Nederlands MediaNetwerk

De ‘Dit is handig.nl 2011 Awards’

Handige / innovatieve producten & diensten die in 2011 zullen doorbreken bij het grote publiek

Opgesteld door trendwatchers-duo Lieke & Richard Lamb van TrendWatcher.com

 

Zie ook www.TrendsVerwachting.nl

Agriculture 2011

Minitree, wereldwijd unieke mini-fruitboom die in een doos per post verstuurd kan worden

www.MiniTree.nl

 

Kidpreneurship 2011

Hou je Bag, hippe schooltas bedacht door twee scholieren

www.ThocoBags.nl

 

Home entertainment 2011

PConTV, koppelt internet aan TV-toestel                                     Eervolle vermeldingen: ‘Google TV’ en ‘Apple TV’

www.PConTV.eu                                                                                www.google.com/tv/   en   www.apple.com/appletv/

 

Telecom 2011

DROAM, goedkoop internetten vanuit alle landen

www.Droam.nl

 

Gadets 2011

Apple iPad 2 & Samsung Galaxy Tab

www.Apple.nl & www.Samsung.nl

 

Home Decoration

Wall Flower, schilderijlijstje met levende bloemen

www.WallFlowerConcept.com

 

Services 2011

AangetekendBellen.nl, gesprekken opnemen                                           Eervolle vemelding: Sokabonnement.nl, per post

www.AangetekendBellen.nl                                                            www.Sokabonnement.nl

 

Mobility 2011

Innovatief fietsstuur met ingebouwde LED-verlichting

Nog geen website

 

Personalization 2011

3D printing by Shapeways

www.Shapeways.com

 

Virtual Experience 2011

YellowBird, 360 graden (live) video via o.a. YouTube

www.YellowBirdmovie.com

 

Gaming 2011

MindFlex, laat met je hersengolven een balletje zweven

www.MindflexGames.com

 

Payment Systems 2011

Square, Credit Card betalingen op de iPhone                              Eervolle vermelding: ‘WamTam’, vingerherkenning

www.SquareUp.com                                                                          www.WamTam.com

 

Horeca 2011

De Napkin, handdoekje in de vorm van een pepermuntje dat uitvouwt na aanraking met water

www.Napkin-nederland.nl

 

Weergaven: 67

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Bob Gouloze: Coronablues

Ons kabinet krijgt kritiek. Over slechte communicatie en een onduidelijke aanpak. Het lijkt alsof men onvoldoende weet. Een auto bestuurt met beslagen ruiten. Meten is weten

Jeroen Verkroost: ZOOM? Doe maar niet. Houdt het internet het? Waardoor falen start-ups? Hoe blijf je creatief?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden