Nederlands MediaNetwerk

Betaalbare luxe met Trips & Travel van Elegance, En France en Residence

Uitgeverij Pelican Magazines Hearst is met haar publieksbladen Elegance, En France en Residence gestart met een nieuwe reisportal.  Uitgangspunt  is betaalbare luxe. Onder de naam Trips & Travel bieden de drie bladen, waarvan reizen een belangrijke pijler is, iedere maand nieuwe, luxe en vooral aantrekkelijke reisaanbiedingen aan. Binnen Europa en naar verre bestemmingen als New York of Dubai.

In Elegance, En France en Residence staan  maandelijks mooie reisreportages met nieuwe adressen best kept secrets op het gebied van winkelen, eten, musea en accommodaties. Daarbij treft de lezer altijd een interessante aanbieding bij met speciale extra’s. De combinatie van actuele en prachtige gefotografeerde reisreportages met daarbij een aantrekkelijke reisaanbieding, maakt dat Trips & Travel meer biedt dan een standaard reisgids of hotelboeking: de reiziger weet dat het belangrijke, maar soms zo ondoorzichtige voorwerk op het terrein van smaak en kwaliteit al is gedaan door geestverwanten, die het helemaal snappen.

Uit onderzoek is gebleken dat de lezers van de drie bladen Elegance, En France en Residence minimaal drie keer per jaar op reis gaan. Of het nu gaat om een verre vakantiebestemming of een korte citytrip voor zaken. Nu kunnen lezers direct na het lezen van een inspirerend reisverhaal gericht zoeken. Trips & Travel maakt een voorselectie, werkt nauw samen met haar launchingpartners (o.a. Arke, Valerius Reizen en Het Frankrijk Huis) en bezoekt indien mogelijk alle geselecteerde locaties en hotels.

Elke aanbieding biedt iets extra’s, zoals een gratis upgrade, kaartjes voor een museum of een high tea en diner. Zo boek je nu voor €349,- drie dagen Venetië met verblijf in een viersterrenhotel èn een entreebewijs voor de Biënnale van Venetië.

De reisaanbiedingen zijn te boeken op:


www.elegance.nl/tripstravel

www.residence.nl/tripstravel

www.enfrance.nl/tripstravel 

Weergaven: 203

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Nederlands MediaNetwerk TV] Anneli Rispens over So Me Mc en social media

Anneli Rispens is oprichter van So Me Mc, een managementconsultancy gericht op social media. Haar doelgroep zijn C-level executives met passie voor social media, die ook het bredere plaatje van het medium zien

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Generatie Alpha dat zijn wij

Generatie Z is net meerderjarig geworden en in de VS zijn onderzoekers al de volgende generatie aan het analyseren: generatie Alfa. We waren toch bij de laatste letter van het Latijnse alfabet, laten we een doorstart maken met het Griekse

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: How to make a podcast

No need to explain the popularity of podcasts. Education becomes entertainment, anytime, anywhere, while you do something else. Actually, podcasts are nothing new, the first dates from 2004

[Column] Bob Goulooze: Ad hominem

Menigeen verbaast zich over de opkomst van het andere denken. Al enige jaren zien we een toename van mensen en groepen die zich afzetten tegen de gangbare gedachten over de wereld. Van platte aarde adepten en antivaxers tot klimaatontkenners en coronasceptici

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden