Nederlands MediaNetwerk

Armin van Buuren lanceert eigen Mentos kauwgum

DJ Armin van Buuren presenteert in Utrecht zijn eigen Mentos kauwgum tijdens de bekendmaking van A State of Trance 650 – New Horizons tour. Uit alle Mentos kauwgum varianten heeft Armin zelf zijn favoriete kauwgum geselecteerd met een frisse en milde mint smaak.

Armin en Mentos zetten de samenwerking voort na het succes van vorig jaar. Dit is echter de eerste keer dat de DJ een kauwgum lanceert. Na een uitgebreide tasting heeft Armin zijn favoriete smaak gekozen en zo is de speciale Armin & Mentos kauwgum ontstaan, met de naam ‘Fresh Noise’.
Mentos verwacht dat de interesse voor de Armin-kauwgum groot is: ”Komend jaar zullen er allemaal leuke activaties worden ingezet rondom de introductie van dit nieuwe product, we verwachten dat het aanslaat, want wie wil er nu geen Armin-kauwgum van Mentos?” aldus Carla Smeets, Group brandmanager Mentos & Mentos Gum. Een pakje kost € 1,09 en is verkrijgbaar vanaf 7 oktober 2013.

Over Mentos
Mentos® is de nummer één in zoetwaren met frismakers en kauwgum. Perfetti Van Melle is een zoetwarenconcern dat beroemde zoetwaren- en kauwgummerken produceert en verkoopt in meer dan 155 landen. Perfetti Van Melle is actief in de Pacific, Azië, Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika.
In de top 10 van suikerverwerkende bedrijven bezet Perfetti Van Melle wereldwijd de derde en in Europa de tweede plaats met sterke merken zoals Mentos®, Smint®, Fruittella®, Klene®, Look-O-Look®, Chupa Chups® en Frisk®. Met de zeer recente innovaties in kauwgum heeft Mentos kauwgum zich in de top 3 van kauwgum merken weten te vestigen.


A State of Trance
A State of Trance is Armin’s wekelijkse radio show, wekelijks beluisterd door gemiddeld 20 miljoen muziekliefhebbers uit meer dan 50 verschillende landen. In februari 2014 bereikt de show haar 650ste episode en dus 13de verjaardag, en dit wordt gevierd met een wereldtour groter dan Armin ooit heeft gedaan.
__________________________________________________________________________
Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Hoge resolutiebeelden vind u op www.dijksmancommunicatie.nl/mentos
En voor meer informatie neemt u contact op met:

Dijksman Communicatie
Karin Dijksman
karin@dijksmancommunicatie.nl
020 - 337 60 76 / 06-31 00 68 80

Weergaven: 1404

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Floris Venneman over de overname van tv-zender ONS

ONS is overgenomen door het creatieve bureau Bureauvijftig. We spreken met mede-eigenaar en partner Floris Venneman over de overname en plannen met de aangekochte televisiezender

[Interview] Colin Butfield (WWF) over David Attenborough: A Life On Our Planet

Op 16 april 2020 gaat David Attenborough: A Life On Our Planet in première met een livestream vanuit de Royal Albert Hall in Londen. Deze première is live te volgen over de hele wereld. De film maakte Sir David Attenborough in samenwerking met Silverback Films en het Wereld Natuur Fonds. We spreken met Colin Butfield, Executive Producer van het WWF

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: Microphone Media

Microphone Media was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het podcastbedrijf? We spreken Frank Kromer

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden