Nederlands MediaNetwerk

David Wolff is onlangs gestart als Associate Director Digital bij communicatieadviesbureau Fleishman-Hillard. Met deze aanstelling bouwt Fleishman-Hillard verder aan haar capaciteit op het gebied van online strategie.

Wolff komt van Isobar waar hij als Strategy Director mede verantwoordelijk was voor het vormgeven van Isobar Nederland. Daarvoor stond hij als medeoprichter aan de basis van online media adviesbureau @breakaway.

Bij Fleishman-Hillard wordt Wolff verantwoordelijk voor de verdere integratie en uitbouw van online strategie binnen de huidige dienstverlening van Fleishman-Hillard.

In een tijdperk waarin PR en Marketing verder naar elkaar toegroeien, ziet Wolff zijn keuze voor Fleishman Hillard als een logische stap: ”met de democratisering van media verschuift ook de manier waarop bedrijven aanwezig moeten zijn binnen het communicatielandschap. Online strategie komt vaker centraal te staan. Vanuit mijn brede digitale achtergrond ben ik in staat om de verschillende disciplines perfect op elkaar aan te laten sluiten.”

Rosalinde van de Wall, Managing Director Fleishman-Hillard Amsterdam: “Fleishman-Hillard heeft met haar roots in public relations – het aangaan van dialoog met relevante stakeholders met relevante content – de juiste expertise om onze klanten te helpen op het gebied van influencer marketing.“

Een van de eerste belangrijke activiteiten waar Wolff zich mee bezighoudt, is naast het adviseren van klanten op gebied van online strategy, social media en search bijvoorbeeld, het opzetten van een Nederlandse versie van het Digital Influence Index onderzoek. Het onderzoek richt zich op de (toenemende) invloed van internet op persoonlijke beslissingen en wordt dit jaar voor de tweede keer uitgevoerd in Frankrijk, Duitsland, UK, Canada, China, Japan en de Verenigde Staten. De Nederlandse resultaten worden begin September verwacht.

www.fleishman.nl

Weergaven: 48

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

[Column] Niels Bruinsma: Wat doet corona met ons surf-, kijk- en luistergedrag?

Hoewel we gehoopt hadden deze tweede coronagolf te vermijden, zitten we er helaas toch middenin. Tijdens de eerste golf hebben we veelvuldig media-updates gemaakt, waarin met name de mediaconsumptie centraal stond

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Wat er mankeert aan alleen samen

Bij de lancering van de meest besproken app sinds Pokémon Go, de Coronamelder, zag ik dat de volgende pay-off Alleen samen krijgen we corona onder controle nog steeds wordt gebruikt

Jeroen Verkroost: Over platencontracten, Facebook en Crocs

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden