Nederlands MediaNetwerk

Actualiteiten en klassieke muziek voor iedereen: Classic FM Update gestart

Het is zover: Classic FM Update gaat van start! In het ochtendprogramma van Classic FM wordt de liefhebber van klassieke muziek en nieuws op zijn wenken bediend. Iedere werkdag tussen 7.00 en 9.00 uur zitten presentator Jos Kuijer en zijn team klaar om de luisteraar rechtstreeks vanaf de Telegraafredactie bij te praten over het nieuws van de dag. De actualiteiten worden afgewisseld met licht klassieke muziek. Het ideale programma om de dag op een prettige manier te starten.

Anchorman Jos Kuijer heeft zijn sporen verdiend als verslaggever en presentator. Hij was voor en achter de schermen werkzaam voor onder meer de AVRO, NOS en RTL. “De samenwerking met De Telegraaf maakt Classic FM Update heel bijzonder. Onze radiostudio bevindt zich midden op de redactievloer, waar tientallen mensen dag en nacht bovenop het nieuws zitten. Deskundigen op het gebied van kunst, cultuur, filmpremières, lifestyle, financieel nieuws, Autovisie en zelfs een weerman, het is er allemaal. Op deze manier kunnen we een mooie variatie maken tussen informatie en muziek. Het is een eer om dit programma te mogen presenteren!”

Het vernieuwde Classic FM verwelkomt daarnaast nog een aantal nieuwe presentatoren en dat zijn niet de minsten: Michael Pilarczyk, Bart van Leeuwen en Harry van der Heijden nemen vanaf deze week iedere werkdag een paar uur lang de honneurs waar op Classic FM. De avonden staan in het teken van specials. Van maandag tot en met vrijdag kan de luisteraar tussen 19.00 en 21.00 uur genieten van programma’s als Classic FM Request, Stedentrips en de Top 20. Ook nieuw is de non-stop programmering tijdens de avonden, nachten en weekenden: niets anders dan de beste licht klassieke muziek voor iedereen.

Classic FM is te beluisteren via de kabel en via Classicfm.nl.

Weergaven: 94

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden