Nederlands MediaNetwerk

Dat wordt nog leerzame en boeide toestand volgende week. Op woensdag er er natuurlijk om te beginnen het Vierde Nederlands MediaNetwerk Event in Odeon, Amsterdam, op dezelfde dag schijnt Het Grote Gele Gevaar ook een dingetje te doen maar dat is verder niet zo gek belangrijk. Wat wel heel boeiend kan zijn, is op dinsdag een speciale MWG bijeenkomst waarbij de AMMA winnaars hun case presenteren.

Deelname aan deze sessie is voor leden van het Nederlands MediaNetwerk volstrekt gratis (voor niet-leden overigens ook, maar dat geheel terzijde).

De MWG organiseert traditioneel een speciale bijeenkomst waarin de winnaars in een aantal categorieën hun case presenteren. Hiermee wordt de mogelijkheid geboden om de ins en outs van een case te horen en vragen te stellen. Tijdens deze middag komen aan bod:

• Hans du Chatinier prijs voor studenten
Return on Advertising: Yory Wollerich, Rijksuniversiteit Groningen

• Hans du Chatinier prijs voor professionals
Social Media Research: RTL Nederland, InSites Consulting

• Beste Interactieve Mediastrategie
Even Apeldoorn Bellen Live: DDB

• Beste Mediastunt
Alle flitspalen ingepakt: Go Fast!

• Beste Media-innovatie
TMF Clubcam: MTV Networks

• Beste Single Mediastrategie
OLA IJstijd: MTV Networks, Mindshare

• Beste Media-/Middelenstrategie
Pak de Polo: Mediacom

Programma
13.30 uur Ontvangst
14.00 uur Aanvang programma
17.30 uur Einde programma met aansluitend borrel
Locatie: Mirandapaviljoen, Amsterdam

Aanmelden kan via de agenda op de MWG site.

www.mwg.nl

Weergaven: 63

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden