Nederlands MediaNetwerk

Vanuit je luie stoel een thuisbioscoop bestellen waar je vervolgens weer in die luie stoel van kunt genieten. Het kan vanaf nu bij bol.com, want de retailer heeft het assortiment uitgebreid met 280 artikelen in het hifi-segment. Hiermee biedt de winkel muziek- en filmliefhebbers de mogelijkheid om eenvoudig een complete audiobeleving te bestellen.

Eerder startte bol.com met de verkoop van audiosystemen waaronder dvd-spelers, dvd/hdd-recorders en blu-ray spelers. Vanwege het succes van deze artikelen, maar vooral om tegemoet te komen aan de vraag van klanten breidt de retailer het assortiment verder uit met tuners, versterkers, speakers en homecinema systemen. Het aanbod omvat artikelen van gespecialiseerde hifi-producenten zoals Harman Kardon, Onkyo, Jama, Sony, Philips en Pioneer. Voor een groot deel van de hifi-artikelen geldt: voor 21.30 uur besteld, morgen in huis.

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twaalf jaar later heeft de winkel ruim 3 miljoen actieve klanten in Nederland en België die in 2010 goed waren voor bijna 16 miljoen verkochte artikelen. Bol.com is daarmee marktleider op het gebied van online verkoop van boeken, entertainment, elektronica en speelgoed tevens de grootste internetwinkel van Nederland en België. Bezoekers van het warenhuis hebben met een muisklik toegang tot meer dan 5 miljoen artikelen, waaronder nieuwe en tweedehands Nederlandstalige en buitenlandse boeken, muziek, dvd’s en games, maar ook notebooks, software, pc-accessoires, elektronica, mobiele telefonie, lcd- en plasma televisies, speelgoedartikelen, e-readers met tienduizenden bijbehorende e-books en een fotoalbumservice. In februari 2011 werd bol.com plaza gelanceerd. Hiermee is bol.com de eerste winkel die haar klanten de mogelijkheid biedt om ook artikelen van andere aanbieders via de winkel te bestellen.

De winkel behoort volgens marktonderzoek al jaren tot de meest populaire winkels van Nederlandstalige consumenten in de lage landen. Deze waardering blijkt niet alleen uit de constante toename in winkelbezoeken, maar ook uit de vele toegekende publieksprijzen waaronder talrijke Thuiswinkel Awards.

www.bol.com

Weergaven: 39

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden