Na ongeveer een dikke maand live 25 partijen, bureaus - ook reclamebureaus - en media-exploitanten, waaronder gevestigde partijen als
Kobalt, Radio538, SBS, Sky, maar ook bijvoorbeeld een nieuwe initiatief op het gebied van gaming als
Newzoo.'
Wat zou de mediawereld van de huidige economische crisis moeten leren? 'De conjunctuurgolven ontstaan doordat iedereen dezelfde reflexen vertoont. We krijgen nu een tijd van enorm kostenbewustzijn. Nog meer druk om goedkoop in te kopen, meer vraag naar korting. Maar we mogen ook in deze tijd de belangrijkste vraag niet vergeten:
Wat levert de media-investering op en waarin zit de toegevoegde waarde? Dan moet je als mediaspeler die toegevoegde waarde ook continu communiceren. Tenslotte leer je in de magere tijden vaak hoe je efficiënter en effectiever moet werken, domweg omdat je geen keuze hebt. Ik denk dat
Blinkmediacases.nl elk salesapparaat een stuk effectiever maakt, omdat ze veel sneller to-the-point kunnen komen met betrekking tot hun toegevoegde waarde.'
Wat is het laatste nieuws? 'Dat we binnenkort met
Communicatienieuws elke week een case de revu laten passeren met nadruk op de toegevoegde waarde en de uitleg daarvan door de eigenaar van de case.'
www.blinkmediacases.nl

Komt u binnenkort ook met een apert fenomenale lancering? Meld hem aan bij lanceringvandemaand@basvlugt.nl

Weergaven: 43

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: Disney+ zal een succes worden (en dit zijn de risico's)

Ik denk wel dat Netflix voorlopig nog marktleider blijft, zeker wereldwijd met ruim 150 miljoen aansluitingen, maar de komst van Disney gaan ze voelen

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden