Nederlands MediaNetwerk

De MediaVilla werkt voor International Film Festival Rotterdam

Na een uitgebreide oriëntatie heeft Stichting Film Festival Rotterdam de marketingcommunicatie activiteiten voor de 40e editie van International Film Festival Rotterdam ondergebracht bij De MediaVilla. Het bureau levert een Manager Marketing & Communicatie in een detacheringconstructie en brengt tegelijkertijd haar expertise in door middel van advies en ondersteuning. De MediaVilla is specialist in publiekswerving: marketing en pr/communicatie van kunst, cultuur, design, media en entertainment. Het International Film Festival Rotterdam is sinds de eerste editie in 1972 uitgegroeid tot een groot en veelzijdig filmevenement. Het
IFFR maakt jaarlijks een eigenzinnige en wereldwijd hoog aangeschreven selectie uit nieuwe films en filmgerelateerde beeldende kunst. De 40e editie van het festival vindt plaats van 26 januari tot en met 6 februari. Onder het motto
XL omarmt het jubileumprogramma thuishaven Rotterdam op een veertigtal locaties. Cineast en filmproducent
Frank
Scheffer maakt een documentaire naar aanleiding van veertig jaar IFFR en het festival brengt een jubileum DVD-box uit. Op filmfestivalrotterdam.com worden v eertig momenten uit de festivalgeschiedenis belicht. ‘We zijn er enorm trots op dat we onze tanden mogen zetten in de 40e editie van het International Film Festival Rotterdam, hét festival waarbij Rotterdam 10 dagen lang transformeert in de bruisende filmhoofdstad van Europa.’ Aldus
Peter Tabernal, directeur van De MediaVilla. Detacheringsconstructies als deze voert De MediaVilla al jaren succesvol uit, onder meer voor opdrachtgevers als het Grachtenfestival, YO! Opera Festival en sinds afgelopen zomer voor BODY WORLDS. Voor deze spraakmakende anatomietentoonstelling in LPII aan de Rotterdamse Kop van Zuid verzorgt De MediaVilla de complete marketing, communicatie en media campagne. We voelen ons inmiddels dan ook als een vis in het Rotterdamse water! Aldus Tabernal.
www.demediavilla.nl
www.filmfestivalrotterdam.com

Weergaven: 276

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

[Startup Competition] Penny Whitelaw talks about Scircula

Nederlands MediaNetwerk publishes a series of interviews with start-ups in the context of our Startup Competition. Penny Whitelaw tells all about her startup Scircula

Startup Competitie 1 jaar later: Moodus

Moodus was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf van Ahmed Ali en Tim Smit? We vragen het ze

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden