Nederlands MediaNetwerk

Betapress en Bol.com starten samenwerking

Vanaf begin maart verzorgt Betapress een aanvulling op het assortiment van Bol.com door de levering van een assortiment strips, Engelse boeken en Nederlandse boeken die exclusief door Betapress worden gedistribueerd.

Door deze overeenkomst wordt het assortiment van de grootste online mediawinkel van Nederland nog verder vergroot en breidt Betapress haar dienstverlening richting andere kanalen, met andere productgroepen dan tijdschriften, nog verder uit.

De samenwerking met Bol.com past in de strategie van Betapress en moederbedrijf Audax om maatwerk te leveren op het gebied van distributie en het vermarkten van mediaproducten. Volgens commercieel manager Jacco Buijs heeft Betapress de wensen van Bol.com omgezet in een businessmodel waarbij efficiëntie en probleemoplossend vermogen op het gebied van distributie bijdragen aan een samenwerking die in de toekomst nog verder geïntensiveerd zal worden.

De dienstverlening is in de basis niet anders dan richting reguliere verkooppunten. Betapress verzorgt de orderstroom en de leveringen van producten naar Docdata in Waalwijk waarna Bol.com vervolgens het traject richting consument invult. Het verder digitaliseren en automatiseren verhoogt de efficiëntie, snelheid en betrouwbaarheid van deze dienstverlening en is één van de speerpunten in het nieuwe beleid van Betapress.

Uitgevers uit binnen- en buitenland vinden in Betapress een full service-partner voor de marketing en distributie van hun tijdschrifttitels in Nederland. Een markt waarin Betapress in de dertig jaar van haar bestaan een leidende positie heeft weten te verwerven. Onder regie van Betapress vindt een breed scala tijdschrifttitels hun weg naar zo’n 8.000 verkooppunten en de abonnees.

Naast tijdschriften houdt Betapress zich ook bezig met de distributie van aanverwante artikelen als boeken, agenda’s en kalenders, tradingcards, verschillende merchandiserartikelen en hype artikelen.

www.betapress.nl
Bol.com

Weergaven: 64

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Bob Gouloze: Coronablues

Ons kabinet krijgt kritiek. Over slechte communicatie en een onduidelijke aanpak. Het lijkt alsof men onvoldoende weet. Een auto bestuurt met beslagen ruiten. Meten is weten

Jeroen Verkroost: ZOOM? Doe maar niet. Houdt het internet het? Waardoor falen start-ups? Hoe blijf je creatief?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden