Nederlands MediaNetwerk

De ‘Dit is handig.nl 2011 Awards’

Handige / innovatieve producten & diensten die in 2011 zullen doorbreken bij het grote publiek

Opgesteld door trendwatchers-duo Lieke & Richard Lamb van TrendWatcher.com

 

Zie ook www.TrendsVerwachting.nl

Agriculture 2011

Minitree, wereldwijd unieke mini-fruitboom die in een doos per post verstuurd kan worden

www.MiniTree.nl

 

Kidpreneurship 2011

Hou je Bag, hippe schooltas bedacht door twee scholieren

www.ThocoBags.nl

 

Home entertainment 2011

PConTV, koppelt internet aan TV-toestel                                     Eervolle vermeldingen: ‘Google TV’ en ‘Apple TV’

www.PConTV.eu                                                                                www.google.com/tv/   en   www.apple.com/appletv/

 

Telecom 2011

DROAM, goedkoop internetten vanuit alle landen

www.Droam.nl

 

Gadets 2011

Apple iPad 2 & Samsung Galaxy Tab

www.Apple.nl & www.Samsung.nl

 

Home Decoration

Wall Flower, schilderijlijstje met levende bloemen

www.WallFlowerConcept.com

 

Services 2011

AangetekendBellen.nl, gesprekken opnemen                                           Eervolle vemelding: Sokabonnement.nl, per post

www.AangetekendBellen.nl                                                            www.Sokabonnement.nl

 

Mobility 2011

Innovatief fietsstuur met ingebouwde LED-verlichting

Nog geen website

 

Personalization 2011

3D printing by Shapeways

www.Shapeways.com

 

Virtual Experience 2011

YellowBird, 360 graden (live) video via o.a. YouTube

www.YellowBirdmovie.com

 

Gaming 2011

MindFlex, laat met je hersengolven een balletje zweven

www.MindflexGames.com

 

Payment Systems 2011

Square, Credit Card betalingen op de iPhone                              Eervolle vermelding: ‘WamTam’, vingerherkenning

www.SquareUp.com                                                                          www.WamTam.com

 

Horeca 2011

De Napkin, handdoekje in de vorm van een pepermuntje dat uitvouwt na aanraking met water

www.Napkin-nederland.nl

 

Weergaven: 66

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Floris Venneman over de overname van tv-zender ONS

ONS is overgenomen door het creatieve bureau Bureauvijftig. We spreken met mede-eigenaar en partner Floris Venneman over de overname en plannen met de aangekochte televisiezender

[Interview] Colin Butfield (WWF) over David Attenborough: A Life On Our Planet

Op 16 april 2020 gaat David Attenborough: A Life On Our Planet in première met een livestream vanuit de Royal Albert Hall in Londen. Deze première is live te volgen over de hele wereld. De film maakte Sir David Attenborough in samenwerking met Silverback Films en het Wereld Natuur Fonds. We spreken met Colin Butfield, Executive Producer van het WWF

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: Microphone Media

Microphone Media was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het podcastbedrijf? We spreken Frank Kromer

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden