Nederlands MediaNetwerk

De MediaVilla werkt voor International Film Festival Rotterdam

Na een uitgebreide oriëntatie heeft Stichting Film Festival Rotterdam de marketingcommunicatie activiteiten voor de 40e editie van International Film Festival Rotterdam ondergebracht bij De MediaVilla. Het bureau levert een Manager Marketing & Communicatie in een detacheringconstructie en brengt tegelijkertijd haar expertise in door middel van advies en ondersteuning. De MediaVilla is specialist in publiekswerving: marketing en pr/communicatie van kunst, cultuur, design, media en entertainment. Het International Film Festival Rotterdam is sinds de eerste editie in 1972 uitgegroeid tot een groot en veelzijdig filmevenement. Het
IFFR maakt jaarlijks een eigenzinnige en wereldwijd hoog aangeschreven selectie uit nieuwe films en filmgerelateerde beeldende kunst. De 40e editie van het festival vindt plaats van 26 januari tot en met 6 februari. Onder het motto
XL omarmt het jubileumprogramma thuishaven Rotterdam op een veertigtal locaties. Cineast en filmproducent
Frank
Scheffer maakt een documentaire naar aanleiding van veertig jaar IFFR en het festival brengt een jubileum DVD-box uit. Op filmfestivalrotterdam.com worden v eertig momenten uit de festivalgeschiedenis belicht. ‘We zijn er enorm trots op dat we onze tanden mogen zetten in de 40e editie van het International Film Festival Rotterdam, hét festival waarbij Rotterdam 10 dagen lang transformeert in de bruisende filmhoofdstad van Europa.’ Aldus
Peter Tabernal, directeur van De MediaVilla. Detacheringsconstructies als deze voert De MediaVilla al jaren succesvol uit, onder meer voor opdrachtgevers als het Grachtenfestival, YO! Opera Festival en sinds afgelopen zomer voor BODY WORLDS. Voor deze spraakmakende anatomietentoonstelling in LPII aan de Rotterdamse Kop van Zuid verzorgt De MediaVilla de complete marketing, communicatie en media campagne. We voelen ons inmiddels dan ook als een vis in het Rotterdamse water! Aldus Tabernal.
www.demediavilla.nl
www.filmfestivalrotterdam.com

Weergaven: 277

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Bob Gouloze: Coronablues

Ons kabinet krijgt kritiek. Over slechte communicatie en een onduidelijke aanpak. Het lijkt alsof men onvoldoende weet. Een auto bestuurt met beslagen ruiten. Meten is weten

Jeroen Verkroost: ZOOM? Doe maar niet. Houdt het internet het? Waardoor falen start-ups? Hoe blijf je creatief?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden